Doekhi heeft in juni wel een verlengingsaanbod gehad hoor, een van de sterkhouders daar.
Helder, zie dat het halen van Doekhi eerder bemoeilijkt wordt door kapers op de kust uit Schotland en Italië. Bij Bazoer blijf ik mijn twijfels houden, blijft een rare jongen met af en toe kortsluiting.
 
Helder, zie dat het halen van Doekhi eerder bemoeilijkt wordt door kapers op de kust uit Schotland en Italië. Bij Bazoer blijf ik mijn twijfels houden, blijft een rare jongen met af en toe kortsluiting.
Geen greintje twijfel om bezoer hier: 🚫
 
Zeefuik van Hertha naar Blackburn rovers, verhuur met optie tot koop van 3.5 miljoen. Had hem ook wel half seizoen bij PSV willen zien en dan kijken of je hebt koopt na een half jaar.
Of zoals ik vaker noemde: zijn teamgenoot Van Hecke, ontwikkeld zich ook weer uitstekend bij Blackburn dat tweede staat. Speler met de juiste mentaliteit en heeft zich na zijn blessure daar in de basis weten te knokken. Laatst ook gescoord met een kogel van een kopbal.
 
Zie net een bericht van Marco Timmer over Anel Ahmedhodzic. Gelijk halen die gozer!
Grote belofte die al lang gevolgd wordt door meerdere topclubs.
En uiteraard kan Doekhi transfervrij ook worden toegevoegd! Laten ze t lekker uitvechten.
Of toch eens kijken naar Armel Bella-Korthals van Bochum, wat ik jaren geleden al eens heb geroepen op dit forum. Een sterke grote verdediger die het niveau aan kan!
 
Zie net een bericht van Marco Timmer over Anel Ahmedhodzic. Gelijk halen die gozer!
Grote belofte die al lang gevolgd wordt door meerdere topclubs.
En uiteraard kan Doekhi transfervrij ook worden toegevoegd! Laten ze t lekker uitvechten.
Of toch eens kijken naar Armel Bella-Korthals van Bochum, wat ik jaren geleden al eens heb geroepen op dit forum. Een sterke grote verdediger die het niveau aan kan!

Denk dat Ahmedhodzic een hele leuke optie is. Vraag me wel af hoe ver we daarvoor zouden moeten gaan, marktwaarde van 7 miljoen.
 
Zie net een bericht van Marco Timmer over Anel Ahmedhodzic. Gelijk halen die gozer!
Grote belofte die al lang gevolgd wordt door meerdere topclubs.
En uiteraard kan Doekhi transfervrij ook worden toegevoegd! Laten ze t lekker uitvechten.
Of toch eens kijken naar Armel Bella-Korthals van Bochum, wat ik jaren geleden al eens heb geroepen op dit forum. Een sterke grote verdediger die het niveau aan kan!
Wat staat er in het bericht van Timmer?
 
Zie net een bericht van Marco Timmer over Anel Ahmedhodzic. Gelijk halen die gozer!
Grote belofte die al lang gevolgd wordt door meerdere topclubs.
En uiteraard kan Doekhi transfervrij ook worden toegevoegd! Laten ze t lekker uitvechten.
Of toch eens kijken naar Armel Bella-Korthals van Bochum, wat ik jaren geleden al eens heb geroepen op dit forum. Een sterke grote verdediger die het niveau aan kan!
Ken em niet, die Anel. Wat is zijn track record so far?
 
Ken em niet, die Anel. Wat is zijn track record so far?
Ken m ook niet, maar mijn vriend Google helpt mij een handje


Is dus een Zweedse Bosniër of een Bosnische Zweed, net hoe je het wil bekijken. Geschatte transferwaarde op dit moment is €7 miljoen.
 
Ken m ook niet, maar mijn vriend Google helpt mij een handje


Is dus een Zweedse Bosniër of een Bosnische Zweed, net hoe je het wil bekijken. Geschatte transferwaarde op dit moment is €7 miljoen.
En VI beweert dat PSV hem wil?
 
Terug
Bovenaan Onderaan