Binnenlandse Politiek

Ooei, een groot deel van de tweede kamer - tijdens de debatten over Corona - is nu geloof echt over de rooie en helemaal klaar met die FvD-er met die irritante stem. Blijft punten over vervolgen, misdadig beleid en geen erkenning van rechtspraak herhalen en lijkt voor burgelijke ongehoorzaamheid te pleitten. Dat valt uiteraard niet goed bij velen. Staan nu in een grote cirkel om voorzitter Bergman heen in verhitte discussie tijdens de schorsing.

Overigens begrijp ik het volkomen - op zowel vorm, inhoud als toon weet die kerel echt zeer sterke emotie ook bij mij op te roepen - terwijl ik echt niet aggresief ben aangelegd. Nu nog een kwartier schorsing om de rust terug te krijgen.. Als dat gaat lukken.
Ah, is nazietje-piep weer aan het woord.

Zie dat ie opgeroepen zou hebben tot wetteloosheid en zijn voeten weer aanveegt met de grondwet?
 
Ah, is nazietje-piep weer aan het woord.

Zie dat ie opgeroepen zou hebben tot wetteloosheid en zijn voeten weer aanveegt met de grondwet?
Ik heb wel medelijden met Kuipers. Wat een bedenkelijk niveau. Zo iemand als die Pepijn zou toch in geen enkele andere functie getolereerd worden, laat staan gevraagd worden om aan vergaderingen deel te nemen? Lastig - dat process van volksvertregenwoordiging - dat er geen enkele vorm van kennis, kunde of decorum vereist is, krijg ook sterk het idee dat hij hierop uit is - om de boel te laten ontsporen en op de kast te jagen.
 
Van Haga, binnen 1 minuut griep en covid op 1 hoop gooien en gillen over gen-therapie, waarom betaal ik belasting voor dit soort charlatans?
 
Terug
Bovenaan Onderaan