Coronavirus

En weer zijn de supporters de dupe van de aanhoudende belachelijke maatregelen van dit nieuwe kabinet.
De ziekenhuis opnamen zijn onder de 1000 vandaag.

Eerst waren het de ziekenhuis opnamen die een Lockdown veroorzaakten, daarna het aantal besmettingen, nu weer de angst voor een ontwrichte maatschappij door het aantal besmettingen.
Wat wordt het volgende excuus om supporters te weren uit de voetbalstadions?

Volgende week is PSV - 020 en het is belachelijk dat er dan nog steeds zonder publiek gespeeld wordt.
Er is geen enkele gegronde reden meer om de stadions dicht te laten voor publiek, aangezien de ziekenhuizen nu juist aan het leegstromen zijn.

Hoe hard hebben de sportbonden eigenlijk gelobbyd om publiek in de stadions te krijgen?
De KNVB, als 020 minded, heeft er natuurlijk belang bij dat er volgende week geen toeschouwers zijn in het PSV stadion.
Eigenlijk een hele slechte gedachte, maar ik ben er onderhand zwaar gefrustreerd over dat we niet in het PSV stadion naar PSV kunnen gaan kijken.
Het moet nu over zijn.
It ain't over till the fat lady sings ...
Of gestorven is aan Corona
;)
 
Ehm ja, de ziekenhuisopname ligt zeker onder de 1.000, dat hebben ze gelukkig altijd gelegen.
Maar mooi om te zien dat jij ook nog hier de KNVB de zwarte piet weet toe te spelen, was even bang dat we dit soort vlammende betogen zouden moeten missen in 2022.
Geen zorgen die blijven komen. 👍
Ik bedoel natuurlijk het aantal corona gevallen dat nu in het ziekenhuis ligt. Fijn dat je dit corrigeert.
 
Daarmee maak je de groep te homogeen. Die is heel divers van mensen die het vaccin niet nemen vanwege het (vermeende) gebruik van dierproeven in de ontwikkelfase tot mensen die er heilig van overtuigd zijn dat ze ons willen doden met die vaccins. Het wel/niet bereid zijn tot testen, thuisblijven etc zal binnen die groep sterk verschillen. Ook bij de religieusbezwaarden (deel van mijn collega's) zie je heel divers gedrag, van gewoon alles opvolgen tot een fatalistisch doemdenken dat wat gebeurt toch gebeurt en je zelf geen verantwoordelijkheid zou hebben.

Het groepje echt dwars en problematisch qua gedrag is echt een stuk kleiner dan de groep die niet ingeënt is.
Dat gaf ik toch juist aan ipv het als homogeen te beschouwen? In elk geval ben ik t met je post hierboven erg eens. ;)
 
Het lost wel meteen het woningtekort op...

Dat ook, win win voor iedereen, wappies die zich zelf uitroeien kan je alleen maar aanmoedigen, ik heb er 0% medelijden mee. Lekker screenen bij de ingang van het ziekenhuis, geen prik = geen corona hulp, dan redden we het makkelijk met 1500 bedden en is dat probleem ook meteen opgelost. 15 muggen met 1 klap, heerlijk
 
Geen quarantaine meer na boosterprik of herstelbewijs
Mooi!


Weet iemand of dit toevallig ook voor, laten we zeggen, sportzaken geldt?
Of voor iemand met een sportwinkel in de familie...?
 
Zometeen nieuw seizoen persco!
Vorig seizoen zijn we helaas Hugo kwijt geraakt, maar er komt een nieuw iemand voor in de plaats. Ook zullen er wat mysterieuze veranderingen op de achtergrond plaatsvinden. Veel plezier met het nieuwe seizoen persco!
 
Ik vind dat Ernst Kuipers een goede beurt maakt in de persco. Hij is duidelijk en helder.
Eens! Goede uitleg.

Wel door de krant blij gemaakt met wedstrijden, maar dat is alleen onderling. Dat is voor kleine clubs lastig. En ik snap eerlijk gezegd daar de reden achter niet. Of je nu tegen een team van je eigen club speelt (die je normaal nooit ziet) of van een andere club?
 
Onderling trainen dan maar en lekker partijen. Man man wat mis ik dat voetbalveld en vooral het kameraadschap en humor van mijn teamgenoten. Het gras... het zweet... de slidings.....de modder...de kou... de blunders en mooie acties....de schunnige grappen en daarna het bier met nog meer schunnigheid en humor... Voetbalschoenen ontharden dan maar(daar kan je ondertussen een betonnen muur mee ingooien). Heb er zin in!
 
Eens! Alleen die grafieken werden grafisch matig weergegeven. Als je ze hebt, gebruik ze dan. Nu zag je ze 3 seconden.
En loop er even naar toe, wijs het aan. Verder soms een lang antwoord soms (bijvoorbeeld op de snoepwinkel vraag), ik begrijp die antwoorden maar ik twijfel of mensen met bijvoorbeeld een bepaalde achterstand dit goed volgen.
Laat eventueel grafieken zien van verwachtingen? PSV kampioen, Feyenoord tweede?
Ik ben uiteindelijk van mening dat Kuipers het fris en goed oppakt en uitstraling heeft van iemand die je zou kunnen volgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan