Joey Veerman (M)

Dank voor het delen. Ik ken Veerman slechts sporadisch omdat ik niet veel Heerenveen heb gekeken. Afgaande op de filmpjes, wat cijfers (goals, assists en gemaakte kilometers (als het klopt, heb ik ook maar gelezen in dit topic) en wat berichten over hem ben ik redelijk optimistisch.

Twijfels zitten hem bij de hoge som en kritiek op het mentale gedeelte van de heren in het filmpje en sommigen hier op het forum.

Ik zie in deze beelden een creatieve speler, kan het spel versnellen, heeft inzicht en een lange pass, een schot, wendbaar met een bal in kleine ruimtes, Als alles opschuift en hij aansluit kan dat ook van pas komen. Ergens net na het filmpje zie je hem ook kappen en met het andere been voorgeven. Misschien kan PSV dit ook wel eens gebruiken omdat er ook vaak een balletje teruggaat naar een eigen speler of veilig breed.

Boscagli, Propper part two, Rosario, Van Ginkel en noem maar op voldeden daar niet (echt).
Naast Sangare kan hij inderdaad zomaar een ontbrekend stukje van de puzzel zijn/of het prachtige metafoor van De Bondscoach (Bermuda Driehoek) verstoren door er zand in te strooien zodat verdediging en aanval weer in elkaar over lopen.

Wat ik niet heb gezien is verdedigen, dus hij lijkt me ook geen 1-op-1 vervanging van Sangare. Als je die zoekt dan moet je volgens mij op zoek naar een ander type speler.

Perez: denkt dat het fijn zal fungeren met Sangare. Trekt het spel naar zich toe net als Frenkie de Jong. Betere speler denk ik dan Kokcu maar dat moet nog blijken bij een grotere club.
In zijn spel kan je weinig spelers vinden in Nederland die dingen doen die je niet zo ziet bij de meeste spelers. Heeft ook zo zijn twijfels, maar in potentie kan het een goudhaantje zijn. Weinig spelers met zo een fijne oog en fijne passing hebben.

Sjoerd: puur voor creativiteit heeft Feyenoord hem het meest nodig. Heeft hij ook de mentale kracht om international te worden?

Die Ten Voorde, wie dat ook moge zijn heeft twijfels, aan mentale hardheid, spel zonder goal.

Welkom bij de mooiste club van Nederland Veerman
 
Ik woon in Heerenveen maar ben al bijna 60 jaar supporter van PSV. Ben zelfs nog mee geweest naar Stuttgart waar PSV de Europacup I won. Ik heb Joey veel zien spelen en hij gaat echt van toegevoegde waarde worden voor PSV. Hij heeft veel spel inzicht en denkt een stap sneller dan veel andere spelers. Bij Dumpfries waren eerst ook veel twijfels maar heeft het uiteindelijk best aardig gedaan. Geef hem een beetje tijd en dan zullen we veel plezier van hem hebben.
 
Eens, klik bovendien op de hashtag en t word nog creepier. Welcome home v23rman, slaap lekker als nummer 1 v23rman, even n paar wallpapers droppen van v23rman.. 🤮 Alsof een zevenjarig meisje over haar nieuwe paard tweet. Bleh.

Het is gewoon geen porem, wat dat betreft kijk ik toch nog wel eens met enige jaloezie maar andere clubs hun marketing skills.
 
Goed begin! Hopelijk houden we een grote selectie.

Veerman zag er in het positiespelletje heel comfortabel uit. Ben heel benieuwd, hopelijk trekt hij zich op aan het niveau. Creatieve passing naar voren zou heeeel welkom zijn
Als Veerman zich op kan trekken aan het algehele PSV niveau wordt hij international. Op Frenkie na (die overigens niet in vorm is), heeft ie een betere passing als alle andere Oranje middenvelders. Nu alleen op verdedigend en fysiek vlak stappen gaan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan