Coronavirus

Dus nogmaals: de kwetsbaren in deze context zijn mensen met obesitas, en niet mensen met een al dan niet aangeboren aandoening aan luchtwegen/longen ofwel ouderen.
En die dikkies hebben maar gewoon pech, want ik moet wel gewoon mijn sportbroek kunnen kopen!
Daar zit dus een duidelijk verschil in. Obesitas kies je in veel gevallen voor. Die moeten als laatste behandeld worden en achter in de rij aansluiten. Haal je die mensen allemaal uit de corona opgenomen mensen blijft er weinig over en had alles open geweest. Mensen die door gezondheidstechnische kwalen in het ziekenhuis belanden verdienen alle hulp. Zij kiezen niet voor ongezond leven
 
Doei.....

Nee, dat was echt niet onze eerdere troll hoor. Nee, echt niet. Geen idee over wie jullie het hebben....
 
Daar zit dus een duidelijk verschil in. Obesitas kies je in veel gevallen voor.

Niet vaccineren ook, dus achteraan en hoeven niet naar binnen. Zelfde laken een pak. Rokers krijgen vaker kanker, dus ook maar niet behandelen. Drinken is ook niet gezond voor je, dus niet behandelen. Wielrenners die hun arm breken bij hun val, niet behandelen je fiets immers te hard. Zo kan ik een dusdanig lange lijst maken dat ziekenhuizen wel dicht kunnen.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Nou, het zal eenieder duidelijk zijn dat we het helaas zonder de input van psveindhoven1986 moeten stellen in dit topic (en daarbuiten, niet dat ie daar kwam). He shall be missed... * kuch*
65% kans dat ie onder een andere naam weer terugkeert, maar goed.
 
...

Wacht even...

Brainz is er nooit als er wat te beleven valt hier. Toeval, of..? :unsure:
1563fdcdd1a1be8d806575f2b7950c11.gif
 
Laatste keer inloggen brainz: 11:22

Eerste reactie PSV...86 vandaag: 11:29

Er zijn complotten met minder sterk bewijs. Word wakker!!!
Kunnen we hier even een commissie voor samenstellen, om Brainz eens wat kritische vragen te stellen? De onderste steen moet boven!
 
Ik zou willen dat mensen zich onderhand eens in zouden lezen. Zie vorige post.

Huidige vaccins beschermen niet of nauwelijks tegen de nu dominante Omicron. Punt.
We hebben een zorgcrisis, meer dan een coronacrisis. Punt.
Cijfers voor België qua besmettingen en opnames houden gelijke tred met het enige in lockdown zijnde land. Net als zo ongeveer alle trends qua maatregelen al jaren gelijke tred houden met landen waar die maatregelen níet van toepassing zijn.

En nog steeds die stompzinnige overheidsgedreven discussie over de ongevaccinéééérden 🤪🤪🤪.

Houd toch alsjeblieft eens op man.
Vaccins helpen wel tegen omikron. Niet voor niets zie je dat het beter gaat in geboosterde landen.

Nederland stond er voor omicron veel slechter voor dan de andere landen qua zorgdruk. Ik ben blij dat er eigenlijk eens vooruit gekeken is.

Verder verbaas ik me wel over de versoepelingen. Lastige regel voor ondernemers. Sporten ineens van verbod naar 100% competitie. Nog steeds geen touw aan vast te knopen.
 
Vaccins helpen wel tegen omikron. Niet voor niets zie je dat het beter gaat in geboosterde landen.

Nederland stond er voor omicron veel slechter voor dan de andere landen qua zorgdruk. Ik ben blij dat er eigenlijk eens vooruit gekeken is.

Verder verbaas ik me wel over de versoepelingen. Lastige regel voor ondernemers. Sporten ineens van verbod naar 100% competitie. Nog steeds geen touw aan vast te knopen.
Is dat zeker, ook competitie? Want dat kon ik nog niet echt ontdekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan