Algemene transfergeruchten

Wilde ik Gini inwisselen voor Maher?!

Sjonge, ik dacht altijd dat ik meer verstand had.
Je had ook gewoon verstand; in die periode speelde Maher de pannen van het dak bij AZ en speelde Gini hier als een miskleun; seizoenenlang. Dan is het niet gek dat je zoiets oppert. Dat uiteindelijk het kwartje is gevallen bij Gini en hij toch een sterkhouder werd voor PSV en nu uiteraard een andere status heeft doet daar niks aan af. Wel kun je zeggen dat we wat argwanender hadden moeten zijn t.o.v. een AZ-speler, die 9 van de 10 keer elders mislukken, maar dat is ook iets wat je met de tijd ontdekt.
 
Bazoer naar Feyenoord. Dat wordt dan dus nu écht een nieuwe topper voor PSV komende dagen.
Te weinig verdedigers hebben plus niet (slechts) 2 mln willen uitgeven voor Bazoer.

Er komt dus goed nieuws aan.

……
Het zal toch niet zo zijn dat ik over twee weeken een ps aan deze post moet toevoegen: ‘mijn hemel, wat een gepruts!’
 
Bazoer naar Feyenoord. Dat wordt dan dus nu écht een nieuwe topper voor PSV komende dagen.
Te weinig verdedigers hebben plus niet (slechts) 2 mln willen uitgeven voor Bazoer.

Er komt dus goed nieuws aan.

……
Het zal toch niet zo zijn dat ik over twee weeken een ps aan deze post moet toevoegen: ‘mijn hemel, wat een gepruts!’

Bazoer is dan ook totaal niet het type speler dat we nodig hebben, doet in de 3 mans verdediging van Vitesse het minste aan verdedigen. Maar ik ben het met je eens dat we iemand nodig hebben voor achterin.
 
Bazoer is dan ook totaal niet het type speler dat we nodig hebben, doet in de 3 mans verdediging van Vitesse het minste aan verdedigen. Maar ik ben het met je eens dat we iemand nodig hebben voor achterin.
Eens. Ik ben ook benieuwd waar Feyenoord hem neer gaat zetten; hopelijk als CV.

Kom maar op met de transfergeruchten. Saai dit.
 
Voor Feyenoord is hij de beste aankoop die ze hebben gedaan. Op het middenveld maar ook in de verdediging is er niemand die kan tippen aan de potentie van Bazoer. Heel goed werk weer van Arnesen.
 
Voor Feyenoord is hij de beste aankoop die ze hebben gedaan. Op het middenveld maar ook in de verdediging is er niemand die kan tippen aan de potentie van Bazoer. Heel goed werk weer van Arnesen.
Groot afbreuk risico op meerdere fronten voor Feyenoord en Bazoer maar mocht hij de begeleiding krijgen die hij duidelijk nodig heeft dan kan het wel een succesje gaan worden. Ook wellicht weer voor oranje. Het is een Impulsieve jongen met "anger-management" problemen, maar voetballen kan hij, dat zeker.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Groot afbreuk risico op meerdere fronten voor Feyenoord en Bazoer maar mocht hij de begeleiding krijgen die hij duidelijk nodig heeft dan kan het wel een succesje gaan worden. Ook wellicht weer voor oranje. Het is een Impulsieve jongen met "anger-management" problemen, maar voetballen kan hij, dat zeker.
Dat ie er straks tegen Ajax maar twee mag scoren..
 
Bazoer is dan ook totaal niet het type speler dat we nodig hebben, doet in de 3 mans verdediging van Vitesse het minste aan verdedigen. Maar ik ben het met je eens dat we iemand nodig hebben voor achterin.
Voor Feyenoord is hij de beste aankoop die ze hebben gedaan. Op het middenveld maar ook in de verdediging is er niemand die kan tippen aan de potentie van Bazoer. Heel goed werk weer van Arnesen.
Grappig dat deze twee posts redelijk haaks op elkaar staan, omdat Feyenoord ook niet met 3 achterop staat. Betekent dat als beide theorieën kloppen, Bazoer op het middenveld komt.

Persoonlijk denk ik dat Bazoer prima op de plek van Ramalho kan spelen in een 4-mansverdediging. Ik vind het een gemiste kans voor PSV.
Een Nederlander, heel goedkoop, met de goede leeftijd, met rek in de prestatiemogelijkheden, multifunctioneel. Die kan je later wel slijten voor minimaal 6 miljoen.

Ruggegraatloos van JdJ en absurd koppig van Schmidt. Die Schmidt heeft op een idiote manier schijt aan de landscultuur. Regelrechte schande van PSV dat ze dat toelaten.
En dat is zo ongeveer synoniem voor ‘heel goed werk weer van Arnesen.’

Ik zou zeggen: ‘Haal Baumgartl maar terug.’ Dat is op dit moment eerder het beleidsniveau waar PSV op acteert.
 
Laatst bewerkt:
Die snap ik niet? Een speler die al bij PSV zit en een nieuwe? Of bedoel je Jeffrey Bruma?
Waar de prioriteiten liggen bij Schmidt of/en JdJ of/en PSV. Een onbekende Bruma wél halen voor zo’n absurd bedrag en een bekende Bazoer níet halen voor zo’n relatief laag bedrag.
Snap ik strategisch weinig van.
(Ik mag tenminste toch hopen dat de scout die Bruma heeft aangedragen, ontslagen is.)

Maar ja, dat heb ik wel vaker. Nooit begrepen dat Maxi Romero voor zo’n onwijs bedrag gekocht werd en in de administratie verdween het boekjaar daarop. Wat een bedrijfsrisico vond ik dat. Laat het nou uitgerekend bij hem helaas uitgekomen zijn, tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Waar de prioriteiten liggen bij Schmidt of/en JdJ of/en PSV. Een onbekende Bruma wél halen voor zo’n absurd bedrag en een bekende Bazoer níet halen voor zo’n relatief laag bedrag.
Snap ik strategisch weinig van.
(Ik mag tenminste toch hopen dat de scout die Bruma heeft aangedragen, ontslagen is.)

Maar ja, dat heb ik wel vaker. Nooit begrepen dat Maxi Romero voor zo’n onwijs bedrag gekocht werd en in de administratie verdween het boekjaar daarop. Wat een bedrijfsrisico vond ik dat. Laat het nou uitgerekend bij hem helaas uitgekomen zijn, tot nu toe.
Degene die Bruma aandroeg is idd ontslagen. Bij Everton.....Is dezelfde die Romero haalde.
Probleemkind Bazoer. Bij welke ploeg maakte hij geen probleem? En die moet dan komen? Misschien hadden we Tanane ook moeten oppikken.
 
Waar de prioriteiten liggen bij Schmidt of/en JdJ of/en PSV. Een onbekende Bruma wél halen voor zo’n absurd bedrag en een bekende Bazoer níet halen voor zo’n relatief laag bedrag.
Snap ik strategisch weinig van.
(Ik mag tenminste toch hopen dat de scout die Bruma heeft aangedragen, ontslagen is.)

Maar ja, dat heb ik wel vaker. Nooit begrepen dat Maxi Romero voor zo’n onwijs bedrag gekocht werd en in de administratie verdween het boekjaar daarop. Wat een bedrijfsrisico vond ik dat. Laat het nou uitgerekend bij hem helaas uitgekomen zijn, tot nu toe.
Bruma is niet door Schmidt gehaald. Miskoop, maar was blijkbaar op de transfermarkt een gewilde speler. We zijn nu 2,5 jaar verder en jij valt erover dat PSV een speler met een mentaliteitsprobleem en niet zo goed passend in het PSV systeem niet wil halen? Als zijnde vrije verdediger in een driemansverdediging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan