Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 27 februari | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
gxXREo9.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Een uitwedstrijd na een Europese wedstrijd. Dit wordt weer genieten. Ik gok bij rust 1-0 achter of 1-1 en weer billetjes op elkaar in helft twee of het nog goed komt.
 
Ik durf 1 helft te kijken, daarna ga ik lekker met mijn jongens naar Ernst Bobbie en de rest :D
Hopelijk mis ik een hele leuke 2 helft, maar verwacht een helft vol ergernis.
 
Ah weer ouderwets op het kunstgrasveldje. Ik zet in op 2 blessures
Als het goed is de laatste keer dat we PSV ontvangen op kunstgras. Volgend jaar (zullen we wel eerst punten moeten gaan pakken anders duurt het wat langer) weer op natuurgras

2 blessures zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen. Ik heb de afgelopen tijd altijd last van mijn ogen als ik Sparta heb zien spelen.

Iedereen veel succes en plezier komende zondag! Ik zie jullie op het Kasteel!
 
en weer billetjes op elkaar in helft twee .
Helaas is dat tegenwoordig meer gewoonte dan uitzondering.
Zoals zelfs nog kort na de "bevrijdende" goal van Vertessen donderdag.
Maar goed, als wij morgen twee punten inlopen op Ajax - kan zomaar gebeuren - zijn we toch weer heel blij. :)
 
Het AD voorspelt dat Gotze wordt vervangen door Veerman en dat Bruma een basisplaats krijgt.
Dat Götze vervangen zal worden zijn toch geen signalen voor? Tenminste, van mij persoonlijk zou het wel een keer mogen, maar Schmidt lijkt nog niet zo ver.
Bruma voor Gakpo is redelijk logisch, gakpo nog geblesseerd.
Btw Als je dit forum leest ben je volgens mij beter ingevoerd dan die Maarten Wijffels.
 
De opstelling voor vandaag is niet te voorspellen. Rs zal alle kleine pijntjes laten banken vandaag ivm het kunstgras. Om vervolgens weer een moeizame wedstrijd op de mat te leggen
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan