Algemene transfergeruchten

Waar de prioriteiten liggen bij Schmidt of/en JdJ of/en PSV. Een onbekende Bruma wél halen voor zo’n absurd bedrag en een bekende Bazoer níet halen voor zo’n relatief laag bedrag.
Snap ik strategisch weinig van.
(Ik mag tenminste toch hopen dat de scout die Bruma heeft aangedragen, ontslagen is.)

Maar ja, dat heb ik wel vaker. Nooit begrepen dat Maxi Romero voor zo’n onwijs bedrag gekocht werd en in de administratie verdween het boekjaar daarop. Wat een bedrijfsrisico vond ik dat. Laat het nou uitgerekend bij hem helaas uitgekomen zijn, tot nu toe.
Ja daagg! Hadden ze het andersom gedaan was het bord op de schoot scouting en belachelijk dat er niet buiten de grenzen wordt gekeken!
 
Ja daagg! Hadden ze het andersom gedaan was het bord op de schoot scouting en belachelijk dat er niet buiten de grenzen wordt gekeken!
Alsof ze nu wel buiten de grenzen aan het kijken zijn… En van al die buiten de grenzen is Sangare de enige die zich bewijst en her en der Götze vanwege zijn oorspronkelijke klasse. Voor de rest zijn het vaker niet dan wel de spelers die een plek binnen PSV1 verdienen. En die plek verdient een Bazoer kwa kwaliteiten veel meer dan al die andere in het buitenland “gescoute” spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan