Binnenlandse Politiek

Ik als professionele sadist zie het anders, zinloos geweld en dierengeweld mogen ze van mij hard aanpakken. Sukkels die naar een verboden demonstratie gaan + daar nog 40 waarschuwingen krijgen en dan nog blijven mogen van mij part in een rolstoel geknuppeld worden, ik lach ze echt uit.
Gewoon niet meer demonstreren dus. Je mag best een andere mening hebben, zolang je je bek maar houdt?
 
Gewoon niet meer demonstreren dus. Je mag best een andere mening hebben, zolang je je bek maar houdt?

Demonstratie was vooraf verboden, mede door de organisatie van de domme wappies zelf, is al 48 uur bekend en overrulet de demonstratierecht. Ben je er dan nog dan mag je van mij gerust zwaar toegetakeld worden ook, water kunnen ze beter naar Afrika sturen en gewoon lekker op ze schieten mag ook.
 
En iedereen die met zijn stomme kop naar Amsterdam komt als dit zo breed uitgemeten is in de pers, is wat mij betreft een relschopper. Aanpakken dat soort voorvochtbabies.
Lekker zij aan zij met Voorpost demonstreren en andere rechtsextremisten, allemaal liefde en verbinding enzo.
 
Demonstratie was vooraf verboden, mede door de organisatie van de domme wappies zelf, is al 48 uur bekend en overrulet de demonstratierecht. Ben je er dan nog dan mag je van mij gerust zwaar toegetakeld worden ook, water kunnen ze beter naar Afrika sturen en gewoon lekker op ze schieten mag ook.
Schieten gaat ver. Traangas is een uitstekende optie
 
Schieten gaat ver. Traangas is een uitstekende optie

Je lijkt wel onze premier M.R. die steeds maar soft alles aanpakt.. Gewoon hardcore gaan

Empty-500gr-Zyklon-B-Can-Holocaust_1585811174_7480.jpg
 
Iedereen die voortaan in een stadion plaatsneemt is ook een potentiële relschopper.

Als je willens en wetens naar een risicowedstrijd gaat en daarbij lekker bij het tuig gaat rondlopen dan verdien je het. Sorry maar als de mensen te dom zijn om te poepen zoals in Amsterdam nu dan verdienen ze wat ze krijgen.
 
Als je willens en wetens naar een risicowedstrijd gaat en daarbij lekker bij het tuig gaat rondlopen dan verdien je het. Sorry maar als de mensen te dom zijn om te poepen zoals in Amsterdam nu dan verdienen ze wat ze krijgen.
Onzin. Je hebt het recht om te demonstreren. Zodra de demonstratie zoals nu gekaapt wordt door relschoppers, pak je die op, laat je ze de schade vergoeden en krijgen ze bij een volgende demonstratie meldplicht. Als ze dienstverleners aanvallen of bekogelen, krijgen ze nog meer straf en een strafblad.
 
Onzin. Je hebt het recht om te demonstreren. Zodra de demonstratie zoals nu gekaapt wordt door relschoppers, pak je die op, laat je ze de schade vergoeden en krijgen ze bij een volgende demonstratie meldplicht. Als ze dienstverleners aanvallen of bekogelen, krijgen ze nog meer straf en een strafblad.
Nee, deze demo wordt niet gekaapt, in de organisatie zitten meerdere foute groeperingen zoals het extreem rechtse voorpost.
 
Onzin. Je hebt het recht om te demonstreren. Zodra de demonstratie zoals nu gekaapt wordt door relschoppers, pak je die op, laat je ze de schade vergoeden en krijgen ze bij een volgende demonstratie meldplicht. Als ze dienstverleners aanvallen of bekogelen, krijgen ze nog meer straf en een strafblad.
De demonstratie is verboden in Amsterdam. Dan vervalt het recht op demonstreren daar in de gebieden waar het verboden is. Je kunt ook met een bord of spandoek rond gaan lopen in je eigen straat, stad of dorp.
 
Ja, want ze hebben een bordje bij zich dat ze bij die risicogroep horen...
Politie en justitie weten vaak al prima wie ze in de gaten moeten houden, bovendien stikt het van de profilers die precies weten waar ze op moeten letten. Sterker nog, ik denk zelfs dat jij en ik al van een afstand aan zien komen wie er gaat rellen en wie gewoon wil demonstreren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan