Joey Veerman (M)

Is wel snel gegaan dan.

Feyenoord dus afgetroefd. De vorige keer dat dat gebeurde betrof het een zekere verdediger van AZ. Kan niet misgaan.
 
Ik moet zeggen dat ik de speler niet altijd zo volg maar ben eigenlijk wel blij dat we een goede CM erbij krijgen naast Sangare. Ik weet niet of Veerman de juiste is maar ik geef hem graag het voordeel van de twijfel dus succes als hij komt :)!
 
Zyiech (ik weet niet eens meer hoe je zijn naam spelt) was nagenoeg PSV-er, maar pastte toch niet in de cultuur. En dat is ook zo. Dus de transfer ging van Twente naar Ajax, tot mijn spijt voetbaltechnisch gezien.
Berghuis idem dito.
Maar Veerman past wel bij PSV.

Nu maar hopen dat hij hier doorgroeit naar het Ajaxniveau van Zy, Ziejeg, Zie ‘m daar in London op de bank zitten en kwijnt behoorlijk weg.

En hopelijk ontwikkelt Veerman zich sneller dan bv Doan.
 
Laatst bewerkt:
Hij moet fitter worden en vuile meters willen maken. Maar je ziet toch maar weinig (haalbare) spelers met zo'n mooie passing en zo'n gemak in het spel? En dat is toch wat we nodig hebben - creativiteit naast het beest Sangaré. PSV kampt al seizoenen met een 'gebroken' veldspel: te veel ruimte achter de aanvallers, en te weinig regie bij de controlerende spelers. Verbinding maak je door een specifieke kwaliteit: een box to box speler, inschuiven of een goede passing - maar Van Ginkel is de power kwijt, Guti is gewoon te licht, Pröpper is mij onduidelijk, Boscagli blijkbaar toch meer een CV, Doan doet het goed aan de zijkant... Eerder wist Rosario het ook niet te brengen. Hendrix... Zó veel spelers die het niet hebben gered in deze bermudadriehoek van het veldspel. Ik denk: ga nu eens voor een speler die niet 'controleert', maar een specifieke kwaliteit heeft. Dat heeft deze jongen wel.
Er zit zeker een risico aan - maar voor 6 miljoen vind ik het wel acceptabel.

Deze wil ik nomineren voor post van het jaar 2022.
‘Bermudadriehoek van het veldspel…’
 
Laatst bewerkt:
Naja, in ieder geval snel gehandeld en 6 miljoen kan nog net imo. Heb niet helemaal het vertrouwen dat die gaat slagen, maar we gaan het meemaken. Laat me graag positief verassen.
 
Top!! Meer voetbal op het middenveld; dat is echt nodig. En een Nederlandse jongen ook dat is nodig!
 
Ik denk dat het een Ramselaartje of Mahertje wordt.
Leuk maar dit soort jongens breken alleen echt door bij Ajax. Bij PSV lukt het op de een of andere manier net nooit.

Hij zal het komende half jaar vooral banken lijkt me. Volgend jaar is er denk ik wel meer ruimte voor hem om mijn ongelijk te bewijzen...
 
Ik denk dat het een Ramselaartje of Mahertje wordt.
Leuk maar dit soort jongens breken alleen echt door bij Ajax. Bij PSV lukt het op de een of andere manier net nooit.

Hij zal het komende half jaar vooral banken lijkt me. Volgend jaar is er denk ik wel meer ruimte voor hem om mijn ongelijk te bewijzen...
Hij zal echt wel speeltijd krijgen met de blessures van Propper en v Ginkel, en de Afrika cup met Sangare.
 
Ik denk dat het een Ramselaartje of Mahertje wordt.
Leuk maar dit soort jongens breken alleen echt door bij Ajax. Bij PSV lukt het op de een of andere manier net nooit.

Hij zal het komende half jaar vooral banken lijkt me. Volgend jaar is er denk ik wel meer ruimte voor hem om mijn ongelijk te bewijzen...
Ik denk dat hij best wel eens zou kunnen passen naast Sangaré en dat hij gewoon basisspeler wordt.
 
Ik denk dat hij best wel eens zou kunnen passen naast Sangaré en dat hij gewoon basisspeler wordt.
We gaan het zien, speler die afgelopen half jaar het meeste steekpasses heeft gegeven in de eredivisie, zou zomaar een klik kunnen hebben met Zahavi / Romero. Ik ben nog sceptisch maar laat me graag verrassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan