PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Oh ja.....die leuke bekerwedstrijd met twee tackles van achter voor twee gele kaarten.

https://www.youtube.com/watch?v=SfUetnZWiyg&t=413s

Van 5:50 tot 6:50 heb je ze allebei. En mensen vragen zich af waarom Schmidt de arbitrage bij een wedstrijd tegen Ajax dubieus vinden.
Schmidt heeft bij PSV 6 wedstrijden tegen ajaks gespeeld, de helft daarvan bevatte beslissingen die je als bijzonder kan aanmerken. Dat Schmidt dat opvalt is niet heel vreemd.
 
Dat is geen amateurisme, maar moedwillige partijdige manipulatie.
Ajax moet kampioen worden van de KNVB-kliek en de Amsterdamse media.
Een dergelijk geluid is hier zeer welkom. Zelfs als iemand het er maar deels mee eens zou zijn is het een verademing.
Gisteren leek het wel of we op een Ajax forum zaten, zo druk was het hier met een paar Ajacieden die het leuk vonden om de boel te komen verzieken.
En er zijn trouwens ook een paar forummers met wel sympathie voor onze mooie club die blijkbaar te lang zijn blootgesteld aan de indoctrinatie van de media.
Alsof we hier zitten te wachten op positieve berichten over dat zootje wat gisteren door de VAR weer op kop geholpen werd.
Terwijl het toch fijn is om hier wat steun te zoeken als we het moeilijk hebben.
In de 60 jaar dat ik een seizoenkaart had in ons stadion kon je troost vinden bij elkaar op de tribune als het tegenzat.
Nu moet je dat hier zoeken.
Dan is het fijner jouw standpunt tegen te komen dan ge-etter van Ajacieden waardoor je gedwongen bent nog eens goed te kijken of je wel op de juiste site zit.
Als ik iets positiefs over Ajax wil horen - je wordt ongevraagd er al mee doodgegooid - ga ik wel naar een van de185 media die hen als hun favoriet beschouwen.
 
Een dergelijk geluid is hier zeer welkom. Zelfs als iemand het er maar deels mee eens zou zijn is het een verademing.
Gisteren leek het wel of we op een Ajax forum zaten, zo druk was het hier met een paar Ajacieden die het leuk vonden om de boel te komen verzieken.
En er zijn trouwens ook een paar forummers met wel sympathie voor onze mooie club die blijkbaar te lang zijn blootgesteld aan de indoctrinatie van de media.
Alsof we hier zitten te wachten op positieve berichten over dat zootje wat gisteren door de VAR weer op kop geholpen werd.
Terwijl het toch fijn is om hier wat steun te zoeken als we het moeilijk hebben.
In de 60 jaar dat ik een seizoenkaart had in ons stadion kon je troost vinden bij elkaar op de tribune als het tegenzat.
Nu moet je dat hier zoeken.
Dan is het fijner jouw standpunt tegen te komen dan ge-etter van Ajacieden waardoor je gedwongen bent nog eens goed te kijken of je wel op de juiste site zit.
Als ik iets positiefs over Ajax wil horen - je wordt ongevraagd er al mee doodgegooid - ga ik wel naar een van de185 media die hen als hun favoriet beschouwen.
Oei denk aan je hart Antenor.
Tipje: Laat nou eens het idee los van Ajacieden of Psvers hier op het forum.
We zijn allemaal mensen die hier komen om te discussiëren en te praten over voetbal.
Ik heb dit topic aardig actief gevolgd tijdens de wedstrijd en er is geen Ajacied die hier vervelend kwam doen voor, tijdens of na de wedstrijd. Je spreekt nu echt wegens ofwel het ongewenste resultaat van de wedstrijd ofwel je antipathie richting de club waar ik nu toevallig fan van bent, niet vanwege onze comments. Er zijn genoeg psv supporters hier op het forum die het wel een toevoeging vinden dat er een aantal Ajacieden mee discussiëren zolang we weten waar de grens ligt. En ja die grens wordt wel eens bereikt, dan spreekt men ons er op aan en dan passen we ons weer even aan.
 
In de 60 jaar dat ik een seizoenkaart had in ons stadion kon je troost vinden bij elkaar op de tribune als het tegenzat.
Nu moet je dat hier zoeken.
Nee hoor, je 'moet' hier helemaal niets zoeken. Je bent hier welkom, net als ieder ander, om over voetbal of andere randzaken van het leven te kletsen. En zolang we dat met respect naar elkaar doen, kan iedereen zijn mening kwijt. De Ajacieden die hier actief zijn, zijn in verreweg de meeste gevallen heel prima in de omgang. Persoonlijk vind ik het wel prettig dat er ook door een andere bril gekeken wordt naar ons PSV. Al was het maar omdat daar meestal juist de leukere discussies uit voortkomen.

En natuurlijk hebben 'hullie' ongelijk, want het blijft een stomme klup, maar het is wat mij betreft zeer welkom dat er -in de Ajax-topic en wedstrijdtopic van wedstrijden tussen Ajax en PSV- af en toe een andere wind waait.

We hebben allemaal onze voorkeur en een beetje 'banter' hoort er juist bij toch? Klote dat wij de laatste jaren vooral aan de ontvangende kant van de plagerijtjes zitten, maar het is wat het is. Ik vind het persoonlijk juist onnodig om op te roepen tot een meer rechtlijnig geluid, alsof dat nodig zou zijn om onze identiteit te waarborgen.
In mijn beleving ontlenen wij onze identiteit juist juist aan onze open en welkome omgeving. Ik hoop althans dat ik daarin niet de enige ben.

En wees gerust, zodra er weer een trol opduikt wordt er gewoon ingegrepen, maar laten we niet doen alsof die paar Ajacieden -die zich, nogmaals, over het algemeen heel correct gedragen- hier de toon zetten en ons forum dreigen te kapen. Als jij dat wel zo ervaart denk ik dat het goed is dat je weer zo snel mogelijk in het stadion terecht kunt, zodat je dit platform niet meer nodig hebt en eenzijdig over PSV, de KNVB en 'de vijand van de week' kunt kletsen.
 
Wel een erg groot verschil voor het optische effect als je een camera positie hoog in het dak hebt of een meter boven de grond. Bovendien mag men dan ook eens kijken naar de optische illusie van de schaduw;

Bekijk bijlage 4210


Kijk naar de richting en lengte van de schaduw van blind en dan naar die van de bal.
Mohr, de schaduw wordt veroorzaakt door de lampen rechts van de zijlijn en de bal.
Als je vanuit die belichting de schaduw bekijkt die de zijlijn niet raakt dan kan het niet anders zijn dan dat de bal uit was.
Elke hoek die je neemt vanuit de rechter lampen leidt tot een hoek tussen de 0 en 90 graden gericht op de schaduw (het stukje schaduw dat dicht richting zijlijn zichtbaar is) en hierbij kan het niet anders zijn dan dat de bal uit is.
Jij bent goed in tekeningen om dit te verduidelijken heb ik gezien.
Kun jij mijn stelling aantonen met tekeningen?
 
Oei denk aan je hart Antenor.
Tipje: Laat nou eens het idee los van Ajacieden of Psvers hier op het forum.
We zijn allemaal mensen die hier komen om te discussiëren en te praten over voetbal.
Ik heb dit topic aardig actief gevolgd tijdens de wedstrijd en er is geen Ajacied die hier vervelend kwam doen voor, tijdens of na de wedstrijd. Je spreekt nu echt wegens ofwel het ongewenste resultaat van de wedstrijd ofwel je antipathie richting de club waar ik nu toevallig fan van bent, niet vanwege onze comments. Er zijn genoeg psv supporters hier op het forum die het wel een toevoeging vinden dat er een aantal Ajacieden mee discussiëren zolang we weten waar de grens ligt. En ja die grens wordt wel eens bereikt, dan spreekt men ons er op aan en dan passen we ons weer even aan.
Valt wel mee hoor. Dit forum onderscheidt zich al jaren van andere supportersfora en open riolen als twitter doordat wij op een beschaafde manier met elkaar omgaan. Helaas wordt er af en toe nog wel fel gereageerd, maar de intensiteit daarvan is hooguit 1% van wat er op de rest van Internet allemaal gebeurt. Soms komen er hier Ajax-fans die moeite hebben met dit beschavingsniveau. Die hebben een gemiddelde levensduur van 2 weken op dit forum. De blijvertjes zijn hier van harte welkom en hebben vast in de 88 pagina's topic die achter ons liggen niks verkeerd gedaan. Die stelling durf ik wel aan zonder alles terug te gaan lezen.
 
Valt wel mee hoor. Dit forum onderscheidt zich al jaren van andere supportersfora en open riolen als twitter doordat wij op een beschaafde manier met elkaar omgaan. Helaas wordt er af en toe nog wel fel gereageerd, maar de intensiteit daarvan is hooguit 1% van wat er op de rest van Internet allemaal gebeurt. Soms komen er hier Ajax-fans die moeite hebben met dit beschavingsniveau. Die hebben een gemiddelde levensduur van 2 weken op dit forum. De blijvertjes zijn hier van harte welkom en hebben vast in de 88 pagina's topic die achter ons liggen niks verkeerd gedaan. Die stelling durf ik wel aan zonder alles terug te gaan lezen.
Soms ook uit de eigen gelederen (maar die lopen dan ineens over naar Feyenoord), laten we eerlijk zijn ;)
 
Een welgemeend dank hiervoor. Klasse. Jammer dat er een vijf-, zestal van je medesupporters anders over dachten en denken blijkbaar. Dit topic is er behoorlijk door verziekt.
Nu moet ik er wel in Mentos' defense bij zeggen dat ik het in zijn geval nogal vreemd zou vinden als hij een dag lang zou schuilen wat betreft dit topic, aangezien hij er volgens mij idd verder wel elke dag is, in zo'n beetje alle topics.
 
Nu moet ik er wel in Mentos' defense bij zeggen dat ik het in zijn geval nogal vreemd zou vinden als hij een dag lang zou schuilen wat betreft dit topic, aangezien hij er volgens mij idd verder wel elke dag is, in zo'n beetje alle topics.
Nou, dat valt reuze mee hoor! Zo'n beetje alle PSV-specifieke topics laat ik links liggen. :geek:
 
En er zijn trouwens ook een paar forummers met wel sympathie voor onze mooie club die blijkbaar te lang zijn blootgesteld aan de indoctrinatie van de media.
Juist! En dat is al duidelijk sinds de NOS besloot om het kampioenschap van PSV te negeren en aandacht te besteden aan
het verdriet van Ajax.
En zo wordt het steeds duidelijker hoe ze aandacht besteden aan onbelangrijke zaken of belangrijke zaken waar niemand iets mee
opschiet.
Laat de media maar aandacht besteden aan een nieuwe goede avonturenfilm wat die is er ook niet meer
gekomen sinds Indiana Jones
Of een goed vervolg op een boek. 1985 of de bijbel 2: this time its personal
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan