Films & TV

Met zo'n PSV-tramp stamp loop je dan wel een risicootje ja.

Maar films! Mooi dat we weer naar de bios mogen! Mijn wederhelft hoop alsnog Dune mee te pakken in de bioscoop. Volgens haar broer heeft het toegevoegde waarde als je hem met goed geluid ziet.
Ik ben er zelf heel lui niet ingedoken maar is dit een re-make van de originele Dune?
 
Somos afgekeken. Een aangrijpende serie over het bloedbad van Allende in 2011. Netflix. Aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem nog niet gekeken omdat die me tegenstaat. De reden; dat was een film met Tom Cruise. Lekker logisch maar ik kan me er niet toe zetten.

Een aanrader op film gebied 7 prisoners. Vandaag gezien en ik vond hen goed
You're not alone: rottentomatoes (wat mij betreft met afstand de beste film review site.)
 
Gister True Romance (geschreven door Tarantino) en A Fistful of Dollars (met Clint Eastwood) gezien. Uitstekend vermaakt, leuke films. Vanavond The Power of the Dog en For a Few Dollars More kijken.
 
Gister True Romance (geschreven door Tarantino) en A Fistful of Dollars (met Clint Eastwood) gezien. Uitstekend vermaakt, leuke films. Vanavond The Power of the Dog en For a Few Dollars More kijken.
Ah ook aan the classics geslagen, wat een serie was dat maar lang geleden dat ik ze. De langzame scènes en de muziek van Morricone zijn geweldig.
 
Kijktip: het verhaal van Nederland. Op woensdag 20.30 uur NPO1. Daan Schuurmans neemt je mee door de geschiedenis met "filmbeelden". Erg onderhoudend.

Angela de Jong vindt dat ook (al is dat niet per definitie een aanrader): klik
 
Kijktip: het verhaal van Nederland. Op woensdag 20.30 uur NPO1. Daan Schuurmans neemt je mee door de geschiedenis met "filmbeelden". Erg onderhoudend.

Angela de Jong vindt dat ook (al is dat niet per definitie een aanrader): klik
Ja heel leuk, alleen doet die stem van Schuurmans mij denken aan die vent van De Partij tegen de Burger, dat helpt niet mee.
 
Ja heel leuk, alleen doet die stem van Schuurmans mij denken aan die vent van De Partij tegen de Burger, dat helpt niet mee.
Hahaha, die link had ik nog niet gelegd. Ik vind het een fijne stem om naar te luisteren. Ik vond hem trouwens ook altijd een goede acteur. Maar dat terzijde.
 
Regisseur van mijn favoriete film Ghostbusters is overleden. Ivan Reitman die nog geen drie weken geleden promotie deed voor Ghostbusters Afterlife.. 75 jaar. Maakte buiten Ghostbusters ook nog films als Stripes en Twins was ook een erg geslaagde komedie van m...
 
Terug
Bovenaan Onderaan