Spaans voetbal

Hele goede redding van Ter Stegen, echter hij kan de bal slechts opzij tikken waardoor deze nogmaals voorgebracht kan worden 1-2 :(
 
Dat is dan ook het enige wat je kunt melden hè? Niets over hoe leuk Luuk het doet maar gelijk iets zoeken over een andere ex PSVer om er mee te slaan. Memphis komt terug van een blessure en is gewoon nog niet in vorm. En Luuk is wel in vorm..

Het mooie is dat hij nu pas in het veld komt :maniac:
 
Toch wel erg irritant om te zien dat Real zelfs tegen dit Barca het busje parkeert. Her en der laten hun spelers wel hun klasse zien maar voor de rest is het erg armoedige spelopvatting voor zo’n grote club. En zeker tegen een elftal met een paar oudjes en een paar nieuwe jonkies.
 
Toch wel erg irritant om te zien dat Real zelfs tegen dit Barca het busje parkeert. Her en der laten hun spelers wel hun klasse zien maar voor de rest is het erg armoedige spelopvatting voor zo’n grote club. En zeker tegen een elftal met een paar oudjes en een paar nieuwe jonkies.
Real Madrid is 3 keer op voorsprong gekomen, omdat Barcelona zeer matig tot slecht verdedigt en hoeft verder niet veel te doen.
 
Real Madrid is 3 keer op voorsprong gekomen, omdat Barcelona zeer matig tot slecht verdedigt en hoeft verder niet veel te doen.
Het gaat er mij om hoe ze spelen tegen een gemankeerd elftal en vergane glorie eigenlijk. Zo’n opvatting over voetbal bevalt me niet en zeker niet als je zoveel spelers achter de hand hebt en je een elftal met echt goed voetballende spelers hebt.
 
Het gaat er mij om hoe ze spelen tegen een gemankeerd elftal en vergane glorie eigenlijk. Zo’n opvatting over voetbal bevalt me niet en zeker niet als je zoveel spelers achter de hand hebt en je een elftal met echt goed voetballende spelers hebt.
Dit zie je helaas veel meer in het betaald voetbal. De glans gaat er steeds meer vanaf.
Het is als een afglijdende vlak naar een grijze brei van doffe ellende met hier en daar een sporadisch lichtpuntje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan