Mooiste Vrouw

Mijn eeuwige crush.. Gigi Ravelli, had ik dr maar verkering gevraagd toen we op de zelfde school zaten, of haar toen gekidnapt pff :sad:
Nu heeft ze helaas een miljonair aan de haak dat verpest alles

TBT-2-11-1-scaled-375x270.jpg
 
Hoe kan je na een afgang zoals vandaag je energie stoppen in het kijken naar mooie vrouwen?

Bij nader inzien: okee, ik snap het :ROFL:
Hahah. Dit doet mij denken aan 1 september 2014. Mijn eerste stagedag met veel nieuwe indrukken en lang reizen met het openbaar vervoer; ik was kapot en wilde niets anders dan naar bed. Toen las ik over The Fappening. Had weinig slaap nodig die nacht. 😁
 
Ik was aan het zappen en toen zag ik een vrouwe met een leuke glimlach in beeld. Geen idee wie dit was maar nu weet ik dat ze Naomi Scott heet. Mooie ogen
 

Bijlagen

  • b5df4b7c29894cfe2ae299ba7e3eaf9a.jpg
    b5df4b7c29894cfe2ae299ba7e3eaf9a.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 6
  • download (38).jpeg
    download (38).jpeg
    28,2 KB · Weergaven: 6
Sophia Ali, ik ken haar alleen van de Uncharted film
 

Bijlagen

  • sophia-ali-truth-or-dare-premiere-in-hollywood-2.jpg
    sophia-ali-truth-or-dare-premiere-in-hollywood-2.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 10
Kelly Weekers, vriendin van John Ewbank en voormalig Miss Nederland.

Bekijk bijlage 4843

Bekijk bijlage 4844
Prachtige glimlach!

Ik had nog nooit van Ewbank en de dame van de foto's gehoord.
Op Google zie ik dat hij heel wat liedjes heeft geschreven voor Nederlandstalige muzikanten.

En dat hij componist is van het Koningslied:

"De muziek, het rapgedeelte, de tekst en het taalgebruik werden heftig bekritiseerd en geridiculiseerd, onder anderen door neerlandicus Wim Daniëls in het televisieprogramma Pauw en Witteman.[8][9]
"

Nu is mijn Nederlands verre van perfect maar...

"De dag die je wist dat zou komen"
🤔 😁
 
Prachtige glimlach!

Ik had nog nooit van Ewbank en de dame van de foto's gehoord.
Op Google zie ik dat hij heel wat liedjes heeft geschreven voor Nederlandstalige muzikanten.

En dat hij componist is van het Koningslied:

"De muziek, het rapgedeelte, de tekst en het taalgebruik werden heftig bekritiseerd en geridiculiseerd, onder anderen door neerlandicus Wim Daniëls in het televisieprogramma Pauw en Witteman.[8][9]
"

Nu is mijn Nederlands verre van perfect maar...

"De dag die je wist dat zou komen"
🤔 😁
Welkom terug van onder je steen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan