Ibrahim Sangaré (M)

Beter dan Sanchez in zijn ajax jaren naar mijn gevoel. Alleen helaas n minder goed team om zich heen, en daardoor geen kans gehad t ook in de CL te tonen. Hoop echt dat we m nog een tijd kunnen behouden, sympathieke gast ook binnen t team, goede vibes.
 

Sangare is echt een hype aan het worden onder Premier League fans aan de reacties te zien. Zoek voor de grap naar Tifo football (voetbal analisten kanaal) op twitter of youtube en kijk hoe snel je de naam Sangare ziet vallen in de reacties. Het is een soort inside joke geworden hoe vaak Sangare door dit kanaal aangeraden wordt als potentiële aankoop voor veel PL clubs.

Ja leuk voor ze, afblijven van onze Ibra
 
Ik ga Newcastle volgen tijdens hun degradatiestrijd. Mochten ze het reden dan grote kans op biddingwar voor Sangare:love::money:
Ik hoop eigenlijk op wat beters voor Sangaré dan de grauwe uitstralingsloze k*tclub Newcastle Utd, maar bij een bidding war zijn ze natuurlijk wel welkom..
 
Heb niks van het toernooi gezien, maar als ik de berichten mag geloven mogen we onze handjes dichtknijpen dat hij nu alweer terugkomt. En nu op jacht naar de koppositie!
 
Ach echte volksclub waar tenminste geen plastic fans op de tribune zitten. Prachtige club met tenminste nog de echte Engelse voetbalcultuur onder de fans
Tegenwoordig is alles in de winkels en webshops City en PSG. Dat waren niet lang geleden nog matige clubs totdat sjeiks met geld kwamen. City was geloof ik zelfs nog een hele zwakke middenmotor.
 
Tegenwoordig is alles in de winkels en webshops City en PSG. Dat waren niet lang geleden nog matige clubs totdat sjeiks met geld kwamen. City was geloof ik zelfs nog een hele zwakke middenmotor.
Geen idee hoe dit bij mij uitkomt maar ik heb dat nooit getypt😂😂
 
Geen idee hoe dit bij mij uitkomt maar ik heb dat nooit getypt😂😂
Inderdaad een stukje weggelaten, je had het over plastic fans. Tegenwoordig zie je veel PSG en City fans die je voordat de olie dollars kwamen niet zag, daar deed het me aan denken.
 
Inderdaad een stukje weggelaten, je had het over plastic fans. Tegenwoordig zie je veel PSG en City fans die je voordat de olie dollars kwamen niet zag, daar deed het me aan denken.
Als het goed is heb ik dat niet getypt of in een hele dronken bui maar dat lijkt me ook sterk😂 kon het ook niet terug vinden maar geen probleem haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan