Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is een hele, hele vreemde man. Ik denk dat menig psycholoog stuk zou lopen in de poging hier een diagnose op te plakken.
Is dat niet gewoon het Mark van Bommel syndroom? Jezelf enorm overschatten en denken dat iedereen het verkeerd ziet behalve jijzelf?
 
Ik ken hem niet maar ik hoorde in de Skiete Willy podcast volgens mij regelmatig dat hij een aardige man is omdat die man van de studio wel eens dingen aan hem vraagt en hij schijnt ook goed in de omgang te zijn met zijn spelers?

Is dat niet gewoon het Mark van Bommel syndroom? Jezelf enorm overschatten en denken dat iedereen het verkeerd ziet behalve jijzelf?
Misschien wel.
 
Is dat niet gewoon het Mark van Bommel syndroom? Jezelf enorm overschatten en denken dat iedereen het verkeerd ziet behalve jijzelf?
Mark van Bommel heeft beslist ook een persoonlijkheidsprobleem, maar meer herkenbaar. Combinatie van minderwaardigheidscomplex, bewijsdrang en lichte paranoia. Maar Schmidt is gewoon... vreemd.
 
Is dat niet gewoon het Mark van Bommel syndroom? Jezelf enorm overschatten en denken dat iedereen het verkeerd ziet behalve jijzelf?
Bommel is gewoon een hele slechte verliezer en heeft mede zo’n mooie carrière gehad door altijd de grens op te zoeken. Dat is lovenswaardig, maar waarschijnlijk niet altijd even gezellig in de omgang. En als speler kun je daar blijkbaar mee wegkomen. Als trainer is die menselijke kant toch wel erg belangrijk.
 
Bommel is gewoon een hele slechte verliezer en heeft mede zo’n mooie carrière gehad door altijd de grens op te zoeken. Dat is lovenswaardig, maar waarschijnlijk niet altijd even gezellig in de omgang. En als speler kun je daar blijkbaar mee wegkomen. Als trainer is die menselijke kant toch wel erg belangrijk.
Tsja. Van Bommel was niet tevreden over de medische staf bij PSV.
Wij nu wel. :unsure:
En Wolfsburg…verliezen nu ook weer wedstrijden bij de vleet.
Zeker bij beginnende trainers is de keuze voor een team belangrijk. Liefst geen gevallen topclub met een rammelende selectie. Lijkt zo mooi maar Marco zong het al. :grin:
 
Tsja. Van Bommel was niet tevreden over de medische staf bij PSV.
Wij nu wel. :unsure:
En Wolfsburg…verliezen nu ook weer wedstrijden bij de vleet.
Zeker bij beginnende trainers is de keuze voor een team belangrijk. Liefst geen gevallen topclub met een rammelende selectie. Lijkt zo mooi maar Marco zong het al. :grin:
"Nee, je hoeft niet naar huis vandaag"?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan