PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vond Tyton zeker wel potentie hebben, het zat alleen een beetje tegen mét zijn hoofdblessure.
Nu we het toch over Tyton's hoofdblessure hebben in het PSV-Ajax topic;

Tijdens zijn behandeling op het veld hoorden we in het stadion minutenlang massaal gejuich en gezang uit het Ajax vak waarin onze keeper dood gewenst werd.
De NOS hield dat uit de samenvatting waarna Frank Snoeks bij zijn aftocht per brancard zelfs nog durfde liegen dat ook de Ajax aanhang sportief voor hem applaudisseerde.
Toen Makkelie voor het eerst PSV floot na zijn geruchtmakende penalty bij Ajax-Utrecht in 2016, zong de PSV aanhang op Woudestein een spotliedje waarna hij de wedstrijd staakte.
De NOS, in dit geval Jeroen Elshof, blies dit op - niet Makkelie''s beslissingen maar het spotliedje voor alle duidelijkheid- tot huichelachtige proporties.

Dit roept bij mij twee vragen op;
Hoe kan ik hier nu nog lezen dat media geen invloed zouden hebben op beeldvorming rondom Ajax en rondom PSV?
Wat zou er gebeurd zijn als in een vol stadion afgelopen zondag dat liedje weer gezongen was richting de man die het niet eens van belang vond om te gaan
kijken op het scherm waar de heer Dieperink ( vanwege kippig zicht?) meende niet te kunnen zien wat voor heel het land wel duidelijk te zien was?
 
Of, misschien is het een heel gek idee hoor, misschien moeten scheidsrechters eens kappen met de grotere club de voorkeur geven en gewoon neutraal fluiten.
Helemaal eens.
Ik geef dit al jaren aan dat er misstanden zijn binnen de arbitrage.
Nu, eindelijk, beginnen ook anderen het patroon van stelselmatig PSV benadelen en 020 bevoordelen te herkennen
Chapeau! 👍😁
 
Helemaal eens.
Ik geef dit al jaren aan dat er misstanden zijn binnen de arbitrage.
Nu, eindelijk, beginnen ook anderen het patroon van stelselmatig PSV benadelen en 020 bevoordelen te herkennen
Chapeau! 👍😁
Ehm jij beseft niet dat wij in minimaal 28 van de 34 wedstrijden de grotere club zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ehm jij beseft niet dat wij in minimaal 28 van de 34 wedstrijden de grotere club zijn?
Volgens mij heeft ronaldinho het niet over de grotere club, maar specifiek over het verschil in arbitrage waar het Ajax betreft en PSV.
Dat is ook wat onze coach zo duidelijk aangeeft.
Wat vind jij eigenlijk van de constateringen van Roger Schmidt?
Naar mijn mening zijn die correct. Hoe zie jij dat?
 
Volgens mij heeft ronaldinho het niet over de grotere club, maar specifiek over het verschil in arbitrage waar het Ajax betreft en PSV.
Dat is ook wat onze coach zo duidelijk aangeeft.
Wat vind jij eigenlijk van de constateringen van Roger Schmidt?
Naar mijn mening zijn die correct. Hoe zie jij dat?
Rob zegt, grotere clubs worden benadeeld, Ronaldinho geeft aan het daar volledig mee eens te zijn. Dus wederom lees je niet goed. Wederom gooi je d'r een hoop andere stellingen omheen om de discussie te vertroebelen. Ik heb na vanmiddag mijn conclusie getrokken en deel m bij deze mede. Zolang jij dit gedrag vertoond negeer ik reacties van je, dat ik nu nog reageer is slechts om dit mede te delen.

Want laten we eerlijk zijn, jij bent helemaal niet geïnteresseerd in andere visies, want de jouwe is immers waar, of het nu covid, vaccins, NOS, KNVB of het focking openen van een autoportier betreft jij bent de heremiet op de zuil waar wij onze wijsheid vandaan moeten halen. Ik gun je veel plezier met PSV, het forum en je leven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan