Coronavirus

:lmao::lmao:

FJZSzNLWUAMXG9D
De strijder!
 
ik heb er laatst iemand op aangesproken in een drogisterij. Tegen hem gezegd dat ik als kankerpatient het niet kon waarderen dat hij mijn leven in gevaar bracht door zoiets onbenulligs als niet dragen van een mondkapje. Hij werd natuurlijk boos op mij.
Ja, ook dom natuurlijk om zijn vrijheden in te perken doordat jij zo nodig ziek moest zijn... [/sarcasme]

'Ik kom op voor vrijheden' kan je veelal vertalen met 'ik ben een asociale klootzak die met niemand rekening wil houden'
 
Maurice, die Hondt, niet die van t forum, is ook niet in de 1e leugen gestikt..

FJYJpWvX0AgQALl


Het Fake in de afbeelding slaat op zijn bericht, niet dat t bericht niet door MdH geplaatst zou zijn.
 
2g komt er niet, alle overige landen die het hebben ingevoerd zijn natuurlijk dom.. :rolleyes:
Al sterven er in april 3000 mensen per dag zal NL nog geen strenge maatregel invoeren die 'mensen buitensluit' want niet lievv...
 
Ik ben echt keihard voor 2G. Wat mij betreft mogen ongevaccineerden nog net de Albert Heijn in met een beetje mazzel. Zolang er ongevaccineerden zijn kan het virus zich blijven muteren en zitten we nog jaren in deze shit. Ik heb er totaal geen begrip voor en zal ‘t nooit respecteren. Het feit dat ik als 26 jarige al 2 jaar een moeilijk sociaal leven heb is volledig hun schuld. Klaar mee.

Twee jaar? Totale f**king bullshit.
Je komt nog niet eens op een enkel jaar, en dan zit ik al veel te hoog.

Kun je even een jaartje terugdenken aan de schaarste van vaccins? Eerst de kwetsbaren? En de kritieke beroepen? Zoals boa's. En alle medewerkers van zorginstellingen tot en met de telefonistes aan toe.
Ik hoop dat alle gezonde dertigers met kritieke beroepen zich veilig voelden met hun prik. Weet je wie niet zo goed beschermd was tegen corona, 15 januari 2021?

MIJN VADER VAN 73 MET 40% LONGCAPACITEIT.
Achteraan de rij.

Yeah, hij heeft het overleefd. Na 11 maanden lang in angst opgehokt te hebben gezeten. Moeder die alles en iedereen vermeed en iedere regel volgde.

Hoepel op met je slecht geïnformeerde, enkel koptitels lezende nonsens. Zelfs de Telegraaf en Volkskrant hadden je dit kunnen vertellen maar blijkbaar tast covid ook het korte termijngeheugen aan.
Er was niks beschikbaar. Houd op met dat geleuter over die ongevaccineeeeeerden.

Tenminste nog een paar mensen die niet hersenloos onze liegende, bedriegende, informatie achterhoudende tuigkabinet volgen. Ook al hebben ze het op sommige punten mis. Ik heb al aardig wat posts neergeplakt, je leest ze maar terug.


Hoppa. Hier weer een nieuwe streek!, as usual not seen in the news.

 
Laatst bewerkt:
Hoppa. Hier weer een nieuwe streek!, as usual not seen in the news

Waar komen die tientallen miljarden vandaan? In 2019 bestond dit ook al met 3.6 miljard erin. Is dus niet nieuw en geen tientallen miljarden.

 
Waar komen die tientallen miljarden vandaan? In 2019 bestond dit ook al met 3.6 miljard erin. Is dus niet nieuw en geen tientallen miljarden.

Alleen al het Groeifonds heeft 20 miljard over de vijf komende jaren. Punt is dat het beheer buiten controle gaat vallen. Lees de laatste twee pagina's van de brief-link die ik gaf.
 
Weet je wie niet zo goed beschermd was tegen corona, 15 januari 2020

Toen was corona nog een Chinese onderonsje. Toen ik op 24 januari 2020 naar abu dhabi vloog voor mijn werk, werd ik daar geconfronteerd met de ernst, temperatuur meten, mondkapjes op. Conferentie centrum wat omgebouwd werd tot quarantaine hotel ziekenhuis. Toen ik daarover berichtte was het hier in Europa nog een ver van onze bed show en grote onzin.

Het niet nemen van het vaccin is gewoon egoïstisch gedrag.
MIJN VADER VAN 73 MET 40% LONGCAPACITEIT.
Achteraan de rij lul.

Net als al die anderen. Mijn moeder zit ook in de risico groep. Heb mijn familie meer dan een jaar niet gezien in corona tijd.

En dat Nederland zo achter liep qua aanpak van de delta variant reken ik alle ongevaccineerden aan. Daarom zitten we nu nog in de shit show zonder restaurant, bioscoop of kroeg.
 
Alleen al het Groeifonds heeft 20 miljard over de vijf komende jaren. Punt is dat het beheer buiten controle gaat vallen. Lees de laatste twee pagina's van de brief-link die ik gaf.

Lees wat ik zeg, het is al jaren zo. Het door jouw genoemde fonds komt uit 2020 en is een vernieuwing van het oude FES. Daarnaast zijn er onafhankelijke mensen die controle uitvoeren.
 
En dat Nederland zo achter liep qua aanpak van de delta variant reken ik alle ongevaccineerden aan. Daarom zitten we nu nog in de shit show zonder restaurant, bioscoop of kroeg.
Wat? Er waren simpelweg geen vaccins beschikbaar, maar dat lag aan de ongevaccineerden?

Kun je die even toelichten?
 
Wat? Er waren simpelweg geen vaccins beschikbaar, maar dat lag aan de ongevaccineerden?

Kun je die even toelichten?

Alsof er in juni, juli en Augustus niet genoeg vaccins waren. De enige reden dat we zo ontzettend lang met delta hebben lopen kutten vanaf Augustus is door iedereen die jiet gevaccineerd is, daardoor lagen de ziekenhuizen zo vol. Dus er waren genoeg vaccins beschikbaar, maar ze namen het niet.
 
Alsof er in juni, juli en Augustus niet genoeg vaccins waren. De enige reden dat we zo ontzettend lang met delta hebben lopen kutten vanaf Augustus is door iedereen die jiet gevaccineerd is, daardoor lagen de ziekenhuizen zo vol. Dus er waren genoeg vaccins beschikbaar, maar ze namen het niet.
Dan hebben we in ieder geval geconstateerd dat de kreet "we hebben al twee jaar een rotleven door ongevaccineerden" mag bijgesteld worden naar een half jaar.
 
Wat? Er waren simpelweg geen vaccins beschikbaar, maar dat lag aan de ongevaccineerden?

Kun je die even toelichten?
Delta was >juni 2021? Teamspirit had t dus over de laatste 6-8 maand in zijn stelling.

En hoewel ik het met je eens ben dat ongevaccineerden de schuld geven van alles wat kut is aan de pandemie veel te kort door de bocht is, snap ik (en jij denk ik) ook wel dat meer vaccins (zeker in ouderen en mensen met overgewicht) een hoop minder zorgdruk (op die toch al ondermaatse zorg in nl) had gegeven? Dus ook frustraties aan die kant zijn wel herkenbaar denk ik?
 
Laatst bewerkt:
Delta was >juni 2021?

Delta (daarvoor ook wel de indiaanse variant genoemd) was de beruchte 2de golf in India in februari 2021. En in Nederland in april 2021 waargenomen. Dat was toen de reden om zo in te zetten op vaccineren wat ons vanaf augustus gered heeft.



mag bijgesteld worden naar een half jaar.

Klopt zoals ik eerder vorig jaar al pleitte de hele samenleving op slot te flikkeren voor de niet gevaccineerden vanaf september 2021, toen had iedereen genoeg tijd gehad om zich te laten prikken.
 
Delta was >juni 2021? Teamspirit had t dus over de laatste 6-8 maand in zijn stelling.

En hoewel ik het met je eens ben dat ongevaccineerden de schuld geven van alles wat kut is aan de pandemie veel te kort door de bocht is, snap ik (en jij denk ik) ook wel dat meer vaccins (zeker in ouderen en mensen met overgewicht) een hoop minder zorgdruk (op die toch al ondermaatse zorg in nl) had gegeven? Dus ook frustraties aan die kant zijn wel herkenbaar denk ik?
Ik reageerde op een andere forummer die over twee jaar begon. En die loze kreten mogen onderhand wel eens weg. Dat TS daar op inhaakt is aan hem.

En op dit moment is het al niet meer aan Delta. Dus 6 maanden, m.i.
 
Terug
Bovenaan Onderaan