Overige Sporten

Weet ook niet of die 5strikes voor alles is op twitter, is iig voor Covid misinformatie, maar daar maak jij je volgens mij niet schuldig aan.

Nee, wappies die zich bedreigd voelen en twitter die hem poept en hun steeds gelijk geeft. Ik zei laatst alleen maar ' goed dat ME ze neerknuppelt'', aanzet tot geweld ban :lmao:
 
Volgens de premier is Novaxx ook gewoon vrij om het land te verlaten, wordt ie niet gevangen gehouden. Naast hem zouden er nog 2 tennissers in hetzelfde schuitje zitten.

:unsure: Kunnen ze in dat schuitje wel op 1,5 meter afstand zitten? :cautious: :mask:
 
Djokovic mag toch Australië in.

Rechter geeft Djokovic groen licht: visum onterecht geweigerd

link

Novak Djokovic mag toch Australië binnen voor de Australian Open. Eerder werd zijn visum bij de douane in Melbourne ingetrokken, maar de rechter draait die beslissing nu terug.

Rechter Anthony Kelly heeft na zijn uitspraak onmiddellijke vrijlating bevolen voor de nummer 1 van de tenniswereld. De advocaat van de Australische regering liet weten dat de minister van immigratie nu overweegt om zich te beroepen op zijn persoonlijke bevoegdheid tot uitzetting.

:unsure: Tsja ... :maniac:
 
Jammer. De vraag is ook of hij echt wel besmet was. Een verklaring van zijn advocaat is voor mij niet ter zake doende. Advocaten lullen ook maar in het belang van hun cliënt en hebben de waarheid over het algemeen niet hoog in het vaandel staan.
 
Anti-vax mag je wat mij betreft zijn. Maar als je verdediging is dat je een besmetting hebt gehad en dat je de dagen erna bij allerlei evenementen bent mag je opgesloten worden voor het in gevaar brengen van je medemensen.
En dan nog meer een loopje met de waarheid nemen

Volgens Australische media is de Australische federale regering bezig met een onderzoek naar een mogelijke leugen van Djokovic op zijn inreisformulier. Daarop zou hij zou hebben aangevinkt dat hij in de veertien dagen voor vertrek naar Melbourne niet had gereisd. De Serviër werd eind vorige maand echter in onder meer Spanje en Belgrado gesignaleerd. Mogelijk een vergissing, maar het kan hem ook opbreken, want het inreisformulier vermeldt dat ‘valse of misleidende informatie een serieuze misdaad is’. Djokovic riskeert zelfs een een maximale celstraf van 12 maanden.

bron

Wat een eikel joh.
 

Ah, nee het ligt allemaal aan de ander. Kleutergedrag.
Als hij Corona niet al serieuze ziekte erkent, is zijn gedrag "logisch". Betreurenswaardig en respectloos ten opzichte van de vele doden, maar ja......
 
Heb je dat stukje gezien van zijn vader? Die vergeleek de situatie met zijn zoon met de vervolging van Jezus. Echt zelden zo hard gelachen.
Nee, ik volg het verder bewust helemaal niet. Ik lees alleen de 'vorderingen' als er weer over bericht wordt op een nieuwssite of hier op het forum. Verder heeft tennis (en tennissers) geen plaats in mijn interesselijstje.
That said; de vervolging van Jezus!? Dat is wel pedant zeg...:drool::ROFL:
 
Nee, ik volg het verder bewust helemaal niet. Ik lees alleen de 'vorderingen' als er weer over bericht wordt op een nieuwssite of hier op het forum. Verder heeft tennis (en tennissers) geen plaats in mijn interesselijstje.
That said; de vervolging van Jezus!? Dat is wel pedant zeg...:drool::ROFL:
Reactie op twitter was dat ie dan misschien beter naar Australië had kunnen lopen om de douane te omzeilen :ROFL:

Zijn wel/niet prikken maakt mij an sich niet uit, maar het liegen over diverse zaken mag gewoon aangepakt worden, normaal is Australië streng, laat ze dat met deze pino ook maar doen.
 
Reactie op twitter was dat ie dan misschien beter naar Australië had kunnen lopen om de douane te omzeilen :ROFL:

Zijn wel/niet prikken maakt mij an sich niet uit, maar het liegen over diverse zaken mag gewoon aangepakt worden, normaal is Australië streng, laat ze dat met deze pino ook maar doen.
Volgens mij staat er ook een gevangenisstraf van (max) 12 maanden op in Australie. Maar dat zal niet gebeuren. Ik zou het geweldig vinden als topsporters die veel te veel betaald krijgen ook hierin een voorbeeld functie gaan krijgen.
 
Nee, ik volg het verder bewust helemaal niet. Ik lees alleen de 'vorderingen' als er weer over bericht wordt op een nieuwssite of hier op het forum. Verder heeft tennis (en tennissers) geen plaats in mijn interesselijstje.
That said; de vervolging van Jezus!? Dat is wel pedant zeg...:drool::ROFL:
Ja, in de tijd van Jezus was er nog geen social media aandacht vanuit de hele wereld, en was de bevolking veel kleiner. Dus die had het een stuk makkelijker. Daarnaast heeft Jezus nooit last gehad met de Australische regering, dat waren in die tijd slechts wat kleine plukjes bushcrafters die helemaal geen vragen stelden over administratie-zaken. Dus ik vind de vergelijking niet 100% fair. ;)
 
Nee, ik volg het verder bewust helemaal niet. Ik lees alleen de 'vorderingen' als er weer over bericht wordt op een nieuwssite of hier op het forum. Verder heeft tennis (en tennissers) geen plaats in mijn interesselijstje.
That said; de vervolging van Jezus!? Dat is wel pedant zeg...:drool::ROFL:
Ik wil je een goed stuk humor niet ontnemen.... hilarisch dit.

 
Ik wil je een goed stuk humor niet ontnemen.... hilarisch dit.

Wauw....:right::maniac:
 
62380885.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan