Mohamed Ihattaren (M)

Wat een vernedering moet dat zijn.
Dus als je nogmaals een poging waagt in je jonge leven om de draad weer op te pakken, dan teken je voor je eigen vernedering? Ik adviser je om de volgende beroepen niet uit te gaan oefenen: leraar, docent, coach, jongeren werker, voetbalcoach, advocaat, rechter, politieagent.
En ga het niet eens hebben over ouder zijn…
 
Totaal geen gevoel bij deze huur terwijl ik eerst groot fan was. Zonde hoe het kan gaan. Gaat helaas nooit wat worden met hem, ongeschikt voor prof voetbal
 
Ik denk dat het talent nog steeds in hem zit. Als hij echt wil, en er echt voor gaat vechten, dan kan het zeker nog wel wat worden.
 
Ik denk dat het talent nog steeds in hem zit. Als hij echt wil, en er echt voor gaat vechten, dan kan het zeker nog wel wat worden.
Klopt, maar het begint wel een erg uitgebreide omweg te worden. En hij komt al snel op een leeftijd dat het predikaat talent niet meer geldt. En dan moet je het toch echt van prestaties hebben.
 
Ik denk dat het talent nog steeds in hem zit. Als hij echt wil, en er echt voor gaat vechten, dan kan het zeker nog wel wat worden.

2 keer mislukt, 3 keer wordt geen scheepsrecht. Utrecht kan zijn verlies vast gaan uitrekenen.
Nee dit is niet negatief, gewoon realistisch.
 
Het zal denk ik een Bazoer verhaal worden. Bij Utrecht zal hij ook wat gezeik krijgen met de trainer of andere spelers. Daar zullen ze meer van accepteren omdat hij beter is dan de rest. Hij zal daar geen absolute sterspeler worden vanwege zijn inzet. Zal nog een leuke carrière hebben maar niet het niveau wat hij had kunnen halen.

Het gebeuren met zijn vader is een enorme klap geweest. Bij PSV uitte zich dit in minder energie en wat rebels gedrag. Hij heeft het erger gemaakt door zijn overstap naar een omgeving waar dit nog minder geaccepteerd wordt. Daarna lijkt hij in een soort van depressie geraakt te zijn.

Allemaal heel triest en dat gun ik niemand. Maar vergeet niet dat hij voordat zijn vader overleed al wat problemen met zijn inzet had (niet fit terug komen van vakantie).

bron: Ik heb een opleiding Commerciële economie gedaan. Dan heb je hier wel verstand van toch? Ach, misschien is bovenstaande gewoon mijn inschatting.
 
Ik hoop voor m dat het dit keer slaagt. Belangrijkste is dat hij het zelf weer moet zien zitten om te leven als profvoetballer en daar plezier in vind. Een stap naar het buitenland leek me indertijd het beste, wat minder druk van media wellicht. Bij Utrecht is het voordeel dat hij zich er qua stad wel thuisvoelt en familie en vrienden om zich heen heeft. Hopelijk, voor hemzelf, kan hij daarmee zich herpakken. Gaat wel lastig worden qua aandacht en kritiek vanuit de media, al denk ik dat de verwachtingen van bijv Utrecht wat minder hooggespannen zijn in vergelijking met wat voetbalvolgend Nederland een jaar of twee geleden van hem verwachtte.
 
Prima als ie alsnog slaagt, zolang het niet ten koste van PSV is (ineens een geweldige wedstrijd spelen als hij tegen PSV speelt) en hij doorheeft dat hij ook heel wat aan PSV te danken heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan