PSV in de (sociale) media

Rednas

Administrator
Administrator
In dit topic kunnen relevante tweets, Instagram-posts of andere uitingen in sociale media aangaande PSV geplaatst worden.
Het gaat hier dus wel om relevante zaken, het is bijvoorbeeld niet de bedoeling dat we de hele twitterfeed van PSV, Rik Elfrink, etc. reproduceren. Daarvan kan men direct naar de betreffende kanalen.
 
Leuk idee maar ik kan mij even niet voorstellen wat we hier dan plaatsen wat niet in PSV-Algemeen nieuws, spelerstopics, wedstrijdtopics of transfergeruchten thuishoort?. Zal wel mijn beperkte denkraam zijn ;)
 
Leuk idee maar ik kan mij even niet voorstellen wat we hier dan plaatsen wat niet in PSV-Algemeen nieuws, spelerstopics, wedstrijdtopics of transfergeruchten thuishoort?. Zal wel mijn beperkte denkraam zijn ;)
Check even het mededelingen-topic ;)
 
Ik vind het erg verwarrend en niets toevoegen en blijf in de al bestaande topics posten
Ik ook.

:unsure: Of ....
Social media is een verzamelnaam voor alle online platformen die interactie tussen de gebruikers mogelijk maken.

Dit Forum is ook zo'n online platform.
Dus we kunnen het hele Forum in dit topic plaatsen. ;) :maniac:
 
Wat is die Elfrink toch een matige clubwatcher. Behalve dat hij altijd veel te positief over PSV is, en alleen maar doorgeeft wat PSV hem influistert, ben ik het sowieso bijna nooit met hem eens.

Hij vind bijv. dat onze trainer "voldoende" heeft gepresteerd. En nu is hij weer enorm positief over de Conference League, zogenaamd een Europese "hoofdprijs", natuurlijk. Meneer heeft blijkbaar niet door dat dit toernooi(tje) dit jaar bedacht is om de afvallers van het al minder aansprekende EL toernooi nog wat wedstrijdjes te gunnen. Dat Feyenoord dit misschien gaat winnen, leuk voor hen, maar betekent verder weinig. Als PSV het zou winnen, wat had gekund als we niet zoveel blessures zouden hebben, stond Eindhoven denk ik ook niet op z'n kop.

PSV verdient een betere clubwatcher, iemand die een beetje kritisch durft te zijn.
 
Wat is die Elfrink toch een matige clubwatcher. Behalve dat hij altijd veel te positief over PSV is, en alleen maar doorgeeft wat PSV hem influistert, ben ik het sowieso bijna nooit met hem eens.

Hij vind bijv. dat onze trainer "voldoende" heeft gepresteerd. En nu is hij weer enorm positief over de Conference League, zogenaamd een Europese "hoofdprijs", natuurlijk. Meneer heeft blijkbaar niet door dat dit toernooi(tje) dit jaar bedacht is om de afvallers van het al minder aansprekende EL toernooi nog wat wedstrijdjes te gunnen. Dat Feyenoord dit misschien gaat winnen, leuk voor hen, maar betekent verder weinig. Als PSV het zou winnen, wat had gekund als we niet zoveel blessures zouden hebben, stond Eindhoven denk ik ook niet op z'n kop.

PSV verdient een betere clubwatcher, iemand die een beetje kritisch durft te zijn.
Eens, Rik is een matige clubwatcher. Het is meer een fan die goed geinformeerd is, maar wel een beetje laat is met alles. Verder staat dat wat mij betreft los van zijn mening over de coach die al dan niet voldoende heeft gepresteerd. En of de CoL een hoofdprijs is. Dat is zijn mening, en voor beide dingen valt ook echt wel wat te zeggen.

Overigens zouden we gek zijn als we geen feest hadden gevierd als we dat ding gewonnen hadden. Waarom niet? Je wint een leuke prijs, dan heb je 2 keuzes:
1) Bier drinken en een feestje maken
2) Glaasje warme melk en om half 10 naar bed

Nou, dan weet ik het wel.
 
Wat is die Elfrink toch een matige clubwatcher. Behalve dat hij altijd veel te positief over PSV is, en alleen maar doorgeeft wat PSV hem influistert, ben ik het sowieso bijna nooit met hem eens.

Hij vind bijv. dat onze trainer "voldoende" heeft gepresteerd. En nu is hij weer enorm positief over de Conference League, zogenaamd een Europese "hoofdprijs", natuurlijk. Meneer heeft blijkbaar niet door dat dit toernooi(tje) dit jaar bedacht is om de afvallers van het al minder aansprekende EL toernooi nog wat wedstrijdjes te gunnen. Dat Feyenoord dit misschien gaat winnen, leuk voor hen, maar betekent verder weinig. Als PSV het zou winnen, wat had gekund als we niet zoveel blessures zouden hebben, stond Eindhoven denk ik ook niet op z'n kop.

PSV verdient een betere clubwatcher, iemand die een beetje kritisch durft te zijn.
Niet mee eens. Zijn analyses in het ed zijn vaak spot on. En m.i. is het niet de rol van een clubwatcher om psv af te branden. Hij is geen criticus, hij moet gewoon verslag doen van hetgeen er gebeurt
 
Eens, Rik is een matige clubwatcher. Het is meer een fan die goed geinformeerd is, maar wel een beetje laat is met alles. Verder staat dat wat mij betreft los van zijn mening over de coach die al dan niet voldoende heeft gepresteerd. En of de CoL een hoofdprijs is. Dat is zijn mening, en voor beide dingen valt ook echt wel wat te zeggen.

Overigens zouden we gek zijn als we geen feest hadden gevierd als we dat ding gewonnen hadden. Waarom niet? Je wint een leuke prijs, dan heb je 2 keuzes:
1) Bier drinken en een feestje maken
2) Glaasje warme melk en om half 10 naar bed

Nou, dan weet ik het wel.
Ach je kan ook Marco timmer hebben die retweet alles van Rik gewoon
 

Interessante podcast over meer het business gedeelte bij PSV. Onder andere afleveringen met Robert van der Wallen, Peter Weenink, Klaas Dijkhof etc.
 

PSV heeft Van Bommel erg schandalig behandeld door hem te ontslaan ja :ROFL: we hadden 2 van de 12 wedstrijden gewonnen. Elke coach wordt er dan buiten geflikkerd. Aandoenlijk die Derksen
Ondanks dat ik een Van Bommel fan ben, was zijn positie niet houdbaar meer. Ik hoop dat het in Antwerpen goed gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan