Voorin Doan - Romero - Gakpo
Götze erachter, met in zijn rug Guti en Van Ginkel.
Doan is m.i. hangende middenvelder... volgens mij is dit geen 4-3-3.. ookal omdat we het veld ook totaal niet breed kunnen houden..
 
Niet de 'klassieke' 4-3-3 dan. Ik herken het er i.i.g. totaal niet in. Het lijkt op 4-4-2. Ik ga zondag daar toch eens extra op letten.
Wat is klassiek? Niet met tegen de zijlijn geplakte buitenspelers inderdaad. Maar dat zie je nog weinig.
 
Wat is klassiek? Niet met tegen de zijlijn geplakte buitenspelers inderdaad. Maar dat zie je nog weinig.
Doan is ook geen buitenspeler.. maar ik ga nog eens opletten.. ik dacht dat we dat 4-2-2-2 systeem nog steeds speelden..
 
Lees zojuist dat Maeda van Utrecht met een gebroken been zit na de onzachte aanvaring met Martinez tijdens Utrecht-Ajax.
Hopelijk vergeet niemand van ons zijn scheenbeschermers zondag.
Ook altijd handig mocht er weer iemand ongestraft op je been gaan staan als je op de grond ligt. ;)
 
Lees zojuist dat Maeda van Utrecht met een gebroken been zit na de onzachte aanvaring met Martinez tijdens Utrecht-Ajax.
Hopelijk vergeet niemand van ons zijn scheenbeschermers zondag.
Ook altijd handig mocht er weer iemand ongestraft op je been gaan staan als je op de grond ligt. ;)
De tackle van Martinez was perfect, de afloop zeer ongelukkig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan