Algemene transfergeruchten

"Several clubs view Phillips as an affordable, available centre-back with top-level experience in England.

He enjoyed a breakthrough campaign last season thanks to injuries suffered by other defenders at Anfield.

The centre-back played 20 times across all competitions, including in the Champions League quarter-finals.

However, he has struggled for game time this season, playing just three times.

Phillips has missed Liverpool’s recent fixtures after suffering a fractured cheekbone in the win over AC Milan.

The Reds have now given him the green light to leave this month.

Bron ( betrouwbaar?)

"Liverpool have rejected a £7million bid from Watford for Nat Phillips, Football Insider can exclusively reveal."



Ik ken de man niet, maar hij heeft wel kwartfinale CL gespeeld.

( Scorebord journalistiek, ik weet het :maniac: )
 
Phillips huren van Liverpool is een prima optie. Heeft vorig jaar bewezen zich staande te houden in de PL. Optie tot koop lijkt me zinloos. Heeft nog een contract tot 2025 voor 3.3miljoen pond per jaar. Die gaat niet warm worden van een PSV salaris.

Echter is eigenlijk elke tijdelijke versterking als vervanger van Ramalho al te laat. Is nooit meer op tijd voor het duel tegen Ajax en heeft dan dus de eerste twee cruciale duels na de winterstop al gemist. Goede scouting, schaduwlijsten en daadkracht is wat we missen.
 
Phillips huren van Liverpool is een prima optie. Heeft vorig jaar bewezen zich staande te houden in de PL. Optie tot koop lijkt me zinloos. Heeft nog een contract tot 2025 voor 3.3miljoen pond per jaar. Die gaat niet warm worden van een PSV salaris.

Echter is eigenlijk elke tijdelijke versterking als vervanger van Ramalho al te laat. Is nooit meer op tijd voor het duel tegen Ajax en heeft dan dus de eerste twee cruciale duels na de winterstop al gemist. Goede scouting, schaduwlijsten en daadkracht is wat we missen.
Met dat laatste helemaal eens. De speler zelf ken ik niet. Je zou denken dat een speler van Liverpool een versterking is. Maar hierboven lees ik ook anders.
 
Mijn hemel, men is echt aan het zoeken zeg

FJcxv50WYAATUBU


PSV die huurt van Utrecht, lijkt mij inderdaad een zeer reëel scenario..
 
Ik krijg de indruk dat het niet verlengen van Schmidt te maken heeft dat Schmidt veel meer goede spelers wil kopen, maar dat John en Toon de hand wat op de knip houden.
Maar Schmidt is juist wel degene die heeft gezegd dat ie niet per se een vervanger voor Ramalho hoeft te hebben en dat wilden John en Toon wel.
 
Ja? Huren wij vaker van middenmoters in NL?? Andersom komt voor, kan mij geen speler heugen die wij huurden van een subtopper of lager in NL.
Alleen huren? Nee. Huren met optie tot koop zie je vaker. Dat is gewoon een uitstel van betaling en (mits optioneel) een kans om de speler eerst uit te testen alvorens weer miljoenen over te maken.
 
Alleen huren? Nee. Huren met optie tot koop zie je vaker. Dat is gewoon een uitstel van betaling en (mits optioneel) een kans om de speler eerst uit te testen alvorens weer miljoenen over te maken.
Hij bedoelt niet in het algemeen. Hij bedoelt dat we van een subtopclub of middenmoter in Nederland een speler ooit hebben gehuurd.
 
Hij bedoelt niet in het algemeen. Hij bedoelt dat we van een subtopclub of middenmoter in Nederland een speler ooit hebben gehuurd.

Dan had ik duidelijker moeten zijn. In het licht van hedendaagse trends zie je het vaker, en dus zou ik het niet onlogisch vinden als PSV dit doet, ongeacht of PSV dat eerder heeft gedaan. Clubs doen dit nu vaker, omdat men met corona toch wat minder snel veel geld direct wilt uitgeven.
 
Alleen huren? Nee. Huren met optie tot koop zie je vaker. Dat is gewoon een uitstel van betaling en (mits optioneel) een kans om de speler eerst uit te testen alvorens weer miljoenen over te maken.
Ok, dan graag een voorbeeld van huur met optie tot koop van een middenmoter.

Kan binnen de NLse grenzen het alleen andersom bedenken, kopen en dan nog een tijdje verhuren Of wij als verhurende partij waarbij de hurende partij een optie tot koop heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan