Spaans voetbal

Dit zie je helaas veel meer in het betaald voetbal. De glans gaat er steeds meer vanaf.
Het is als een afglijdende vlak naar een grijze brei van doffe ellende met hier en daar een sporadisch lichtpuntje.

En daarom zijn kleinere competities zoveel leuker om naar te kijken. Ook in de Eredivisie zijn de verschillen enorm, maar ik vind het vele malen leuker als de grote competities. Het niveau is lager, inclusief de fouten en het mindere spel dat erbij hoort. Het is echter wel veel spontaner voetbal, dat nog aanvoelt zoals voetbal hoort te zijn.
 
Een bekerwedstrijd tussen 2 Spaanse clubs die plaatsvindt in Saudie-Arabië...
Bekijk bijlage 4137

De Saudische overheid en de Spaanse voetbalbond zijn volgens diverse media overeengekomen dat het toernooi tot 2029 in Riyadh gespeeld wordt. Daar staat een bedrag van 30 miljoen euro per jaar tegenover.

Tsja ... Geld maakt meer kapot dan je lief is. :maniac:
 
De Saudische overheid en de Spaanse voetbalbond zijn volgens diverse media overeengekomen dat het toernooi tot 2029 in Riyadh gespeeld wordt. Daar staat een bedrag van 30 miljoen euro per jaar tegenover.

Tsja ... Geld maakt meer kapot dan je lief is. :maniac:
Lekker dan voor de Spaanse fans van de clubs :braak:
 
Dat is dan ook het enige wat je kunt melden hè? Niets over hoe leuk Luuk het doet maar gelijk iets zoeken over een andere ex PSVer om er mee te slaan. Memphis komt terug van een blessure en is gewoon nog niet in vorm. En Luuk is wel in vorm..

Eh nee, intereseert me geen zak dat die van PSV is. Depay is de grootste arrogantste 'pannekoek' om het ff heel zacht te zeggen voor mensen gaan huilen, in de hele voetbalwereld. Hij denkt zelf dat hij de Heer Jezus Christus op aarde is, met al zijn nare trekjes en alles.

En dat soort mensen gun ik bar weinig en kan ik genieten als ze falen, nu we steeds meer bewijs krijgen dat hij PSV/Lyon niveau is + Luuk die het beter doet, pijnlijker voor hem en leuker voor mij kan het niet worden. Dat heb ik ook met Noa Lang en nog paar van die kneusjes die denken dat ze god zijn.

* Ibrahimovic uitgezonderd dat is wel een god met arrogantie maar die bewijst dat al 24 jaar dus dan mag het.
 
  • Facepalm
Reactions: IPF
De Saudische overheid en de Spaanse voetbalbond zijn volgens diverse media overeengekomen dat het toernooi tot 2029 in Riyadh gespeeld wordt. Daar staat een bedrag van 30 miljoen euro per jaar tegenover.

Tsja ... Geld maakt meer kapot dan je lief is. :maniac:
In Spanje geen geluiden over mensenrechten enzo?
 
En ik maar denken dat ze in Spanje zo tam waren :maniac:

Beetje het staaf incident bij Ajax Feyenoord jaren geleden. Ik heb jaren erna nog een interview gezien met de dader. Die wist nog steeds niet wat hem bezielde. Hij kreeg de staaf in zijn handen gedrukt en zonder na te denken gooide hij hem. Hij had enorme spijt. Het kwam oprecht over en ik snap het ergens wel. Ik praat het absoluut niet goed, en hij trouwens ook niet, maar ik kan me het wel voorstellen.

(doet me trouwens ook denken aan een stukje van Mitch Hedberg. Dat ie aan het golven was en een bal sloeg terwijl er iemand in het veld stond. "Je moet dan "Fore" roepen om te waarschuwen voor de bal, maar ik had het te druk met te mompelen "die bal gaat hem toch niet raken"
 
Barcelona wint met 4-2 van Atlético Madrid
Vanaf de 69e minuut moest Barcelona met 10 man verder door een rode kaart voor Alves.
 
Luuk de Jong redt een punt voor Barcelona tegen Espanol. Echt wel belangrijk voor Barça.
 
Terug
Bovenaan Onderaan