Overige Sporten

Hij mag niet spelen en moet het land verlaten. Mooi. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Pedante zak hooi.
Uiteindelijk heeft dat dus niks te maken met wel / niet ingeënt / besmet. Alleen maar met het feit dat hij tussentijds gereisd heeft en dat niet gemeld heeft.
 
Aangezien we volgens Papa Djokovic toch bezig zijn met een oorlog tegen de Serven, kunnen wij net zo goed het goede voorbeeld geven door alle Servische sporters in Nederland ook gewoon weg te sturen toch. Ik wil best een keer op en neer rijden, er is wel plek voor iemand op mijn trekhaak.
 
Aangezien we volgens Papa Djokovic toch bezig zijn met een oorlog tegen de Serven, kunnen wij net zo goed het goede voorbeeld geven door alle Servische sporters in Nederland ook gewoon weg te sturen toch. Ik wil best een keer op en neer rijden, er is wel plek voor iemand op mijn trekhaak.

Verkeerde account ingelogd, Q?? :eek:
 
Ik heb Djokovic hier de laatste jaren nog redelijk lopen verdedigen, maar nu is hij ook in mijn ogen te ver gegaan. Dat je geen prik wilt, nou vooruit. Maar vervolgens de afgelopen jaren feesten alsof er geen pandemie is, reizen terwijl je positief bent getest, daar walg ik van. Hij mag een groot tennisser zijn, maar ook een heel klein mannetje. Bah!
 

Ik mag liegen en als jullie daar achter komen mogen er geen gevolgen voor mij zijn?

Mijn hemel, het inreisbeleid van Australië is zo rigide dat men er een t.v.-serie van gemaakt heeft, en dan gaat deze mafklapper ff huilie huilie doen.
 

Ik mag liegen en als jullie daar achter komen mogen er geen gevolgen voor mij zijn?

Mijn hemel, het inreisbeleid van Australië is zo rigide dat men er een t.v.-serie van gemaakt heeft, en dan gaat deze mafklapper ff huilie huilie doen.
Misschien kan hij samen met Hamilton een clubje oprichten voor zelfgerechtigden? Heel benieuwd wie zichzelf dan de voorzitter vindt en wie daar dus tegen in beroep gaat.
 
Na al die deprimerende berichten over Djokovic en Hamilton (al zat die zeur in een ander topic) nu weer een nieuwtje waar je als patriottische sportliefhebber blij van wordt. De Nederlandse handbalmannen zijn het EK gestart met een verrassende overwinning op Hongarije, dat als gastland ook nog eens gesteund werd door 20000 supporters.
 
Na al die deprimerende berichten over Djokovic en Hamilton (al zat die zeur in een ander topic) nu weer een nieuwtje waar je als patriottische sportliefhebber blij van wordt. De Nederlandse handbalmannen zijn het EK gestart met een verrassende overwinning op Hongarije, dat als gastland ook nog eens gesteund werd door 20000 supporters.
20.000!? Bij handbal? Dat is de moeite zeg! Puike prestatie!

In Nederland zijn de zaalsporten vooral het domein van een stuk of 50 Toeter Jan's. *FIEP! FIEP! FIEP! FIEP!*
Reden voor mij om zaalsporten over het algemeen maar over te slaan.
 
Na al die deprimerende berichten over Djokovic en Hamilton (al zat die zeur in een ander topic) nu weer een nieuwtje waar je als patriottische sportliefhebber blij van wordt. De Nederlandse handbalmannen zijn het EK gestart met een verrassende overwinning op Hongarije, dat als gastland ook nog eens gesteund werd door 20000 supporters.
dat was ook nodig. De andere tegenstanders zijn nogal pittig, begreep ik.
 
20.000!? Bij handbal? Dat is de moeite zeg! Puike prestatie!

In Nederland zijn de zaalsporten vooral het domein van een stuk of 50 Toeter Jan's. *FIEP! FIEP! FIEP! FIEP!*
Reden voor mij om zaalsporten over het algemeen maar over te slaan.
Dat is erg jammer, vanwege de supporters de sport maar links laten liggen. Ik kijk juist graag naar zaalsporten. Handbal, basketbal, korfbal in mijn geval natuurlijk, voetbal. Veel actie, spel wat snel op en neer gaat, heerlijk om te zien!
 
Dat is erg jammer, vanwege de supporters de sport maar links laten liggen. Ik kijk juist graag naar zaalsporten. Handbal, basketbal, korfbal in mijn geval natuurlijk, voetbal. Veel actie, spel wat snel op en neer gaat, heerlijk om te zien!
Eens! Al moet ik bekennen dat ik korfbal een sport voor watjes vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan