Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pijnlijk voor Veerman dit. Een mooie speler 90 minuten op de bank laten maar een oudje als Götze die het vanaf de 50e minuut niet meer kan bijbenen, gewoon er in laten staan. Het is duidelijk dat Veerman niet uit de koker van Schmidt komt.
 
Doe mij maar LASK. Als we ze niet kunnen verslaan horen we er niet bij (na zo'n wedstrijd horen we er eigenlijk al niet bij). Als we winnen is het lekkere payback.
Bij Basel is net de trainer eruitgegooid. Dus zo lekker loopt het daar ook niet.
 
Mijn conclusie:

We zijn door, maar daar is alles mee gezegd. Met het spel van nu is de Conference League echt het hoogst haalbare voor PSV, erg slordig en met weinig idee.

Positief:

Mauro
Teze
Gutierrez


Negatief:

Zahavi
Max
Boscagki
 
Doe mij maar LASK. Als we ze niet kunnen verslaan horen we er niet bij (na zo'n wedstrijd horen we er eigenlijk al niet bij). Als we winnen is het lekkere payback.
Nee dat kan niet meer. Die is al doorgestreept op verzoek van De Bouterbaas . :D

Geen LASK graag

Dan regelen we dat.

Vlag van BelgiëKAA Gent
Vlag van ItaliëAS Roma
Vlag van DenemarkenFC Kopenhagen
Vlag van FrankrijkStade Rennais
Vlag van ZwitserlandFC Basel
______________________
Vlag van OostenrijkLASK

Ik ben de beroerdste niet. :D
 
Ik wens de nieuwe trainer vast veel succes met dit zooitje.
Misschien er 200 miljoen er tegenaan gooien anders wordt dit voorlopig niet opgelost. Wat een niveau zeg.
Misschien dat een andere trainer hoogstwaarschijnlijk inziet dat met 127 laterale of achterwaartse balcontacten en steeds de drukte inbreien je geen stap vooruit zet ,laat staan kansen creëert .
 
Pijnlijk voor Veerman dit. Een mooie speler 90 minuten op de bank laten maar een oudje als Götze die het vanaf de 50e minuut niet meer kan bijbenen, gewoon er in laten staan. Het is duidelijk dat Veerman niet uit de koker van Schmidt komt.
Mij is duidelijk geworden dat Schmidt gewoon geen diepgang in z'n spel wil. Dus zet je Veerman op de bank...
 
We zitten best wel in een vacuüm nu:

Geen beleid.
Geen visie.

Beleid en visie worden nu over de schutting gegooid;

' Voor de nieuwe generatie' .

' de volgende ronde overleven' is nu de kreet.

Lekker dan, zonder perspectief en zonder richtlijnen.

Gerbrands en Schmidt willen vooral geen blaren op hun billen

En zo word je dus tweede?
En zo kom je ver in de Conference League?

Wie pakt PSV bij de hand nu?
Aan de spelers zelf kan je het niet overlaten.
Dat hebben we vanavond gezien.
 
We zitten best wel in een vacuüm nu:

Geen beleid.
Geen visie.

Beleid en visie worden nu over de schutting gegooid;

' Voor de nieuwe generatie' .

' de volgende ronde overleven' is nu de kreet.

Lekker dan, zonder perspectief en zonder richtlijnen.

Gerbrands en Schmidt willen vooral geen blaren op hun billen

En zo word je dus tweede?
En zo kom je ver in de Conference League?

Wie pakt PSV bij de hand nu?
Aan de spelers zelf kan je het niet overlaten.
Ik hoop dat met Brands als td er wel een verandering gaat plaatsvinden.
 
Ik hoop dat met Brands als td er wel een verandering gaat plaatsvinden.
Ik ook!

Maar voorlopig zitten we met een uitgeblust, ongemotiveerd, onsamenhangend stelletje.
Zorgelijk.

Aanwinsten zoals Schmidt, Gotze en Zahavi lopen nu met heel veel lawaai leeg; zoals een ballon waar een naald in wordt gestoken.

Sorry, maar ondanks de volgende ronde ben ik niet blij.
 
Ik ook!

Maar voorlopig zitten we met een uitgeblust, ongemotiveerd, onsamenhangend stelletje.
Zorgelijk.

Aanwinsten zoals Schmidt, Gotze en Zahavi lopen nu met heel veel lawaai leeg; zoals een ballon waar een naald in wordt gestoken.

Sorry, maar ondanks de volgende ronde ben ik niet blij.
Zoveel mogelijk geld peuren uit dit tournooi en in ieder geval de 2e plek pakken. En deze zomer zal er ongetwijfeld op een behoorlijk aantal posities worden doorgeselecteerd.. over een maandje of 3,5 hebben we dit seizoen goddank gehad..
 
We zitten best wel in een vacuüm nu:

Geen beleid.
Geen visie.

Beleid en visie worden nu over de schutting gegooid;

' Voor de nieuwe generatie' .

' de volgende ronde overleven' is nu de kreet.

Lekker dan, zonder perspectief en zonder richtlijnen.

Gerbrands en Schmidt willen vooral geen blaren op hun billen

En zo word je dus tweede?
En zo kom je ver in de Conference League?

Wie pakt PSV bij de hand nu?
Aan de spelers zelf kan je het niet overlaten.
Dat hebben we vanavond gezien.

Alleen Gakpo staat zo nu en dan echt op, maar die is helaas regelmatig geblesseerd. Sangare wellicht, maar die lijkt toch wat minder na de winterstop. Veerman zou het kunnen, moet ie wel spelen...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan