Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou. Klus geklaard. Vini viel me absoluut niet tegen overigens. Teze ook niet.

Teamniveau vrij shit.
 
Ik dacht dat je je zin anders bedoelde. Maar best, Max en Götze brengen inderdaad niet veel. En ik baal ervan dat toe te moeten geven in het geval van Götze. Ik vind dat een leuk kereltje en had gehoopt dat hij veel meer zou brengen.
Ik blijf denken dat Götze in een team met een plan echt goed kan zijn. Zolang iedereen de drukte inloopt en we gewoon structureel weigeren vrij te lopen, gaat iedere spelverdeler falen bij ons.
 
Ik dacht dat je je zin anders bedoelde. Maar best, Max en Götze brengen inderdaad niet veel. En ik baal ervan dat toe te moeten geven in het geval van Götze. Ik vind dat een leuk kereltje en had gehoopt dat hij veel meer zou brengen.

Als je naar de statistieken van Der Muzikant kijkt, brengt hij ook heel veel. Maar het is niet zo spectaculair en beslissend. Helaas.
 
Ik dacht dat je je zin anders bedoelde. Maar best, Max en Götze brengen inderdaad niet veel. En ik baal ervan dat toe te moeten geven in het geval van Götze. Ik vind dat een leuk kereltje en had gehoopt dat hij veel meer zou brengen.
Die hoop had ik ook toen hij kwam, maar hij sjokt over het veld verdedigt niet mee terug en zijn rendement is nihil. Staat er wel elke wedstrijd in en vooraf loop Schmidt te zeuren ja die heeft zondag een hele wedstrijd gespeel en die een halve daarom bijvoorbeeld Veerman wissel. Tactisch was geweest Veerman ipv Vinicius een extra man op het middenveld en Bruma en Vertesen met snelheid er voor.
 
ARMOEDE!!!! Bruma,Gotze,MAX,Drommel,Boscagli de jeugd is vermoord door het duitsekamp en we zien keer op keer geschutter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan