Marcelo Saracchi is ooit wel eens genoemd als ideale back voor PSV, nu heeft deze man net een blessure achter de rug (Kruisband) daarom ik twijfelde of ik hem zou noemen, ik doe het toch, omdat we nu met Mauro op komen draven in de topper tegen Ajax, in mijn beleving zijn Mauro en Mwene geen psv matriaal, en is Phillip Max niet in zijn beste doen,. dus Saracchi mag een proefperiode komen afwerken om te laten zien wat hij nog kan.
 
Marcelo Saracchi is ooit wel eens genoemd als ideale back voor PSV, nu heeft deze man net een blessure achter de rug (Kruisband) daarom ik twijfelde of ik hem zou noemen, ik doe het toch, omdat we nu met Mauro op komen draven in de topper tegen Ajax, in mijn beleving zijn Mauro en Mwene geen psv matriaal, en is Phillip Max niet in zijn beste doen,. dus Saracchi mag een proefperiode komen afwerken om te laten zien wat hij nog kan.
Het is idd geen slechte voetballer, alleen voetballers met een verleden bij Gala die later nog naar Leipzig gingen en daarna naar PSV zijn wel is geen succes geblekenšŸ¤”. Maar deze man is clubloos, jong en international ik zou hem zeker een kans geven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die Spajic die 2 jaar geleden bij Feyenoord voetbalde zit sinds een paar weken zonder club. Deed het bij Feyenoord volgensmij prima. Gewoon contract aanbieden voor 1/2 jaar betaal je alleen salaris en heb je tenminste een vervanger en opties achterin.
 
Marcelo Saracchi is ooit wel eens genoemd als ideale back voor PSV, nu heeft deze man net een blessure achter de rug (Kruisband) daarom ik twijfelde of ik hem zou noemen, ik doe het toch, omdat we nu met Mauro op komen draven in de topper tegen Ajax, in mijn beleving zijn Mauro en Mwene geen psv matriaal, en is Phillip Max niet in zijn beste doen,. dus Saracchi mag een proefperiode komen afwerken om te laten zien wat hij nog kan.
Nou dat is ook geen PSV materiaal hoor. Zelfde laken een pak als Mwene
 
Name in home country: Xavier Tshimanga Kamaluba Mbuyamba
Date of birth: Dec 31, 2001
Place of birth: Maastricht
Netherlands

Age: 20
Height: 1,95 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
DR Congo
DR Congo
Position: Defender - Centre-Back
Foot: right
Player agent: Prestige Sports
Current club: Chelsea FC U23 Chelsea FC U23
Joined: Aug 20, 2020
Contract expires: Jun 30, 2023

Das een mondvol.
 
Name: Leonidas Stergiou
Date of birth: Mar 3, 2002
Place of birth: Wattwil
Switzerland

Age: 19
Height: 1,81 m
Citizenship:
Switzerland
Switzerland
Greece
Greece
Position: Defender - Centre-Back
Foot: right
Player agent: Soccer Mondial AG
Current club: FC St. Gallen 1879 FC St. Gallen 1879
Joined: Feb 6, 2019
Contract expires: Jun 30, 2024
Date of last contract extension: Jun 19, 2020
Outfitter: Puma

Top Trophies​



Kijk dat zijn aanwinsten! Of deze nog te betalen is, is wel de vraag hoor
 
Vind dat we hebben liggen slapen wat betreft Oosterwolde die naar Parma vertrektā€¦talentvoller dan al onze huidige linksbacks bij elkaarā€¦(ja ok Mauro doet het verdienstelijk)
 
Vind dat we hebben liggen slapen wat betreft Oosterwolde die naar Parma vertrektā€¦talentvoller dan al onze huidige linksbacks bij elkaarā€¦(ja ok Mauro doet het verdienstelijk)
Zou ook gewoon zoā€™n gevalletje ā€œzien we nooit meer terugā€ kunnen worden. Is Parma eigenlijk wel Serie A?
 
Vind dat we hebben liggen slapen wat betreft Oosterwolde die naar Parma vertrektā€¦talentvoller dan al onze huidige linksbacks bij elkaarā€¦(ja ok Mauro doet het verdienstelijk)

Dan hebben we een nog veel talentvollere back in huis, Sadilek heeft namelijk meer linksback voor Twente gespeeld dan Oosterwolde dit seizoen. Hij speelde meer centraal in de verdediging dit seizoen en was ook een stuk minder dat vorig seizoen, in de wedstrijden die ik gezien heb.
 

Dan-Axel Zagadou

Geboortedatum: 3 jun. 1999
Geboorteplaats: CrƩteil
Frankrijk

Leeftijd: 22
Lengte: 1,96 m
Nationaliteit:
Frankrijk
Frankrijk
Ivoorkust
Ivoorkust
Positie: Verdediging - Centrale verdediger
Voet: links
Actuele club: Borussia Dortmund Borussia Dortmund
In het team sinds: 1 jul. 2017
Contract tot: 30 jun. 2022
Laatste contractverlenging: 5 jun. 2017
1.96m, houdt goed overzicht, kan goed verdedigen, is Ivoriaan en slechts 22 jaar oud. Ja, zou ideaal zijn, ook om SangarƩ nog een jaartje te behouden, maar hij zit bij Dortmund dus die zie ik niet hierheen komen.
 

Dan-Axel Zagadou

Geboortedatum: 3 jun. 1999
Geboorteplaats: CrƩteil
Frankrijk

Leeftijd: 22
Lengte: 1,96 m
Nationaliteit:
Frankrijk
Frankrijk
Ivoorkust
Ivoorkust
Positie: Verdediging - Centrale verdediger
Voet: links
Actuele club: Borussia Dortmund Borussia Dortmund
In het team sinds: 1 jul. 2017
Contract tot: 30 jun. 2022
Laatste contractverlenging: 5 jun. 2017

Ik vraag me ook af of hij wel haalbaar is, proberen mag altijd, Bella-Kotchap speelt volgens mij nog steeds bij Bochum? Als zo iemand komt ben ik al heel tevreden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan