Ibrahim Sangaré (M)

Er wordt niet gezegd dat spelers geen kans krijgen. Er wordt gesteld dat er verschillend gescout wordt. Ik vind ons rendement aan de lage kant, mét alleen Sangaré als voltreffer van alle spelers die door JDJ gehaald zijn.

Ik vind dit argmunent niet heel sterk na een discussie over Bergwijn. Als er iets bord op schoot scouting is, is hij dat wel :maniac:
 
Kijk eens waar dit topic over gaat, wijsneus. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat er van Sangaré tot vorig seizoen ook niet gedacht werd dat hij zou uitgroeien tot een belangrijke speler.

Maar van Veerman weten we al dat het niets wordt, zonder dat hij überhaupt een bal getrapt heeft. Ik twijfel ook, maar kijk waar hij bij Heerenveen de afgelopen seizoen mee samen heeft gespeeld. Die club is de laatste jaren verschrikkelijk en moest het puur hebben van de Veermannetjes. Nu komt hij op een hoger niveau terecht waar hij zijn voetballende kwaliteiten misschien nog beter kwijt kan. Wacht eerst effe af voordat je weer gaat zitten tieren.
Ik zie waar dit topic over gaat…

Tieren…? Leuk dat je weer een andere goedkope kwalificatie hebt gevonden voor een mening die je niet aanstaat…

Niemand zegt zeker te weten dat Veerman niets wordt, dus ook hier verdraai je de boel…

Maar goed…Sangaré is idd een topper dus vanaf nu aub nooit meer twijfels of kanttekeningen plaatsen bij een andere speler die wordt aangetrokken in dit topic…of tieren…want het gaat over Sangaré…
 
Weet je ik zou pas blij zijn als de mensen die nu al klagen over Veerman of dit al deden bij andere aankopen (Doan/Sangare) straks ook hun mond houden wanneer ze wel presteren!
Nee joh, jouw mening is toch niet afhankelijk van het gelijk of ongelijk van de ander. Je enthousiasme siert je.
 
Weet je ik zou pas blij zijn als de mensen die nu al klagen over Veerman of dit al deden bij andere aankopen (Doan/Sangare) straks ook hun mond houden wanneer ze wel presteren!
Nou, hun ongelijk toegeven zou ook mooi zijn.
Aangaande Sangare was ik van mening dat dit niet de scorende middenvelder was die we naast Pablo konden zetten, dat klopt nog steeds. De kans dat Veerman de scorende middenvelder naar Sangare wordt is een stuk groter, wat dat betreft zie ik zeker kansen.

Maar ik heb teveel spelers zien falen bij de stap van subtop naar top. Dus ik wacht af.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zie waar dit topic over gaat…

Tieren…? Leuk dat je weer een andere goedkope kwalificatie hebt gevonden voor een mening die je niet aanstaat…

Niemand zegt zeker te weten dat Veerman niets wordt, dus ook hier verdraai je de boel…

Maar goed…Sangaré is idd een topper dus vanaf nu aub nooit meer twijfels of kanttekeningen plaatsen bij een andere speler die wordt aangetrokken in dit topic…of tieren…want het gaat over Sangaré…

Je hoeft niet continu zo bijdehand te doen en persoonlijke sneertjes uit te delen die niets met de inhoud van de discussie te maken hebben om maar je punt te maken, het is echt totaal niet bevoordelijk voor een discussie.

Mijn punt is dat Sangaré een perfect voorbeeld is van een speler die zich zomaar uit het niets goed kan ontwikkelen. Daartegenover zie ik reacties die bijna schande spreken van de transfer van Veerman en blijkbaar is daar het benoemen van "een Volendammer" ook bij nodig om hem nog minder te praten. Je mag kritiek hebben en vooral je twijfels erbij hebben. Maar hem afschilderen zonder dat hij ook maar 1 minuut heeft gespeeld vind ik wat ver gaan.
 
Je hoeft niet continu zo bijdehand te doen en persoonlijke sneertjes uit te delen die niets met de inhoud van de discussie te maken hebben om maar je punt te maken, het is echt totaal niet bevoordelijk voor een discussie.

Mijn punt is dat Sangaré een perfect voorbeeld is van een speler die zich zomaar uit het niets goed kan ontwikkelen. Daartegenover zie ik reacties die bijna schande spreken van de transfer van Veerman en blijkbaar is daar het benoemen van "een Volendammer" ook bij nodig om hem nog minder te praten. Je mag kritiek hebben en vooral je twijfels erbij hebben. Maar hem afschilderen zonder dat hij ook maar 1 minuut heeft gespeeld vind ik wat ver gaan.
Volgens mij doen we het over en weer en ben je zelf wat dat betreft geen haar beter…maar ik vind het prima om mijn toon aan te passen vanaf nu

Dat Veerman een eerlijke kans moet krijgen is hopelijk iedereen het met je eens…dat wil niet zeggen dat je niet van tevoren kunt observeren dat we uit een hele andere vijver aan het vissen zijn dan ajax deze periode…is het verklaarbaar ja, mag ik ervan balen ook ja hoop ik…? Dat soort dingen mogen toch gewoon geconstateerd en uitgesproken worden zonder dat het meteen belachelijk wordt gemaakt als gezeik etc…(en mensen zelfs dreigen te stoppen met posten…wat ik bijzonder overdreven vind)
 
Volgens mij doen we het over en weer en ben je zelf wat dat betreft geen haar beter…maar ik vind het prima om mijn toon aan te passen vanaf nu

Dat Veerman een eerlijke kans moet krijgen is hopelijk iedereen het met je eens…dat wil niet zeggen dat je niet van tevoren kunt observeren dat we uit een hele andere vijver aan het vissen zijn dan ajax deze periode…is het verklaarbaar ja, mag ik ervan balen ook ja hoop ik…? Dat soort dingen mogen toch gewoon geconstateerd en uitgesproken worden zonder dat het meteen belachelijk wordt gemaakt als gezeik etc…(en mensen zelfs dreigen te stoppen met posten…wat ik bijzonder overdreven vind)
En ook uit een andere vijver vissen is helemaal niet zo erg. De huidige keuzes suggereren alleen wel keer op keer dat onze scouting niet optimaal en topclubwaardig functioneert en dat we geluk hebben dat Schmidt een redelijk netwerk en goede naam heeft. Ik ben ervan overtuigd dat er in Europa, Zuid-Amerika of Afrika verdedigers rondlopen onder de 5 miljoen die minimaal kunnen wat Ramalho kan. Je moet ze alleen wel zoeken.
 
(en mensen zelfs dreigen te stoppen met posten…wat ik bijzonder overdreven vind)


Van mij alleen nog tweets of filmpjes zonder tekst voortaan op dit forum.


Hierom heb ik geen zin meer om meer dan tweets en filmpjes te posten. ;)
Jammer kerel. Ik lees je bijdragen graag.
 
(en mensen zelfs dreigen te stoppen met posten…wat ik bijzonder overdreven vind)


Van mij alleen nog tweets of filmpjes zonder tekst voortaan op dit forum.


Hierom heb ik geen zin meer om meer dan tweets en filmpjes te posten. ;)
“Hierom”…?

Maar om wat dan precies…mij is het nog steeds niet duidelijk…om een aantal posts van mij…of omdat je negativiteit of commentaar leest waar je het niet mee eens bent?
 
Wij zijn geen ajaks, komt er een goed dik bod op hem dan is psv verplicht hem te laten gaan
Iedereen is te koop voor de juiste prijs. De vraag is vooral wat die juiste prijs is en of die prijs overeenkomt met wat wij de juiste prijs vinden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan