Coronavirus

Die kennis was er grotendeels in december ook al vanuit Afrika maar daar trok dit kabinet zich niets van aan. Gewoon blinde paniek omdat ze overal weer te laat mee waren. Ik blijf het apart vinden.
Kijk ff voor de gein naar andere landen, niet overal is Omikron op dit moment een succesverhaal. Afgaan op 1 land op een ander halfrond met heel veel zaken die anders zijn dan in NL is gewoon gokken.
 
Zij demonstreren vanmiddag tegen de corona-maatregelen - https://nos.nl/l/2413259

De redenaties zijn zo tenenkrommend dat ik er hardop om moest lachen.
Goede vriend van mij kan er minder om lachen. Hij wordt zo'n beetje dagelijks opgeroepen om paraat te zitten als ME'er, voor als er weer ergens een groepje opduikt dat zich niet kan gedragen.
Hij is er totaal klaar mee dat zijn weekenden gekaapt worden door die eikels.
 
Goede vriend van mij kan er minder om lachen. Hij wordt zo'n beetje dagelijks opgeroepen om paraat te zitten als ME'er, voor als er weer ergens een groepje opduikt dat zich niet kan gedragen.
Hij is er totaal klaar mee dat zijn weekenden gekaapt worden door die eikels.

Zo is mijn tante als corona dokter er ook meer dan klaar mee. Ik snap ze helemaal, het is gewoon belachelijk dat ze gekaapt worden door deze idioten.

Helaas zijn sommige dingen zijn zo triest dat ze lachwekkend worden.
 
Goede vriend van mij kan er minder om lachen. Hij wordt zo'n beetje dagelijks opgeroepen om paraat te zitten als ME'er, voor als er weer ergens een groepje opduikt dat zich niet kan gedragen.
Hij is er totaal klaar mee dat zijn weekenden gekaapt worden door die eikels.
En de kans dat deze lui blijven demonstreren tegen het een of ander als alle beperkingen er af zijn schat ik ook niet op 0% :(
 
En de kans dat deze lui blijven demonstreren tegen het een of ander als alle beperkingen er af zijn schat ik ook niet op 0% :(
Er zullen na corona ook protesten zijn, net als voor corona. Maar dat zal niet wekelijks zijn en ook niet steeds zo uit de klauwen gieren. Dat gebeurde voor corona ook niet zo frequent.
 
Er zullen na corona ook protesten zijn, net als voor corona. Maar dat zal niet wekelijks zijn en ook niet steeds zo uit de klauwen gieren. Dat gebeurde voor corona ook niet zo frequent.
Een deel van deze groep staat volledig los van de werkelijkheid en zal ongetwijfeld iets nieuws vinden om met regelmaat het uit de klauwen te laten lopen. Het enige wat de groep heeft is een ongezond wantrouwen richting de staat en de verbondenheid met elkaar (sinds de rellen), die komen echt wel met iets nieuws op de proppen om te strijden voor NL en onderdeel van een groep te blijven.
 
Ik snap ze eigenlijk ook niet. De pleinen zouden vanmiddag vol moeten staan met gevaccineerde demonstranten. Jezelf laten vaccineren om vervolgens alsnog in een lockdown te zitten moet nog pijnlijker zijn.
 
Een deel van deze groep staat volledig los van de werkelijkheid en zal ongetwijfeld iets nieuws vinden om met regelmaat het uit de klauwen te laten lopen. Het enige wat de groep heeft is een ongezond wantrouwen richting de staat en de verbondenheid met elkaar (sinds de rellen), die komen echt wel met iets nieuws op de proppen om te strijden voor NL en onderdeel van een groep te blijven.
Die groep is er ook altijd geweest. Ze zijn nu alleen zichtbaarder omdat ze een grote groep medestanders hebben waar het gaat om de beperkende coronamaatregelen. Zodra er weer festivals zijn en alles weer terug naar normaal is, heeft de overgrote meerderheid van die groep helemaal geen interesse meer in stampij maken op het Malieveld.
 
Ik snap ze eigenlijk ook niet. De pleinen zouden vanmiddag vol moeten staan met gevaccineerde demonstranten. Jezelf laten vaccineren om vervolgens alsnog in een lockdown te zitten moet nog pijnlijker zijn.
En wat zou ik daar mee opschieten? Laat jij je dan vaccineren?
Die groep is er ook altijd geweest. Ze zijn nu alleen zichtbaarder omdat ze een grote groep medestanders hebben waar het gaat om de beperkende coronamaatregelen. Zodra er weer festivals zijn en alles weer terug naar normaal is, heeft de overgrote meerderheid van die groep helemaal geen interesse meer in stampij maken op het Malieveld.
Laten we het hopen. Er zijn veel mensen meegezogen in de complottheorieën.
 
Ik snap ze eigenlijk ook niet. De pleinen zouden vanmiddag vol moeten staan met gevaccineerde demonstranten. Jezelf laten vaccineren om vervolgens alsnog in een lockdown te zitten moet nog pijnlijker zijn.

En dan ongevaccineerden het water in drijven? Ik snap het echt niet.
 
Ehm...mijn hahaha is zonder het artikel te lezen. Of is het echt? Je weet het niet tegenwoordig.
Doe je eigen research!
Zij demonstreren vanmiddag tegen de corona-maatregelen - https://nos.nl/l/2413259

De redenaties zijn zo tenenkrommend dat ik er hardop om moest lachen.
Die eerste vrouw. "Ik krijg veel negatieve reacties, je mag niet meer kritisch zijn."
Jawel. En daar mogen anderen weer kritisch op zijn trut.
 
FJN7XoWX0AEeuXy
 
Kijk ff voor de gein naar andere landen, niet overal is Omikron op dit moment een succesverhaal. Afgaan op 1 land op een ander halfrond met heel veel zaken die anders zijn dan in NL is gewoon gokken.
Nu generaliseer je mijn opmerking wel heel erg. Ik weet echt wel waar ik het over heb. Werk zelf in de zorg en mijn vrouw ook dus zie ook wel wat er gebeurt, maar als enige jongetje van de klas wat anders doen dan de rest van de wereld, terwijl er wel degelijk veel meer informatie toen beschikbaar was is paniekvoetbal. Ze dachten nu gewoon eens een keer wel op tijd te zijn. Hadden ze beter vanaf het begin gedaan toen het wél nodig was. En nu houden ze dat nog grotendeels vol voor bepaalde sectoren. Logica in beslissingen is ver te zoeken. In België , waar mijn vrouw hiervoor werkte in het ziekenhuis, was er kortstondig code zwart vorige maand, maar zelfs toen kwam er geen lockdown. Meer besmettingen daar, maar nu ook ‘gewoon’ nog onder controle. Ik denk dat we op het punt zijn gekomen om het los te laten, wat nu deels gebeurt door het kabinet. In dat licht bezien blijft het dan ook vreemd dat ze nu wél hogere besmettingscijfers accepteren, maar toch nog sectoren zoals cultuur, horeca en sportwedstrijden on hold zetten. Terwijl daar niet eens de meeste besmettingen vandaan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan