Binnenlandse Politiek


Dus de instanties mogen hun eigen vlees keuren. Rutte IV (dus ook het CDA, de christelijke partij van Nederland, ikschaam me diep dat ze nog een C un hun naam hebben) laat zien hoe ze het volk meer dan minachten.
 
Geertje was vandaag wel hardcore bezig, heel de kamper in paniek meteen
Vond je? Hij liep te hakkelen na de veeg van Klaver. Met een veroordeelde in zijn fractie plus hijzelf mag ie overigens best een toontje lager zingen. Maar je weet, als ze op verlies staan gaan ze harder schreeuwen daar bij de pvv. Het wordt na 22 jaar wel erg sneu trouwens
 
Alleen maar feiten, iemand die veroordeeld is voor terrorisme betrekken (3jaar in de bak) in je politieke partij, kortom bewezen terrorist, + ze toont geen spijt ook
Google jij anders Gidi Markuszower even, het oogappeltje van Geert in de PVV...als we het dan toch over terrorisme hebben.
 
Google jij anders Gidi Markuszower even, het oogappeltje van Geert in de PVV...als we het dan toch over terrorisme hebben.

De bedreigingen aan Geert komen niet bepaald uit de Joodse gemeenschap/terrorisme he, wel uit de hoek waar mevrouw Salah partij aan deed
 
Laatst bewerkt:
Google jij anders Gidi Markuszower even, het oogappeltje van Geert in de PVV...als we het dan toch over terrorisme hebben.
Buiten hij is ook Wilders veroordeeld. En over Graus hebben we het niet eens. Ook Bosma heeft zo z'n verleden overigens..
 
De bereidingen aan Geert komen niet bepaald uit de Joodse gemeenschap/terrorisme he, wel uit de hoek waar mevrouw Salah partij aan deed
De bereiding van wat? Hummus?

Jij benoemt iemand die banden heeft met een terroristische organisatie en dat Geertje daar iets over zegt, maar Geertje heeft zelf iemand in de partij met banden met Mossad. Ja, andere kant van conflicten, maar terrorisme is terrorisme. Dus ook een beetje hypocriet van Geertje (je verwacht het niet). Maar sowieso heeft Geertje een Hongaarse vrouw, terwijl hij liefst een Nexit wil en de grenzen dicht.
 
Heb jij iets van openheid van zaken gemerkt in al die maanden sinds half maart?
En voorts verwees ik vooral naar deze uitzending omdat er zinnige kreten kwamen van leden van de oppositie, die eerst wat positiefs moesten noemen en daarna pas hun kritiek mochten spuien.
Wat ze alle drie heel beargumenteerd en genuanceerd deden, vond je ook niet?
Je verwees steeds naar een uitzending waar slechts 3 oppositiepartijen aanwezig waren. Het wederhoor is net zo belangrijk. Wel makkelijk om 3 van zulke partijen uit te nodigen om te schieten op de nieuwe werkwijze en nieuwe plannen. Er was dus niemand die de cijfers en tegenargumenten kon weerleggen.
 
Alleen maar feiten, iemand die veroordeeld is voor terrorisme betrekken (3jaar in de bak) in je politieke partij, kortom bewezen terrorist, + ze toont geen spijt ook
Als je je straf hebt uitgezeten, ben je in principe weer een burger. Volgens mij las ik vandaag juist dat zij aan voorlichting tegen terrorisme doet?
De bereiding van wat? Hummus?

Jij benoemt iemand die banden heeft met een terroristische organisatie en dat Geertje daar iets over zegt, maar Geertje heeft zelf iemand in de partij met banden met Mossad. Ja, andere kant van conflicten, maar terrorisme is terrorisme. Dus ook een beetje hypocriet van Geertje (je verwacht het niet). Maar sowieso heeft Geertje een Hongaarse vrouw, terwijl hij liefst een Nexit wil en de grenzen dicht.
De Mossad is een overheidsdienst om die nu als terroristen te bestempelen.
 
Je verwees steeds naar een uitzending waar slechts 3 oppositiepartijen aanwezig waren. Het wederhoor is net zo belangrijk. Wel makkelijk om 3 van zulke partijen uit te nodigen om te schieten op de nieuwe werkwijze en nieuwe plannen. Er was dus niemand die de cijfers en tegenargumenten kon weerleggen.
Klopt wat je zegt. Maar dat wederhoor krijgt al zoveel tijd en aandacht in de media. Vooral die premier met zijn gebrek aan "actieve herinnering" aan van alles wat hij zegt en doet.
Mijn vertrouwen in de politiek blijft alleen nog een beetje in stand dankzij mensen als Pieter Omtzigt en Renske Leijten.
Niet door Rutte en de zijnen. Die bij het "wederhoor" trouwens nog niets produceerden waar ik persoonlijk van onder de indruk raakte.
Maar ik ben niet 100 procent objectief meer als ik VVDers hoor praten. Dat moet ik toegeven. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je je straf hebt uitgezeten, ben je in principe weer een burger. Volgens mij las ik vandaag juist dat zij aan voorlichting tegen terrorisme doet?

De Mossad is een overheidsdienst om die nu als terroristen te bestempelen.
Ja, net gedaan. Het is niet een doorsnee overheidsdienst, laten we het zo zeggen. Ze kleuren niet altijd netjes binnen de lijntjes. En dan is Hamas ook geen terroristische organisatie. Alleen staat de VS aan de kant van Israel en niet van de Palestijnen, dus Hamas = terrorisme en Mossad = lievv.
 
De bereiding van wat? Hummus?

Jij benoemt iemand die banden heeft met een terroristische organisatie en dat Geertje daar iets over zegt, maar Geertje heeft zelf iemand in de partij met banden met Mossad. Ja, andere kant van conflicten, maar terrorisme is terrorisme. Dus ook een beetje hypocriet van Geertje (je verwacht het niet). Maar sowieso heeft Geertje een Hongaarse vrouw, terwijl hij liefst een Nexit wil en de grenzen dicht.
Wilders is wat dat betreft enorm hypocriet. Nadeel is, als je 'm daar op aanspreekt gaat ie jij-bakken.
 
De bereiding van wat? Hummus?

Jij benoemt iemand die banden heeft met een terroristische organisatie en dat Geertje daar iets over zegt, maar Geertje heeft zelf iemand in de partij met banden met Mossad. Ja, andere kant van conflicten, maar terrorisme is terrorisme. Dus ook een beetje hypocriet van Geertje (je verwacht het niet). Maar sowieso heeft Geertje een Hongaarse vrouw, terwijl hij liefst een Nexit wil en de grenzen dicht.
Bedreigingen *
Selectieve terrorisme wel, maar ook begrijpelijk. Als de terrorismevariant jou niet persoonlijk raakt of je hebt er zelf baat bij dan is het aardig hypocriet maar ook nuttig dan. Maar wanneer de gevaarlijke terrorismevorm wel dichtbij komt dan snap ik dat je daar over gaat blaffen.

Als je je straf hebt uitgezeten, ben je in principe weer een burger. Volgens mij las ik vandaag juist dat zij aan voorlichting tegen terrorisme doet?

Ik hoorde op een podcast dat ze geen woord over zegt, geen excuus aanbied en niks toegeeft of ontkent.
 
Bedreigingen *
Selectieve terrorisme wel, maar ook begrijpelijk. Als de terrorismevariant jou niet persoonlijk raakt of je hebt er zelf baat bij dan is het aardig hypocriet maar ook nuttig dan. Maar wanneer de gevaarlijke terrorismevorm wel dichtbij komt dan snap ik dat je daar over gaat blaffen.



Ik hoorde op een podcast dat ze geen woord over zegt, geen excuus aanbied en niks toegeeft of ontkent.
Oh dat is bijna net zo betrouwbaar als "ik las het op feestboek dus het is waar".
 
Wilders is wat dat betreft enorm hypocriet. Nadeel is, als je 'm daar op aanspreekt gaat ie jij-bakken.
Tsja, het is allemaal zo simpel denken en puur op het populisme scoren. Ik weet niet wat het over Nederland zegt dat ie toch zulke mate van populariteit geniet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan