Coronavirus

Zie je meteen dat 70+ niet aan dansen met Janssen heeft meegedaan in de zomer :D
Nee, maar wel een serieus punt denk ik om het achterhoofd te houden bij besluitvorming over hoe men om moet gaan met besmettingen op bijvoorbeeld scholen? En als dat al gebeuren moet, een opvang alternatief beschikbaar maken zodat niet bij de huidige verspreidingsgraad opa's en oma's moeten worden ingevlogen om op kinderen, die de dag ervoor naast andere kinderen zaten die besmet bleken, te passen? :unsure:
 
Nee, maar wel een serieus punt denk ik om het achterhoofd te houden bij besluitvorming over hoe men om moet gaan met besmettingen op bijvoorbeeld scholen? En als dat al gebeuren moet, een opvang alternatief beschikbaar maken zodat niet bij de huidige verspreidingsgraad opa's en oma's moeten worden ingevlogen om op kinderen die de dag ervoor naast andere kinderen zaten die besmet bleken te passen? :unsure:
En de juf van 65 mag dan wel in een klas met 20 virusfabriekjes zitten :unsure:
 
En de juf van 65 mag dan wel in een klas met 20 virusfabriekjes zitten :unsure:
Klopt. Zeker een lastig punt.
Maar met 2/3e van de basisschoolleerlingen die eind november al antistoffen tegen covid had (nog voor Omicron, en voor vaccinaties onder de 12 waren goedgekeurd) denk ik dat vrijwel elke leraar eigenlijk al wel een beproefd en getest afweersysteem tegen covid heeft? Hetzelfde geld voor vrijwel iedere huisarts verwacht ik.

Lijkt me overigens ook wel prettig om dit soort beroepsgroepen ook een serologische test aan te bieden, zodat ze kunnen checken in welke mate ze beschikbare afweer hebben. Zelfde voor verplegend personeel dat direct contact (evt met risicogroepen) wegens het werk niet kan vermijden. Desnoods voor de groep van boven de 55+ jaar of met verhoogde gezondheidsrisico's daarbinnen, als het anders praktisch onuitvoerbaar zou zijn?
 
Klopt. Zeker een lastig punt.
Maar met 2/3e van de basisschoolleerlingen die eind november al antistoffen tegen covid had (nog voor Omicron, en voor vaccinaties onder de 12 waren goedgekeurd) denk ik dat vrijwel elke leraar eigenlijk al wel een beproefd en getest afweersysteem tegen covid heeft? Hetzelfde geld voor vrijwel iedere huisarts verwacht ik.

Lijkt me overigens ook wel prettig om dit soort beroepsgroepen ook een serologische test aan te bieden, zodat ze kunnen checken in welke mate ze beschikbare afweer hebben. Zelfde voor verplegend personeel dat direct contact (evt met risicogroepen) wegens het werk niet kan vermijden. Desnoods voor de groep van boven de 55+ jaar of met verhoogde gezondheidsrisico's daarbinnen, als het anders praktisch onuitvoerbaar zou zijn?
Het is ook lastig en ik ben blij dat ik er niet over ga. 1 op de 10 klassen thuiszetten is geen doen ondat dit ook effect heeft op ouders die uit jet arbeidsproces vallen ivm zorg thuis. Het wordt een interessante periode
 
Maar wel duidelijk dat de variant milder is en de vaccins werken. Vandaag 57k erbij, niemand lijkt nerveus, begin 2020 in een half jaartje 57k erbij lag t land plat (en ja ik weet dat er sprake was van onderrapportage in die periode)
Plus we kwamen toen net uit het griepseizoen.. dus de bezetting was toen al hoog
 
Er word te makkelijk gedacht dat het virus nu gaat afzwakken en we ergste hebben gehad, ik wil het graag geloven maar mijn wateren zeggen dat we verrast gaan worden een keer.. Een Taliban, Panama of Somalie variant die wel weer alles verpest
 
Er word te makkelijk gedacht dat het virus nu gaat afzwakken en we ergste hebben gehad, ik wil het graag geloven maar mijn wateren zeggen dat we verrast gaan worden een keer.. Een Taliban, Panama of Somalie variant die wel weer alles verpest
Ik dacht eerder aan een Dutch variant omdat we hier zo achteraan strompelen.
 
Er word te makkelijk gedacht dat het virus nu gaat afzwakken en we ergste hebben gehad, ik wil het graag geloven maar mijn wateren zeggen dat we verrast gaan worden een keer.. Een Taliban, Panama of Somalie variant die wel weer alles verpest
Die wateren die gister hebben ingezet op winst met minimaal 3 goals verschil voor PSV?
Worden we voorzichtig blij gestemd? Ik wel.
Op basis van bovenstaande post kan de vlag uit :party::party:
 
Dat is andere vocht/karma die alleen omgekeerd speelt qua gokken.. Overige levensvoorspellingen pakken vaak goed uit
Zoals in april 2020 toen je zei dat je beter toen direct corona kon krijgen omdat in augustus de hype voorbij zou zijn?

Sorry, je zei het in maart en sprak of juli 2020

 
Mag ik hopen dat ze die blauwe links late liggen, dat lijkt mij er een van de buitencategorie
Ja maar vroeger toen ze nog hele dagen fietsten, moesten ze in hagel en sneeuw op zwemflippers die pedalen rondhengelen. Als je geluk had kwam je langs een welwillende herbergier die met rooksignalen de plaatselijke schoenmaker verwittigde van je komst. De schoenmaker op zijn beurt sneed dan de tenen los uit de flippers. De ongelukkigen waarbij dit niet gebeurde kwamen regelmatig vast te zitten. Flipper in de spaken. Daar is het Franse werkwoord "flipper" nog van afgeleidt. Degenen waar de tenen wel uit gesneden waren finishten consequent eerder. Maar moesten daar dus wel een of meerdere tenen voor opofferen. En alleen al daarom worden deze landpuisten tegenwoordig gemeden.
 
Ja maar vroeger toen ze nog hele dagen fietsten, moesten ze in hagel en sneeuw op zwemflippers die pedalen rondhengelen. Als je geluk had kwam je langs een welwillende herbergier die met rooksignalen de plaatselijke schoenmaker verwittigde van je komst. De schoenmaker op zijn beurt sneed dan de tenen los uit de flippers. De ongelukkigen waarbij dit niet gebeurde kwamen regelmatig vast te zitten. Flipper in de spaken. Daar is het Franse werkwoord "flipper" nog van afgeleidt. Degenen waar de tenen wel uit gesneden waren finishten consequent eerder. Maar moesten daar dus wel een of meerdere tenen voor opofferen. En alleen al daarom worden deze landpuisten tegenwoordig gemeden.
Vroeger is dood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan