Pablo Rosario (M)


Je zou bijna meer geld voor hem gaan vragen ;P

Maar blijft bijzonder. Bij PSV ook een veelbelovende start gemaakt onder Van Bommel (of cocu?). Hij moet denk ik met een mental coach gaan praten wat maakt dat zo goed weet te presteren als hij zich ergens moet bewijzen en hoe hij ervoor kan zorgen om dat gevoel vast te houden. Rosario zorgde goed voor mijn broertje. Dus geen onvertogen woord over hem. Als persoon. Als voetballer daarentegen...:lol:
 

Je zou bijna meer geld voor hem gaan vragen ;P

Maar blijft bijzonder. Bij PSV ook een veelbelovende start gemaakt onder Van Bommel (of cocu?). Hij moet denk ik met een mental coach gaan praten wat maakt dat zo goed weet te presteren als hij zich ergens moet bewijzen en hoe hij ervoor kan zorgen om dat gevoel vast te houden. Rosario zorgde goed voor mijn broertje. Dus geen onvertogen woord over hem. Als persoon. Als voetballer daarentegen...:lol:
Technisch directeur Julien Fournier krijgt de complimenten van de trainer. "Hij heeft een hele mooie ontdekking gedaan met Pablo. Hij bleef een beetje onder de radar en is hier ook op die manier binnen gekomen. Een zeer aangename verrassing."

o.O

Onder de radar blijven is zijn specialiteit en zijn core business. Als ze daar blij mee zijn gaan ze er nog veel plezier aan beleven. :ROFL: :lmao:
 
Niets veranderd.
Zie net de samenvatting van Lille-Nice. Rosario scoort niet, maar was gemiddeld gezien weer de eerste die de doelpuntenmaker feliciteert. Hoe doet hij dat toch altijd? Onzichtbaar tijdens het spel, zelfs als het doelpunt in de maak is, maar o zo snel bij de doelpuntenmaker. Zelfs in de herhalingen zie ik hem pas bij het feestvieren.
 
Niets veranderd.
Zie net de samenvatting van Lille-Nice. Rosario scoort niet, maar was gemiddeld gezien weer de eerste die de doelpuntenmaker feliciteert. Hoe doet hij dat toch altijd? Onzichtbaar tijdens het spel, zelfs als het doelpunt in de maak is, maar o zo snel bij de doelpuntenmaker. Zelfs in de herhalingen zie ik hem pas bij het feestvieren.
Hij spaart zich om bij een goal als eerste te kunnen vieren. :cautious:
 
Daar waar Pablo de eerste maanden steevast 90 minuten volmaakte, is hij nu iets meer onderdeel van een roulatiesysteem. Speelt altijd wel: als hij in de basis staat wordt hij eruit gehaald, en als hij op de bank begint is hij een vaste wissel.
 
En volgend seizoen (voorronde ) CL....
De jongen werd vaker afgefikt, en nu kijken we naar Guti. Niet bepaald een stap vooruit.

Hij is weg en ik vind het niet erg.
Volgens mij een van de meest overschatte spelers in de recente geschiedenis van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan