Mohamed Ihattaren (M)


Ik kan mij op zich wel voorstellen dat hij daar bij Sampdoria een beetje als een 'moetje' binnen kwam waar niemand echt op zat te wachten en dat die situatie ruk was. Echter, vervolgens vervalt hij wel weer heel erg in het vingertje wijzen naar PSV. Tja.
"Ik moet nu écht fit worden. Ik weet dat ik dat snel voor elkaar kan krijgen. Dat bleek ook afgelopen zomer. Ik wil zweten, kramp krijgen. Ik wil het vóélen dat ik weer voetbal. Heerlijk."

Bij het lezen kramp van het lachen. :ROFL: :lmao:
 
Niks ligt aan hem. Niks. Het ligt aan Schmidt, aan Raiola, aan Juventus en aan Sampdoria. Geen enkel zelfinzicht.
Zal bij een Utrecht wel wat opleven, maar bij elk niveau hoger, waar een bepaalde mentaliteit nodig is om te slagen, zal hij door het ijs gaan zakken bij enige tegenslag.

Het is ook het lastige bij het opleiden van talenten. De spelers zullen veel te horen krijgen dat ze goed bezig zijn zeker als ze er vaak met kop en schouder bovenuit steken. Daar ligt toch wel het risico in de voetbalwereld, wellicht wordt het gedrag gekweekt zeker als je als begeleiding (of dat nou familie, vrienden, "vrienden", zaakwaarnemers, of clubs zijn) voornamelijk bezig bent om alle zaken bij een speler weg te houden wat zijn ontwikkeling kan limiteren.
 
Het is ook het lastige bij het opleiden van talenten. De spelers zullen veel te horen krijgen dat ze goed bezig zijn zeker als ze er vaak met kop en schouder bovenuit steken. Daar ligt toch wel het risico in de voetbalwereld, wellicht wordt het gedrag gekweekt zeker als je als begeleiding (of dat nou familie, vrienden, "vrienden", zaakwaarnemers, of clubs zijn) voornamelijk bezig bent om alle zaken bij een speler weg te houden wat zijn ontwikkeling kan limiteren.
Ik snap best dat het lastig is voor een puber om niet aan alle aanwezige verleidingen toe te geven. Dat het noodzakelijk is om goede begeleiding te geven. Maar je blijft natuurlijk afhankelijk van karakter en van een omgeving die je niet kunt controleren. Hij vraagt zich af waarom hij niet "door de voordeur" weg is gegaan, zoals Malen, Depay en Bergwijn. Nou, doe eens een gok. Of je bent een sterkhouder van je team die de club sportief en financieel sterker heeft gemaakt, of je bent de zoveelste speler die faalt. En zelfs dat is geen schande. Kan zijn dat een speler het gewoon niet haalt, maar ga dan niet roepen dat je het ergens anders wel even gaat maken.
 
Als je er eigenlijk over nadenkt is hij ook echt bij de eerste echte tegenslag meteen ontspoort. Laten we wel wezen het was niet geheel onterecht dat Schmidt hem op de bank zette gezien zijn vorm, als je het dan al meteen niet meer op kunt brengen..
 
Wat zou Sampdoria er nou voor baat bij hebben om hem zo te laten verpieteren, ik geloof in dit verhaal Sampdoria. Ik kan er best geloven dat hij daar niet gelukkig was, maar hij zou het nou nooit eens bij zichzelf kunnen zoeken. Dat hij geen salaris heeft gekregen snap ik helemaal, hij heeft er ook niet voor gewerkt, sterker nog, je gaat er gewoon stiekem vandoor.
 
Wat zou Sampdoria er nou voor baat bij hebben om hem zo te laten verpieteren, ik geloof in dit verhaal Sampdoria. Ik kan er best geloven dat hij daar niet gelukkig was, maar hij zou het nou nooit eens bij zichzelf kunnen zoeken. Dat hij geen salaris heeft gekregen snap ik helemaal, hij heeft er ook niet voor gewerkt, sterker nog, je gaat er gewoon stiekem vandoor.
:unsure: Als hij een escaperoom had geopend in Genua had hij nog wat geld kunnen vangen. :money: ;)
 
Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem met een psycholoog heeft laten praten. Conclusie: ernstig last van narcisme. Lijkt me duidelijk.
 
Dacht eerst dat hij afdwaalde vanwege z’n overleden vader. Schijnt dus psychisch echt iets mis met hem te zijn - en het is narcisme.

De patronen blijven zich wel herhalen ja. Als Sampdoria ook in alle aard de aantijgingen ontkent en zelfs met juridische stappen dreigt (dat doe je niet als je geen poot hebt om op te staan), dan is er toch wel wat mis.
 
Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem met een psycholoog heeft laten praten. Conclusie: ernstig last van narcisme. Lijkt me duidelijk.
Zo’n psycholoog die het kennelijk doorspeelt naar de media, moeten ze dan ook zijn licentie afnemen. En Marco Timmer die dit publiekelijk maakt is een walgelijke sensatiezoeker en geen journalist. Bah!
 
Zo’n psycholoog die het kennelijk doorspeelt naar de media, moeten ze dan ook aan de hoogste boom hangen! En Marco Timmer die dit publiekelijk maakt is een walgelijke sensatiezoeker en geen journalist. Bah!
Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan