Volgens mij allemaal redelijke middelmaat.
De meesten hebben weinig tot geen restwaarde behalve Caceres.
Als Senesi in het Argentijns elftal speelt en die Gianetti niet… tsah moeten we ons daar dan op richten?
Geen restwaarde klopt dat is ook niet het doel het doel is een vervanger te vinden voor Ramalho (ervaren verdediger) maar gokken op een jong talen is ook te riskant. Tevens speelt Senesi niet in het Argentijnse elftal dus snap die vergelijking niet helemaal?
 
Geen restwaarde klopt dat is ook niet het doel het doel is een vervanger te vinden voor Ramalho (ervaren verdediger) maar gokken op een jong talen is ook te riskant. Tevens speelt Senesi niet in het Argentijnse elftal dus snap die vergelijking niet helemaal?

Sorry je hebt een punt. Ik bedoelde dat Senesi afgevallen was in voorselectie(s) en dat volgens mij die Giannetti dat nog niet gepresteerd heeft.

En ben het niet met je eens. Het hoofddoel is inderdaad een vervanger vinden, maar dat betekend niet dat we er verder niks meer aan moeten hebben. Beter is dat je dus eenzelfde kwaliteit zoekt of beter.
En als je dan ook nog richting de toekomst kan denken dus met restwaarde…
 

Ghislain Niclomande Konan

Date of birth: Dec 27, 1995
Place of birth:Abidjan
Cote d'Ivoire'Ivoire

Age: 26
Height: 1,76 m
Citizenship:
Cote d'Ivoire'Ivoire
Cote d'Ivoire
Position: Defender - Left-Back
Foot: left
Player agent: Vlado Bozinoski
Current club:Stade Reims Stade Reims
Joined: Jul 1, 2018
Contract expires: Jun 30, 2022
Ivoorkust, ik zie een risico dat deze speler op dit moment op een toernooi actief is?
 

Ghislain Niclomande Konan

Date of birth: Dec 27, 1995
Place of birth:Abidjan
Cote d'Ivoire'Ivoire

Age: 26
Height: 1,76 m
Citizenship:
Cote d'Ivoire'Ivoire
Cote d'Ivoire
Position: Defender - Left-Back
Foot: left
Player agent: Vlado Bozinoski
Current club:Stade Reims Stade Reims
Joined: Jul 1, 2018
Contract expires: Jun 30, 2022
Heeft goed oog voor de bal en staat verdedigend zijn mannetje; de kernzaken van een back bezit hij iig. Wel al wat aan de oude kant maar zal er wel direct staan. Als je hem transfervrij kan ophalen, waarom niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan