PSV - sc Heerenveen | Zondag 20 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heerlijk om weer in een bijna vol stadion te zitten. Ik heb een gezellige middag gehad. Maar wat vielen er weer veel spelers door de mand. Met Max en boscagli voorop. Weg met die twee. Sangare had zijn dag niet daar kan ik wel mee leven. Verder waren guti en veerman top. Rs mag van mij nog steeds per direct verdwijnen
 
Net terug van een dagje Boedapest... ik was aan het denken om de wedstrijd nu helemaal terug te kijken.. maar a gatver.. Lea.. en nu heb ik geen alternatief... dan maar wachten op een samenvatting.
Lea deed het prima vandaag. Als je de wedstrijd wil kijken, hoef je van elke helft alleen de eerste 10-15 minuten te kijken.
 
Max presteert inderdaad al maanden onder de ondergrens.

Contract tot medio 2024.

Mauro op zijn plek graag , naast een nieuwe aankoop ( die niet te duur mag zijn want twee potentiele LB is natuurlijk te duur) .

( Jong PSV: Oppegard, van de Blaak? )
 
Max presteert inderdaad al maanden onder de ondergrens.

Contract tot medio 2024.

Mauro op zijn plek graag , naast een nieuwe aankoop ( die niet te duur mag zijn want twee potentiele LB is natuurlijk te duur) .

( Jong PSV: Oppegard, van de Blaak? )
Max was op het eerste gezicht een prima aankoop. Snap dat je zelfvertrouwen als JdJ zijnde ook niet toeneemt als zelfs dit dus flopt.
 
Even samenvatten:

-Max rendeert alleen op die plek met een 5-mans verdediging of als linkermiddenvelder; dat is uit de opstellingen van zijn oude Duitse club goed op te maken. Dus LB in een 4-mans verdediging:
Fout gebruikt. Maar eerder: een rare aankoop, tenzij je met 3 achterop gaat spelen.
- Götze is geen spits. Kan. Maar hij is geen spits. Er zijn anderen die wel spits zijn. Dus. Fout gebruikt. Da’s twee.
- Veerman is meer een passer vanaf 6, dan een 10. Da’s drie.
-Mauro is geen rechtsback. Er is niemand in de selectie op dit moment die daarvoor opgeleid is. Dus. Fout gebruikt. Nummer 4.

- Er is geen goede spits. Er is geen goede keeper.

Dus dan heb je het over 6 man in je elftal die of niet goed genoeg zijn of verkeerd gebruikt worden. 6!

JdJ en RS.
Het is niet best.
 
Maar echt!
Wat zonde dat Mauro door de omstandigheden door moet verhuizen naar z'n volgende positie.
Mauro was echt een verademing daar.
Mauro op rechts toch wel iets minder sterk dan op links.
Hopelijk kan mauro snel terug naar links.
Ik vind het wel tegenvallen dat je in je eerste zin geen Mauro gebruikt hebt; dat zou wel zo consistent zijn geweest. Had er dan creatief "Mauro echt!" van gemaakt ofzo.
 
Ik denk dat RS tactisch ontzettend mazzel heeft dat Guti geblesseerd is geraakt. Komen Götze en Veerman zo per ongeluk voor hem beter tot hun recht.
 
Even samenvatten:

-Max rendeert alleen op die plek met een 5-mans verdediging of als linkermiddenvelder; dat is uit de opstellingen van zijn oude Duitse club goed op te maken. Dus LB in een 4-mans verdediging:
Bij Augsburg speelde hij ook vaak LB in een viermans verdediging. Ook in de eerste maanden draaide hij zeer goed op de LB positie. Wellicht is hij nog beter in een 5 mans verdediging. Maar hij heeft gewoon rendeert op LB in een viermans verdediging. Mag hem aangerekend worden en wellicht, achteraf, geen top aankoop van JDJ. Maar ik vind niet dat hij misbruikt word op een positie.
Fout gebruikt. Maar eerder: een rare aankoop, tenzij je met 3 achterop gaat spelen.
Hierdoor vind ik het geen rare aankoop. Kan gewoon LB spelen in mijn optiek. Dat hij nu te kort komt is zeker waar.
- Götze is geen spits. Kan. Maar hij is geen spits. Er zijn anderen die wel spits zijn. Dus. Fout gebruikt. Da’s twee.
Nouja, Gotze heeft ook prima werk geleverd als spits in het verleden. Als je twee centraal spitsen niet renderen en spelers als Veerman en Guti wel. Dan snap ik die keuze.

Had ook meer het idee dat gotze speelde als valse negen/amc met twee spitsen ervoor. Ofja dat was het plan.
- Veerman is meer een passer vanaf 6, dan een 10. Da’s drie.
Denk dat Veerman op al de drie posities uit de voeten kan. Vind het niet verkeerd gebruik maken van Veerman. Eens dat ik hem hem het beste op 6 vind. Maar Guti en Sangare zijn verdedigend ook bezig aan een sterk seizoen.
-Mauro is geen rechtsback. Er is niemand in de selectie op dit moment die daarvoor opgeleid is. Dus. Fout gebruikt. Nummer 4.
Slim gebruikt zodat je Teze centraal kunt opstellen en geen jeugd speler voor de leeuwen hoeft te gooien.
- Er is geen goede spits. Er is geen goede keeper.
Gedeeltelijk eens. Dit kon beter maar tegelijk zijn het ook weer spelers waarmee we in de eredivisie moeten kunnen winnen.
Dus dan heb je het over 6 man in je elftal die of niet goed genoeg zijn of verkeerd gebruikt worden. 6!

JdJ en RS.
Het is niet best.
Oneens. Ik vind je voorbeelden niet per se dat ze vandaag zijn misbruikt.

Wil niet zeggen dat JDJ niet wat risico heeft in deze selectie. Maar van een speler mag je best verwachten dat hij meerdere rollen kan spelen. Dat vind ik niet raar.
 
Even samenvatten:

-Max rendeert alleen op die plek met een 5-mans verdediging of als linkermiddenvelder; dat is uit de opstellingen van zijn oude Duitse club goed op te maken. Dus LB in een 4-mans verdediging:
Fout gebruikt. Maar eerder: een rare aankoop, tenzij je met 3 achterop gaat spelen.
- Götze is geen spits. Kan. Maar hij is geen spits. Er zijn anderen die wel spits zijn. Dus. Fout gebruikt. Da’s twee.
- Veerman is meer een passer vanaf 6, dan een 10. Da’s drie.
-Mauro is geen rechtsback. Er is niemand in de selectie op dit moment die daarvoor opgeleid is. Dus. Fout gebruikt. Nummer 4.

- Er is geen goede spits. Er is geen goede keeper.

Dus dan heb je het over 6 man in je elftal die of niet goed genoeg zijn of verkeerd gebruikt worden. 6!

JdJ en RS.
Het is niet best.
Grotendeels met je eens, maar ik betwijfel of Max veel beter is in een 5mans verdediging. Hij lijkt mij de positionering en conditie te hebben van een amateur. Hij is steeds overal behalve waar hij hoort te staan en hij kan niet een hele wedstrijd de hele flank bestrijken.
 
FMEsxQ9XMAMz2oK


60% Balbezit 40%
13 Doelpogingen 9
4 Schoten op doel 4

Moeizaam :rolleyes:
 
Maar echt!
Wat zonde dat Mauro door de omstandigheden door moet verhuizen naar z'n volgende positie.
Mauro was echt een verademing daar.
Mauro op rechts toch wel iets minder sterk dan op links.
Hopelijk kan mauro snel terug naar links.

Mja, er was ook niet veel keuze he.

Max is op zijn eigen positie al kut, laat staan op een andere positie. Mauro op links en Max op rechts is vermoedelijk kutter dan omgekeerd, dus dan is Mauro de sigaar.

Verder was alleen Dennis Vos beschikbaar. Die natuurlijk echt alleen maar uit pure noodzaak op de bank zit.
 
Ik hoop trouwens dat de blessures van Gakpo en Guti ook daadwerkelijk gaan meevallen.
Beide zijn gewoon belangrijk om erbij te hebben.

Ja, Guti kunnen we opvangen met Veerman. Maar mocht Sangaré/Veerman een kaart pakken of zich ook blesseren dan gaan we er met van Ginkel wel een stuk achteruit.

Gakpo enorm zuur natuurlijk. Begint ook een beetje een man van glas te worden als dit zo doorgaat :(
 
Ik vind het wel tegenvallen dat je in je eerste zin geen Mauro gebruikt hebt; dat zou wel zo consistent zijn geweest. Had er dan creatief "Mauro echt!" van gemaakt ofzo.
Haha ja, met het typen op de telefoon komt het er vaak niet zo lekker uit. Zou makkelijker gaan op groter scherm.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan