Rusland

Hier verder over Rusland en de oorlog met nu Oekraïne, morgen de Baltische staten?
Moet dit topic dan niet Rusland - Oekraine genaamd zijn? Of liever nog Oekraine - Rusland. Rusland zorgt er zelf voor dat het niet alleen Rusland betreft, maar zet vrijwel de hele wereld op scherp. Als dit topic alleen Rusland heet is het zelfs een reden voor een boycot.
 
Moet dit topic dan niet Rusland - Oekraine genaamd zijn? Of liever nog Oekraine - Rusland. Rusland zorgt er zelf voor dat het niet alleen Rusland betreft, maar zet vrijwel de hele wereld op scherp.

Ik heb het bewust breder gehouden met het oog op verdere escalatie in die regio. De kans dat Poetin andere voormalige Sovjet-Unie staten gaat aanvallen is sterk aanwezig,
 
Ik heb het bewust breder gehouden met het oog op verdere escalatie in die regio. De kans dat Poetin andere voormalige Sovjet-Unie staten gaat aanvallen is sterk aanwezig,
Noem het dan Oorlogszucht Rusland en dictator Poetin of Agressor Rusland.
Poetin is helemaal losgeslagen :maniac: en is een gevaar voor Rusland en voor de hele wereld. :braak:
 
Dan boycot ik bij deze dit topic als dit topic Rusland genaamd blijft.
Rusland is een mooi land en verdient een andere leider en het volk verdient vrede.

de-20-mooiste-bezienswaardigheden-van-rusland

Dat zou nou juist de reden moeten zijn waarom je het niet moet boycotten. Door het een neutrale titel te geven, hebben we alle ruimte om te praten over alles wat maar Rusland is. De mooie en de minder mooie kanten van het land. Maar goed, zo denk ik.
 
Dat zou nou juist de reden moeten zijn waarom je het niet moet boycotten. Door het een neutrale titel te geven, hebben we alle ruimte om te praten over alles wat maar Rusland is. De mooie en de minder mooie kanten van het land. Maar goed, zo denk ik.
Rusland en neutrale is een contradictio in terminis.
Maar je doet maar.
 
Dat zou nou juist de reden moeten zijn waarom je het niet moet boycotten. Door het een neutrale titel te geven, hebben we alle ruimte om te praten over alles wat maar Rusland is. De mooie en de minder mooie kanten van het land. Maar goed, zo denk ik.
Mooie vrouwen hebben ze zeker.
 
Rusland en neutrale is een contradictio in terminis.
Maar je doet maar.

Wees gerust, dat doe ik ook. Je mag het lezen zoals je het lezen wilt. Je kunt ook gewoon zeggen dat ik wellicht niet alleen maar over hel en verdoemenis wil praten en vrolijk meerdoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wees gerust, dat doe ik ook. Je mag het lezen zoals je het lezen wilt. Je kunt ook gewoon zeggen dat ik wellicht niet alleen maar over hel en verdoemenis wil praten en vrolijk meerdoen.
Natuurlijk. Poetin noemt het immers "Een Vredesmissie". :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan