Phillip Cocu

Ik als nieuw geregistreerde kom per topic eenmalig op pagina 1 terecht. Wat een hoop was er toen nog dat Cocu ook wel eens een toptrainer zou kunnen worden. Toch zou ik nu zeggen laat maar komen. Beter met een clubheld ten onder dan met een clubhopper als Schmidt.
Zodra Cocu komt kijk ik het 'gedwongen' een tijdje aan en als we nog steeds in de drup zitten, zoals de eerste stint, dan haak ik definitief af en kijk ik helemaal geen voetbal meer. Dan is het plezier er voor mij echt af.
 
Zodra Cocu komt kijk ik het 'gedwongen' een tijdje aan en als we nog steeds in de drup zitten, zoals de eerste stint, dan haak ik definitief af en kijk ik helemaal geen voetbal meer. Dan is het plezier er voor mij echt af.
Heb je wel tijd over om nog meer op het forum te modden.. Winwin..
 
De stekker uit het forum? Das wel erg rigoureus
Nee man, daar heb ik niks over te zeggen. ;) Maar dan is het wel mooi geweest.
Als PSV geen ambitie meer heeft en steeds maar blijft teruggrijpen naar namen uit het verleden, dan is mijn motivatie ook een keer op. Waar kijk je dan nog naar? Een stuiptrekkend paard in een slachthuis. Dat is niet 'mijn PSV'.
 
Nee man, daar heb ik niks over te zeggen. ;) Maar dan is het wel mooi geweest.
Als PSV geen ambitie meer heeft en steeds maar blijft teruggrijpen naar namen uit het verleden, dan is mijn motivatie ook een keer op. Waar kijk je dan nog naar? Een stuiptrekkend paard in een slachthuis. Dat is niet 'mijn PSV'.
In dat geval houd ik mijn liefde voor Flip maar binnen... jammer, ik wilde net een 14 pagina's lange motivatie schrijven waarom hij de man is voor ons... nah die kun je mooi op je buik schrijven 😡
 
Hij zou een optie kunnen zijn als tussenpaus voor Ruud, buiten dat weet ik ook niet zo gauw welke trainer je moet binnenhalen. Het is niet alsof ik sta te springen om Fraser of Letsch. Wellicht ligt een rol in de jeugdopleiding of het technische beleid hem meer.
 
Hij zou een optie kunnen zijn als tussenpaus voor Ruud, buiten dat weet ik ook niet zo gauw welke trainer je moet binnenhalen. Het is niet alsof ik sta te springen om Fraser of Letsch. Wellicht ligt een rol in de jeugdopleiding of het technische beleid hem meer.
Hij mag het wel overnemen van Toontje topsport.
 
Hij zou een optie kunnen zijn als tussenpaus voor Ruud, buiten dat weet ik ook niet zo gauw welke trainer je moet binnenhalen.
Het probleem gaat pas spelen als onze huidige coach niet bijtekent.
Maar weer enkele jaren Cocu en dan wellicht Ruud lijkt me geen gek idee.
Ik gun iedereen zijn mening over "aantrekkelijk" voetbal maar in mijn ogen kom je dan uit bij het Brazilie van de WK in 1970.
Of eventueel bij Dynamo Kiev jaren later.
Zowel aanvallend als countervoetbal kan m.i. heel mooi zijn.

Deze supporter heeft vele malen in de afgelopen 15 jaar echt genoten.
Als ons PSV weer eens meer punten haalde dan het omhooggeschreven Ajax met hun ineffectief balletje rond spelen en wat panna trucjes.

Pas in 2019 is mijn plezier en interesse in voetbal aanzienlijk verminderd.
We zijn nu voortaan Borussia Dortmund, ook als hij terugkomt.
Maar de periode Cocu benadert voor mij de periodes Hiddink -2x - en Rijvers.
Het is niet niks; drie titels in 4 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Vanuit het beleid gezien:

Hoe kan je het aan je omgeving verkopen:

- Vollgassfussbal!
En vervolgens:

- antivoetbal :giggle:

Dat zou een bijzondere draai zijn.

Ik denk dus dat dit een non- discussie is (a)
 
Cocu op de plek van Toon, Arnesen TD, Jonk trainer met Zenden, Ooijer en van Nistelrooy als assistent. Kom maar door met die reorganisatie. En als iemand niet wilt zet je Koeman er maar neer.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan