PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat zou me verbazen. Waarom dan?
Rare vraag, vind ik.

Omdat ze door geen enkele andere club al zo vaak van het veld geveegd zijn.
Omdat veel ex coaches/spelers achteraf toegeven hoe moeilijk het uitje naar Eindhoven altijd was.
Omdat statistieken hen daarin gelijk geven.
Omdat PSV door te winnen hen al op 4 punten achterstand kan zetten.
Omdat ze hun grote mond altijd gebruiken om hun angst te onderdrukken.
Omdat ze nog steeds die 0-4 in hun eigen betonbak niet vergeten zijn.
Omdat ....etcetera...

Hier hield de spreker op omdat hij het aantal argumenten rijkelijk voldoende vond
om iedereen te overtuigen die zich niet door de (Ajax) media laat indoctrineren. :)
 
Rare vraag, vind ik.

Omdat ze door geen enkele andere club al zo vaak van het veld geveegd zijn.
Omdat veel ex coaches/spelers achteraf toegeven hoe moeilijk het uitje naar Eindhoven altijd was.
Omdat statistieken hen daarin gelijk geven.
Omdat PSV door te winnen hen al op 4 punten achterstand kan zetten.
Omdat ze hun grote mond altijd gebruiken om hun angst te onderdrukken.
Omdat ze nog steeds die 0-4 in hun eigen betonbak niet vergeten zijn.
Omdat ....etcetera...

Hier hield de spreker op omdat hij het aantal argumenten rijkelijk voldoende vond
om iedereen te overtuigen die zich niet door de (Ajax) media laat indoctrineren. :)
Ik vind het kinderlijk naief en verre van de realiteit van het heden. We hebben na die 0-4 nog een potje gespeeld, wellicht kun je je dat nog herinneren?
 
Ik vind het kinderlijk naief en verre van de realiteit van het heden. We hebben na die 0-4 nog een potje gespeeld, wellicht kun je je dat nog herinneren?
In het licht daarvan hoop ik dat PSV de ludieke aankondigingsfilmpjes even laat voor wat het is, buiten beeldmateriaal van voorgaande wedstrijden etc. Na afgelopen keer zit de schaamte er wel in. Als er gewonnen wordt kun je weer stoer gaan doen.
 
Rare vraag, vind ik.

Omdat ze door geen enkele andere club al zo vaak van het veld geveegd zijn.
Omdat veel ex coaches/spelers achteraf toegeven hoe moeilijk het uitje naar Eindhoven altijd was.
Omdat statistieken hen daarin gelijk geven.
Omdat PSV door te winnen hen al op 4 punten achterstand kan zetten.
Omdat ze hun grote mond altijd gebruiken om hun angst te onderdrukken.
Omdat ze nog steeds die 0-4 in hun eigen betonbak niet vergeten zijn.
Omdat ....etcetera...

Hier hield de spreker op omdat hij het aantal argumenten rijkelijk voldoende vond
om iedereen te overtuigen die zich niet door de (Ajax) media laat indoctrineren. :)
Exact en deze houding hebben we veel meer nodig…ik hoop dat wat jij schetst ook binnen de club leeft…

We maken ze veel te groot…Letsgo!😎
 
Kut kut kut ik heb afgesproken bij mijn ouders in Zwolle. Nouja, perhaps for the better.
 
Heb je het weer over kamikazevoetbal. Wat bedoel je daar precies mee?
Hyperaanvallend, en dus vaak in ondertal komen. Gebeurde tegen Utrecht trouwens ook weer een paar keer.. daar liggen serieus mogelijkheden.. mits we die mogelijkheden ook weten uit te spelen. Graag met snelheid voorin beginnen, dan kunnen we zomaar een keer of 3 scoren zondag...
 
Ik vind het kinderlijk naief en verre van de realiteit van het heden. We hebben na die 0-4 nog een potje gespeeld, wellicht kun je je dat nog herinneren?
De realiteit van het heden is dat PSV koploper is en Ajax tweede.
Dat potje waaraan jij refereert herinner ik me nog wel, vooral dat de uitslag zwaar geflatteerd was.
Maar de talloze malen dat we Ajax afdroogden, ook in seizoenen waar zij veel hoger op de ranglijst stonden dan wij herinner ik me nog beter.
En zij doen dat ook, met schrik in de broek .
Gewoon opvreten die handel. :)
 
Deze wedstrijd is niet te voorspellen, dus zal wel 0-0 worden.
Een prima uitslag. Een bloedeloze 0-0 en PSV blijft koploper.
Geen enkel schot op goal en niets het memoreren waard past ook bij de deplorabele staat
van het voetbal in de eredivisie. :sleep:
 
Ach in een seizoen waarin Luuk de Jong in de spits staat nij Barca is het winnen van ajaks niwt iets waar je nog van opkijkt.
 
Makkelie fluit.

Voor wie het interessant vindt. Ikzelf eigenlijk niet zo. Gewoon goed spelen en winnen, dat is het enige wat belangrijk is.
 
Ik denk dat hij bedoeld dat het middenveld altijd heel hoog speelt. Vaak met alle middenvelders voor de bal. Of ze dat ook tegen PSV gaan doen is de vraag.
Tja, gezien het aantal tegendoelpunten dan wel kansen tegen blijkt dit heel goed te werken. Ik heb redelijk wat Ajax wedstrijden gezien en het lijkt niet meer op kamikaze.
Rare vraag, vind ik.

Omdat ze door geen enkele andere club al zo vaak van het veld geveegd zijn.
Omdat veel ex coaches/spelers achteraf toegeven hoe moeilijk het uitje naar Eindhoven altijd was.
Omdat statistieken hen daarin gelijk geven.
Omdat PSV door te winnen hen al op 4 punten achterstand kan zetten.
Omdat ze hun grote mond altijd gebruiken om hun angst te onderdrukken.
Omdat ze nog steeds die 0-4 in hun eigen betonbak niet vergeten zijn.
Omdat ....etcetera...

Hier hield de spreker op omdat hij het aantal argumenten rijkelijk voldoende vond
om iedereen te overtuigen die zich niet door de (Ajax) media laat indoctrineren. :)
Zie hieronder antwoord Bacchus Maar jij redeneert ook als een fan. Denk jij dat de spelers, die dit seizoen (en hiervoor) ook al CL speelden en het vorige seizoen ook niet verloren (ook niet wonnen trouwens) van PSV, met samengeknepen billen naar Eindhoven rijden? Die statistieken uit het verleden zullen Antony en Brobbey toch niet boeien? Die verliezen maar zelden in Nederland of van PSV. Ja, die 0-4 was een oorwassing in augustsu. Wij waren er terecht trots op, maar er waren ook wel redenen te geven.
Ik vind het kinderlijk naief en verre van de realiteit van het heden. We hebben na die 0-4 nog een potje gespeeld, wellicht kun je je dat nog herinneren?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
27 februari gaat t erom. Maar deze zondag kunnen we t onszelf wel makkelijker maken.
 
Hyperaanvallend, en dus vaak in ondertal komen. Gebeurde tegen Utrecht trouwens ook weer een paar keer.. daar liggen serieus mogelijkheden.. mits we die mogelijkheden ook weten uit te spelen. Graag met snelheid voorin beginnen, dan kunnen we zomaar een keer of 3 scoren zondag...
Nou, ik zie dit niet vaak en er is voldoende snelheid bij Ajax achterin op dat op te pakken. Maar goed, bij PSV spelen ook betere aanvallers dan in de rest van de eredivisie, dus wie weet kunnen ze Ajax inderdaad in verlegenheid brengen.
De realiteit van het heden is dat PSV koploper is en Ajax tweede.
Dat potje waaraan jij refereert herinner ik me nog wel, vooral dat de uitslag zwaar geflatteerd was.
Maar de talloze malen dat we Ajax afdroogden, ook in seizoenen waar zij veel hoger op de ranglijst stonden dan wij herinner ik me nog beter.
En zij doen dat ook, met schrik in de broek .
Gewoon opvreten die handel. :)
Het klopt helemaal wat je zegt. Maar het doelsaldo zegt iets meer over het gemak van voetballen en het weggeven van kansen dan de stand in dit geval.

Maar een 0-0, zoals Penalty aangeeft, zou helemaal nog niet zo slecht zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan