Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 27 februari | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
We kunnen er een heleboel aanwijzen. Ik denk dat we met Slot als trainer gewoon boven Ajax hadden gestaan. Dat er geen automatismen zijn, geen spelopvatting of plan is, is puur te danken aan de trainer.
Laatste zeker eens. Maar ik vind Sangare niet scherp, zelfs een beetje laconiek. Wij mogen hem geweldig vinden maar dat moet hij zelf vooral niet denken.
 
Gadverdamme zeg. Schandelijke overwinning. Laatste kwartier was echt een dieptepunt. Tegen 10 man wordt je naar achteren gedrongen door SPARTA. Ja mensen, fucking Sparta.

Krankzinnig slecht dit PSV. Tegen 11 man van Sparta, had je nooit gewonnen.

Kan die lul van een Schmidt niet per direct ontslagen worden? Weg ermee. Slechter kan het niet met een andere trainer.

Ben serieus bang dat we volkomen voor lul gaan staan woensdag en de finale van de KNVB Beker aan Eagles geven. Dat zou ontzettend typisch PSV zijn.
 
Toen die de kans kreeg deed die het best leuk, zelfs betrokken bij de meeste goals, meer dan Tadic. Alleen je kent het wel soms moet je plaats maken voor een nog mindere spits als Zahavi of zelfs ff zonder spits spelen, logisch natuurlijk.
Ik vind er bij Vinicius geen enkele klasse vanaf stralen. Dat hij bij goals betrokken is/raakt is echt puur geluk.
Dit is toch PSV onwaardig.
Precies. Dat is het. Niemand die eigenlijk echt een goede wedstrijd speelde. Het is dat die Verschuren een domme rode kaart pakte.
Niks gemist dus als ik het zo allemaal lees? :S::party:
Een hoop ergernis in ieder geval.
 
Wat een treurig elftal hebben we toch. Het wordt iedere week slechter en slechter. Er zitten best een paar goede spelers in, maar we missen toch vooral kwaliteit. We hebben niets aan een Zahavi, en we hebben niets aan een Vinitius. Allebei z.s.m. de deur uit. Tegen een degradatiekandidaat met 10 man sta je tien minuten voor tijd nog te schutteren en in paniek. Hoe is dit mogelijk. Afmaken naar 3-1 is een te groot offer voor deze ploeg. Onvoorstelbaar slecht. Ik kijk alleen nog maar uit naar het volgende seizoen, waarbij er eerst een grote schoonmaak moet worden gehouden.
 
Nou, de 3 punten zijn in the pocket, maar dat is voornamelijk te danken aan Sparta. Tot aan de rode kaart had PSV helemaal niets in te brengen. De nummer 2 tegen de nummer 17.... De enige speler die zijn niveau een beetje haalde was (zoals wel vaker de laatste tijd) Mauro Jr.. Hij scoorde een hele mooie goal en gaf enkele goede voorzetten en was lekker fel.

Ik moest zeggen dat ik plaatsvervangende schaamte had, toen PSV de laatste 20 minuten alleen maar bezig was om tijd te rekken tegen 10 man van de nummer 17. PSV onwaardig.

Maccabi Tel Aviv zal wel denken: "Hoe heeft dat team ons in hemelsnaam kunnen uitschakelen?".
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan