Binnenlandse Politiek

Tsja, het is allemaal zo simpel denken en puur op het populisme scoren. Ik weet niet wat het over Nederland zegt dat ie toch zulke mate van populariteit geniet.
Al een eeuwigheid is er een latente aanhang van 15% in Nederland voor extreem-rechtse populistische partijen. Met de FvD erbij zal het er nu een stukje boven liggen denk ik maar dat is het ook wel.
 
Ja, net gedaan. Het is niet een doorsnee overheidsdienst, laten we het zo zeggen. Ze kleuren niet altijd netjes binnen de lijntjes. En dan is Hamas ook geen terroristische organisatie. Alleen staat de VS aan de kant van Israel en niet van de Palestijnen, dus Hamas = terrorisme en Mossad = lievv.
Dan kunnen we de CIA ook als terroristen bestempelen?
Ik hoorde op een podcast dat ze geen woord over zegt, geen excuus aanbied en niks toegeeft of ontkent.
BNR begrijp ik inmiddels. Ik las het op ad.nl. Wat is nu waar?
 
Dan kunnen we de CIA ook als terroristen bestempelen?
Ik denk dat de CIA zich iets anders profileert dan Mossad...
Een intelligentiedienst is niet per se terroristisch uiteraard. Maar Mossad haalt zat dingen uit die alleen maar door de beugel kunnen omdat ze vanuit de Israëlische staat opereren en omdat landen als de VS ze ondersteunen. Sowieso ruimt de CIA bij mijn weten niet elke tegenstander gewoon uit de weg.
 
Ik denk dat de CIA zich iets anders profileert dan Mossad...
Een intelligentiedienst is niet per se terroristisch uiteraard. Maar Mossad haalt zat dingen uit die alleen maar door de beugel kunnen omdat ze vanuit de Israëlische staat opereren en omdat landen als de VS ze ondersteunen. Sowieso ruimt de CIA bij mijn weten niet elke tegenstander gewoon uit de weg.
Zou de CIA hier mogelijk een rol in hebben gespeeld? Of was dat alleen het leger?

 
Hoor ik Wilders huilen dat Rutte excuses moet aanbieden? En dat van de man die mede verantwoordelijk is voor het klimaat van bedreigingen mbt journalisten en politici. Zogenaamd met z'n rechte rug en nooit excuses aanbiedt als bijvoorbeeld Marokkanen neergeschoten mogen worden.

Dat ie er lekker in stikt. Sneuneus
 
Ah, geld wat men besteed aan klimaat besteed men niet aan de burger. Want de burger merkt niks van een veranderend klimaat.. Don't do H202, H2O2 is bad mkay.
 
Ooei, een groot deel van de tweede kamer - tijdens de debatten over Corona - is nu geloof echt over de rooie en helemaal klaar met die FvD-er met die irritante stem. Blijft punten over vervolgen, misdadig beleid en geen erkenning van rechtspraak herhalen en lijkt voor burgelijke ongehoorzaamheid te pleitten. Dat valt uiteraard niet goed bij velen. Staan nu in een grote cirkel om voorzitter Bergman heen in verhitte discussie tijdens de schorsing.

Overigens begrijp ik het volkomen - op zowel vorm, inhoud als toon weet die kerel echt zeer sterke emotie ook bij mij op te roepen - terwijl ik echt niet aggresief ben aangelegd. Is een soort kruizing tussen brilsmurf en Axmann. Nu nog een kwartier schorsing om de rust terug te krijgen.. Als dat gaat lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan