Ibrahim Sangaré (M)

Kunnen we er niet voor zorgen dat hij een lichte blessure rond de jaarwisseling oploopt zodat hij niet naar Afrika hoeft af te reizen maar wel voor ons in januari beschikbaar is? :maniac:
Anders vrees ik dat wederom in januari de knock-out volgt voor een eventuele titel.
 
Africa Cup 2022 staat op losse schroeven vanwege opkomende Omikron variant.

Zou erg jammer zijn voor alle Afrikaanse Internationals, fans en dus ook Sangare zelf. Is toch ook een podium waar je jezelf kan laten zien, en uit interviews bleek dat hij - zoals het hoort - uitkomen voor je land een van de hoogste doelen vindt.

Met een pure PSV-bril is het minder erg. Als hij daadwerkelijk blijft, hoop ik wel dat we hem de beste maanden kunnen geven.
 
Africa Cup 2022 staat op losse schroeven vanwege opkomende Omikron variant.

Zou erg jammer zijn voor alle Afrikaanse Internationals, fans en dus ook Sangare zelf. Is toch ook een podium waar je jezelf kan laten zien, en uit interviews bleek dat hij - zoals het hoort - uitkomen voor je land een van de hoogste doelen vindt.

Met een pure PSV-bril is het minder erg. Als hij daadwerkelijk blijft, hoop ik wel dat we hem de beste maanden kunnen geven.
Door een OSV-bril is dit fantastisch nieuws!
 
Africa Cup 2022 staat op losse schroeven vanwege opkomende Omikron variant.

Zou erg jammer zijn voor alle Afrikaanse Internationals, fans en dus ook Sangare zelf. Is toch ook een podium waar je jezelf kan laten zien, en uit interviews bleek dat hij - zoals het hoort - uitkomen voor je land een van de hoogste doelen vindt.

Met een pure PSV-bril is het minder erg. Als hij daadwerkelijk blijft, hoop ik wel dat we hem de beste maanden kunnen geven.
Aangezien ik alleen PSV interessant vindt in dit nieuws: goed nieuws!
 
Aangezien ik alleen PSV interessant vindt in dit nieuws: goed nieuws!
Ik vind Sangare zelf ook interessant. Als hij hier heel erg van baalt - begrijpelijk - en daardoor in een vormdip komt, zou dat erg jammer zijn.

Of dat je hem op een ander onhandig moment moet missen, zou ook jammer zijn.
 
De enige die aan hem kan tippen is Cody - qua belangrijkheid. Schat Sangare alsnog wel iets hoger in. (qua doorslaggevende spelers is Drommel denk ik #1:speechless: )

Ik voelde inderdaad ook vooral blijdschap. Maar laatst zag ik een interview met hem over die Africa Cup, en zn ogen begonnen meteen te stralen. Ik snap dat wel - ik zou het ook een hele eer vinden als ik mijn land zou mogen vertegenwoordigen met iets. Gelukkig heeft hij nog langer de tijd.

Uit ervaring kan ik zeggen dat je jezelf dan toch wel even iets groter voelt worden wanneer je zo'n prachtige oranje outfit om je schouders voelt hangen etc.
Bleef bij mij maar bij één interland als junior tegen Duitsland maar toch wat een gevoel 🤩

Nee ik gun het Sangare van harte zoiets kun je eigenlijk niet ontzeggen wanneer de kans zich voor doet
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat je jezelf dan toch wel even iets groter voelt worden wanneer je zo'n prachtige oranje outfit om je schouders voelt hangen etc.
Bleef bij mij maar bij één interland als junior tegen Duitsland maar toch wat een gevoel 🤩

Nee ik gun het Sangare van harte zoiets kun je eigenlijk niet ontzeggen wanneer de kans zich voor doet
Atletiek toch?
 
Die lichaams schijnbeweging van Sangaré, die uiteindelijk de penalty tot gevolg heeft.
Kijk daar nog eens naar in de samenvatting.
Dat zijn dingen waar ik van geniet.

( Assist van Vini: ook heerlijk) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan