Tagliafico naar Barca?
Mazraoui transfervrij weg. Dat laatste zat er wel aan te komen. Erg spijtig.
Tagliafico heeft weinig te zoeken bij Barca...of tenminste bij het Barca van jaren terug. Bij het huidige Barca past ie denk ik wel prima nu ik er nog eens over nadenk :S:
 
Tagliafico heeft weinig te zoeken bij Barca...of tenminste bij het Barca van jaren terug. Bij het huidige Barca past ie denk ik wel prima nu ik er nog eens over nadenk :S:
Tja, die irritante Jordi Alba speelt er nog steeds. Ik neem niet aan dat hij die eruit speelt.
 

Ajax-spits Brian Brobbey zes weken uitgeschakeld​

link

Ajax kan de komende zes weken niet over Brian Brobbey beschikken. De maker van de 0-1 tegen PSV liep vlak voor de treffer een scheurtje in de binnenband van zijn knie op.

Had hij maar niet moeten scoren. :p ;)
 

Ajax-spits Brian Brobbey zes weken uitgeschakeld​

link

Ajax kan de komende zes weken niet over Brian Brobbey beschikken. De maker van de 0-1 tegen PSV liep vlak voor de treffer een scheurtje in de binnenband van zijn knie op.

Had hij maar niet moeten scoren. :p ;)
Misschien het begin van de blessuregolf bij Ajax?
 
Maar maar maaar, ajaks die gaat dus onze ratje Mo halen, maar de regel van een speler mag max onder 3 contracten per seizoen staan dan :unsure: Psv/Juve/sampdoria/ajaks..
 
Maar maar maaar, ajaks die gaat dus onze ratje Mo halen, maar de regel van een speler mag max onder 3 contracten per seizoen staan dan :unsure: Psv/Juve/sampdoria/ajaks..
Er zal vast wel een verklaring zijn die ons duidelijk maakt dat deze regel niet voor Ajax geldt.
Waarschijnlijk drukte Mo bij het tekenen van die laatste overeenkomst niet met veel agressie zijn pen op het papier.
En dan is er toch niets aan de hand. ;)
 
Uiteraard, KNVB had ff geen internet in Zeist of ze waren in de war met 1 van de overige 1,2m Mo's in NL dus ik snap het, ook dat het in het voordeel van ajaks uitvalt weer natuurlijk wat de reden ook mag zijn. Ik zie het al voor me ' Juve haalt hem binnen dus bied hem contract aan, Ajaks zegt nee dat is geen echt contract hij werd uitgeleend.. ' Maar zijn naam staat onder een Juve contract maar telt niet nee Ook die van Sampdoria niet want hij heeft daar amper gespeeld dus ook niet rechtsgeldig, dus de toekomstige contract van ajaks is de enige en echte na psv :cool:
 
Paging Mr. Malen… Mr. Malen please come to the white courtesy phone.

Paging Mr. Bergwijn… Mr. Bergwijn please come to the white courtesy phone.

Nuance verschil: Bergwijn en Malen gingen vrijwillig weg bij de jeugd van Ajax. :rolleyes:
Juventus heeft PSV verlost van Ihattaren. :bye:

Bergwijn begon met voetballen bij ASC Waterwijk. Vandaaruit werd hij opgenomen in de jeugdopleiding van Ajax, die hij in 2011 verruilde voor die van PSV.

Malen verruilde de jeugd van Ajax in 2015 voor die van Arsenal. Hij keerde op 31 augustus 2017 terug naar Nederland, waar hij een contract tekende tot medio 2020 bij PSV. Malen debuteerde op 8 september 2017 in het betaald voetbal.

Ihattaren PSV is dan eindelijk verlost van Mohamed Ihattaren. De middenvelder heeft een contract getekend bij Juventus, dat hem vervolgens direct doorverhuurd aan Sampdoria. Ihattaren kwam 11 jaar geleden in de jeugdopleiding van PSV terecht en maakte op zijn zestiende al zijn officiële debuut in het eerste elftal. Het laatste jaar kwam hij echter vooral in het nieuws vanwege zijn gedrag en werd hij meerdere keren uit de selectie gezet.
 
Nuance verschil: Bergwijn en Malen gingen vrijwillig weg bij de jeugd van Ajax. :rolleyes:
Juventus heeft PSV verlost van Ihattaren. :bye:

Bergwijn begon met voetballen bij ASC Waterwijk. Vandaaruit werd hij opgenomen in de jeugdopleiding van Ajax, die hij in 2011 verruilde voor die van PSV.

Malen verruilde de jeugd van Ajax in 2015 voor die van Arsenal. Hij keerde op 31 augustus 2017 terug naar Nederland, waar hij een contract tekende tot medio 2020 bij PSV. Malen debuteerde op 8 september 2017 in het betaald voetbal.

Ihattaren PSV is dan eindelijk verlost van Mohamed Ihattaren. De middenvelder heeft een contract getekend bij Juventus, dat hem vervolgens direct doorverhuurd aan Sampdoria. Ihattaren kwam 11 jaar geleden in de jeugdopleiding van PSV terecht en maakte op zijn zestiende al zijn officiële debuut in het eerste elftal. Het laatste jaar kwam hij echter vooral in het nieuws vanwege zijn gedrag en werd hij meerdere keren uit de selectie gezet.
Ik zie een verschil, maar geen nuance of een punt. Bergwijn en Ihattaren gingen met ruzie weg, Malen koos vroeg voor het grote geld?
 
Nuance verschil: Bergwijn en Malen gingen vrijwillig weg bij de jeugd van Ajax. :rolleyes:
Juventus heeft PSV verlost van Ihattaren. :bye:

Bergwijn begon met voetballen bij ASC Waterwijk. Vandaaruit werd hij opgenomen in de jeugdopleiding van Ajax, die hij in 2011 verruilde voor die van PSV.

Malen verruilde de jeugd van Ajax in 2015 voor die van Arsenal. Hij keerde op 31 augustus 2017 terug naar Nederland, waar hij een contract tekende tot medio 2020 bij PSV. Malen debuteerde op 8 september 2017 in het betaald voetbal.

Ihattaren PSV is dan eindelijk verlost van Mohamed Ihattaren. De middenvelder heeft een contract getekend bij Juventus, dat hem vervolgens direct doorverhuurd aan Sampdoria. Ihattaren kwam 11 jaar geleden in de jeugdopleiding van PSV terecht en maakte op zijn zestiende al zijn officiële debuut in het eerste elftal. Het laatste jaar kwam hij echter vooral in het nieuws vanwege zijn gedrag en werd hij meerdere keren uit de selectie gezet.
En Ihattaren speelde voor SV Houten voordat hij bij PSV kwam. Peultjes?
 
Tijd voor wat goed nieuws rondom PSV want echt genieten is het de laatste tijd niet. Ihattaren persoonlijk interesseert me geen reet maar ik was zo ongelofelijk klaar met dat gelul over hem terwijl hij op wat mooie trucjes na amper rendement heeft gehad bij psv. Zo fijn dat hij in italie zat. En nu begint het weer van voor af aan alle nieuwsberichten.

Vanuit Ajax gezien een topdeal; niks te verliezen. Psv had wel wat te verliezen en deed er veel aan; Ajax kan het helemaal van zijn kant laten komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan