PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom is de achterhoede niet relevant? Mauro als rechtsback, Guti als LCV is echt niet wat je wil hebben. Mauro in de tweede helft heeft niets kunnen laten zien en Guti met een Teze naast zich die een gele kaart op zak heeft zorgt toch voor onrust in de ploeg? Gakpo heeft normaal een goede klik met Mauro aan de linkerkant en hetzelfde geldt voor Mwene en Madueke aan de andere zijde. Natuurlijk is de ploeg dan even niet in de flow.
Schmidt had Mwene er niet uit hoeven halen had Mauro gewoon op zijn plek kunnen staan en het is allemaal tempo zonder ook maar een driehoekje, maar je vind ze waarschijnlijk weer super spelen. Ik heb geen medelijden meer met dit team, nou ja is geen team!
 
Schmidt had Mwene er niet uit hoeven halen had Mauro gewoon op zijn plek kunnen staan en het is allemaal tempo zonder ook maar een driehoekje, maar je vind ze waarschijnlijk weer super spelen. Ik heb geen medelijden meer met dit team, nou ja is geen team!
Ik verwacht een blessure voor Mwene. Speelde best aardig dus zie geen andere reden om hem er uit te halen.
 
Deze uitslag zet de overwinning tegen Vitesse wel weer even in het juiste perspectief. Was PSV zo goed of Vitesse zo slecht? Het lijkt het laatste te zijn.
 
Deze uitslag zet de overwinning tegen Vitesse wel weer even in het juiste perspectief. Was PSV zo goed of Vitesse zo slecht? Het lijkt het laatste te zijn.
Niet overdrijven he, PSV speelde gewoon goed. Je mist 2 spelers die belangrijk in het spel van PSV zijn. Sangare en Boscagli dan speel je ook nog met een gemaakte achterhoede dat helpt allemaal niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan