Phillip Cocu

Verschrikkelijke trainer. Kan zo in het rijtje met Van Bommel, De Boer en Van Bronckhorst, krijgen alleen mooie clubs omdat het ooit geweldige voetballers zijn geweest, niet vanwege hun tactische kennis. De combo Cocu en John de Jong gaat mij een hartverzakking geven vrees ik.
In Nederland behoudens Van Bommel wel succesvol geweest.
 
In Nederland behoudens Van Bommel wel succesvol geweest.
Cocu en Van Bronckhorst hadden niet te maken met een Ajax van dit niveau, het lag veel dichter bij elkaar allemaal, ook toen De Boer nog trainer van Ajax was. Cocu had een beter team tot zijn beschikking dan Schmidt nu heeft. Wat mij betreft krijgt Schmidt niet genoeg waardering voor wat hij met dit zooitje weet te presteren.
 
Cocu en Van Bronckhorst hadden niet te maken met een Ajax van dit niveau, het lag veel dichter bij elkaar allemaal, ook toen De Boer nog trainer van Ajax was. Cocu had een beter team tot zijn beschikking dan Schmidt nu heeft. Wat mij betreft krijgt Schmidt niet genoeg waardering voor wat hij met dit zooitje weet te presteren.
Misschien lag het verwachtingspatroon ten opzichte van Schmidt ook wel te hoog.
Maar: Schmidt heeft niet geleverd, ondanks de soms niet-realistische verwachtingen.
Hij heeft alle tijd en ruimte gekregen om het op zijn manier in te vullen.
Opmerkelijk dat dit nieuws niet lang na de 1-2 tegen Ajax komt.
Een vlucht voorwaarts?
En in de media de schuld leggen bij het management van PSV.
Ik vind het niet netjes.

Can't leave crime scene? Just play the victim:​

avA29eX_460s.jpg

EDIT Maar dit ging over Cocu. Ik ben gematigd positief ;)
 
Misschien lag het verwachtingspatroon ten opzichte van Schmidt ook wel te hoog.
Maar: Schmidt heeft niet geleverd, ondanks de soms niet-realistische verwachtingen.
Hij heeft alle tijd en ruimte gekregen om het op zijn manier in te vullen.
Opmerkelijk dat dit nieuws niet lang na de 1-2 tegen Ajax komt.
Een vlucht voorwaarts?
En in de media de schuld leggen bij het management van PSV.
Ik vind het niet netjes.

Can't leave crime scene? Just play the victim:​

Bekijk bijlage 4247

EDIT Maar dit ging over Cocu. Ik ben gematigd positief ;)
Hij heeft inderdaad alle tijd en ruimte gekregen, maar niet de mogelijkheden, daarom gaat hij nu weg. John de Jong heeft hem laten vallen.
 
Cocu en Van Bronckhorst hadden niet te maken met een Ajax van dit niveau, het lag veel dichter bij elkaar allemaal, ook toen De Boer nog trainer van Ajax was. Cocu had een beter team tot zijn beschikking dan Schmidt nu heeft. Wat mij betreft krijgt Schmidt niet genoeg waardering voor wat hij met dit zooitje weet te presteren.
Mwah. Willem II en Feyenoord thuis waren echt slecht. Ook gezien zijn keuzes...
 
Cocu en Van Bronckhorst hadden niet te maken met een Ajax van dit niveau, het lag veel dichter bij elkaar allemaal, ook toen De Boer nog trainer van Ajax was. Cocu had een beter team tot zijn beschikking dan Schmidt nu heeft. Wat mij betreft krijgt Schmidt niet genoeg waardering voor wat hij met dit zooitje weet te presteren.
Gewoon een prima prestatie van Phillip die ook geen wereldse selectie had en daarna niet al te slimme keuzes maakte door voor die clubs te kiezen. Toevallig doet het gros van die spelers het nu ook niet geweldig meer.
 
En terecht. Ik zou er serieus boos en verdrietig van worden als Cocu terug zou komen.
Snap ik, net zoals ik snap dat anderen het wel zien zitten.

Ik zou het vooral een gevalletje 'weg van de minste weerstand' vinden. Nog luier dan 'bord op schoot scouting'. Maar ja, wij gaan er niet over, afwachten dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan