Selectie PSV: Algemeen

Lijkt toch een vervende periode te gaan worden. We halen Veerman, tja.. Bazoer gaat naar Feyenoord terwijl Sangare er niet is en misschien wel gaat vertrekken. Ramalho is er voorlopig niet bij. Dit terwijl Ajax Brobby haalt omdat Haller een maand weg is en nu bezig is met Bergwijn voordat überhaupt een Neres vertrekt.
Het is erg stil rondom PSV.
Die ontwikkelingenczijn idd balen, maar laten we niet te vroeg sippen…volgens mij zijn we nog serieus bezig met een vervanger voor Ramalho…al dan niet tijdelijk, denk wel dat we daar nog wat nieuws mogen verwachten…en hopelijk nog een goede spits…?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Weet niet of je de samenstelling van de selectie weet. Maar op dit moment is alleen de rcv zwak bezet (volgens de mensen die daarover gaan). Dus je hoeft je echt geen andere versterkingen te verwachten voor deze winter zolang er niemand vertrekt. Evt nog een jong talent die alvast kan wennen.
Ben jij tevreden over de bezetting in de spits…met Zahavi en Vini…?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lijkt toch een vervende periode te gaan worden. We halen Veerman, tja.. Bazoer gaat naar Feyenoord terwijl Sangare er niet is en misschien wel gaat vertrekken. Ramalho is er voorlopig niet bij. Dit terwijl Ajax Brobby haalt omdat Haller een maand weg is en nu bezig is met Bergwijn voordat überhaupt een Neres vertrekt.
Het is erg stil rondom PSV.
Ze moeten ook gewoon Bazoer ophalen deze week. Directe kwaliteitsimpuls nu Sangare en Ramalho er een tijdje niet bij zijn.
 
Vind het niet gek. Schmidt weet dat de middelen beperkt zijn.

Als hij nu roept dat het een must is. Dan gaan alleen maar de prijzen omhoog en demotiveert de huidige spelers.
Dit is zoiets dat we pas echt weten aan het einde van de transfermarkt. Duidelijke signalen dat PSV rondkijkt.
Of er iets komt dat zal spannend zijn. Maar uit bericht kan ik niet halen dat er een streept doorheen staat. Dit zouden meerdere coaches zeggen in zijn situatie.
 
Vind het niet gek. Schmidt weet dat de middelen beperkt zijn.

Als hij nu roept dat het een must is. Dan gaan alleen maar de prijzen omhoog en demotiveert de huidige spelers.
Dit is zoiets dat we pas echt weten aan het einde van de transfermarkt. Duidelijke signalen dat PSV rondkijkt.
Of er iets komt dat zal spannend zijn. Maar uit bericht kan ik niet halen dat er een streept doorheen staat. Dit zouden meerdere coaches zeggen in zijn situatie.
Zou Alderweireld nog in beeld zijn? Dat lijkt me wel iemand met voldoende niveau en ervaring (maar waarschijnlijk veel te hoog salaris).
 
Zou Alderweireld nog in beeld zijn? Dat lijkt me wel iemand met voldoende niveau en ervaring (maar waarschijnlijk veel te hoog salaris).
Tijdelijk zou dat wellicht ideaal zijn. Maar ik vrees dat die te duur (qua salaris) is. Maar ik weet zijn huidige situatie niet. Nu bij een club in Qatar/S-A toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan