Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het startplan was niet eens zo gek, imo. Met Gakpo in de spits heb je meer snelheid tegen een ploeg die moet komen. Vanaf het moment dat het 1-0 stond, kregen we niks meer voor elkaar, en dus had er ingegrepen moeten worden.
Correct! Ware het niet dat Schmidt vond dat wij moesten komen.

🤕
 
Al een tijdje niet bemoeid met het forum en de wedstrijden, PSV is het lachertje geworden in Europa en competitie met een flapdrol als trainer en allemaal bestuurders die er geen reet van begrijpen en een onervaren TC zonder eigen mening en steeds weer mensen op het forum die positieve dingen zien. Voorlopig laatste post als er niets verandert, want ik blijf hetzelfde herhalen en dat schiet niet op!
Veel succes met al die losers in bestuur, staf en die eigenwijze K... trainer. Uiteraard blijf ik kijken en kom weer terug als al die lui zijn opgerot! Wie weet dan met een positieve mindset maar dat is nu niet te doen. Maar ik denk dat dit zooitje nog lang blijft zitten!
 
Laatst bewerkt:
Al een tijdje niet bemoeid met het forum en de wedstrijden, PSV is het lachertje geworden in Europa en competitie met een flapdrol als trainer en allemaal bestuurders die er geen reet van begrijpen en een onervaren TC zonder eigen mening en steeds weer mensen op het forum die positieve dingen zien. Voorlopig laatste post als er niets verandert, want ik blijf hetzelfde herhalen en dat schiet niet op!
Veel succes met al die losers in bestuur, staf en die eigenwijze K... trainer. Uiteraard blijf ik kijken en kom weer terug als al die lui zijn opgerot! Wie weet dan met een positieve mindset maar dat is nu niet te doen. Maar ik denk dat dit zooitje nog lang blijft zitten!
Dus de club doet het even niet lekker en je laat ons gewoon in de steek. Lekker dan.. ;)
Hoop dat je ondanks de malaise af en toe nog even langskomt en zo niet, dan tot ziens in betere tijden!
 
Dus de club doet het even niet lekker en je laat ons gewoon in de steek. Lekker dan.. ;)
Hoop dat je ondanks de malaise af en toe nog even langskomt en zo niet, dan tot ziens in betere tijden!
Even? :unsure: Ik snap zijn verhaal wel. Ik heb ook geen trek om naar een PSV te kijken dat nergens om meedoet en telkens faalt op de momenten dat ze het moeten laten zien, en er zijn inderdaad geen signalen dat daar binnen afzienbare tijd iets aan gaat veranderen, integendeel.
 
Al een tijdje niet bemoeid met het forum en de wedstrijden, PSV is het lachertje geworden in Europa en competitie met een flapdrol als trainer en allemaal bestuurders die er geen reet van begrijpen en een onervaren TC zonder eigen mening en steeds weer mensen op het forum die positieve dingen zien. Voorlopig laatste post als er niets verandert, want ik blijf hetzelfde herhalen en dat schiet niet op!
Veel succes met al die losers in bestuur, staf en die eigenwijze K... trainer. Uiteraard blijf ik kijken en kom weer terug als al die lui zijn opgerot! Wie weet dan met een positieve mindset maar dat is nu niet te doen. Maar ik denk dat dit zooitje nog lang blijft zitten!
Met de ed heb ik sowieso al niks meer. Psv is dan nog echt het enige wat ik nog kijk. Maar je vraagt je idd af waarom nog?
 
Dat haalde ik er niet uit in ieder geval

Zit je beetje te sarren. Maar ben echt wel klaar met dat naïef gedoe van Schmidt. Dacht dat we de Hollandse ziekte wel zouden verhelpen met een Duitse coach (want daar komen alle goede trainers vandaan), maar deze Duitser lijkt er nog een schepje bovenop te doen met zijn we waren beter, want we hadden zoveel balbezit. Kan zijn interviews niet meer aanhoren en tegelijkertijd lukt het me niet om mezelf te bedwingen om niet te luisteren.

Wat ik hiermee wil zeggen? Schmidt is knetter en knettergek...
 
Laatst bewerkt:
De Primera Division is ik weet niet hoeveel rijker dan de eredivisie en we gaan nooit kunnen concurreren, maar als Spanje in financiële problemen komt, mogen landen als Nederland wel dokken. Iets te kort door de bocht, maar ik blijf het raar vinden dat landen die het financieel nog wel eens zwaar hebben competities hebben mét duurdere spelers dan de eredivisie. Ergens klopt er dan iets niet. Dus als je het echt helemaal eerlijk wilt doen voor iedereen, moet je eigenlijk het oude Europa Cup-systeem weer hanteren.
Ergens klopt er iets niet, zeg je. Dat is best zacht uitgedrukt.
Er klopt in de voetbalwereld net zo weinig meer als in de "echte" wereld.
Waar het geld zit zit de macht en vice versa. Controle ontbreekt. Corruptie kan dan niet uitblijven.

Maar blijven we eerst bij het duel dat zoveel heeft losgemaakt.
Blijkbaar , als ik hier en elders goed lees, staan we voor l*l, moet de bezem door de hele organisatie en ga zo maar door.
Zoveel hoofden, zoveel zinnen.

Ik denk dat wat we gisteren zagen wel een beetje weergeeft hoe het er (voortaan?) uit gaat zien als PSV Europees speelt.
Het was bar en boos , Gakpo in de spits zoals ik vooraf al aangaf geen goede keuze , nog een amateuristische blunder en het was
over en uit. We hebben het dus volledig aan onszelf te wijten dat we er op deze wijze uitvlogen.
Wat ik niet snap is de vele verwijten aan alles en iedereen. PSV anno 2021 kan niet beter.

Tussen voorjaar 2016 en februari van dit jaar heeft PSV zitten slapen toen het gepiepeld werd in menig opzicht.
In een topsportklimaat kun je niet het braafste jongetje van de klas spelen en dat is ons fataal geworden.
Resultaat is een niet meer in te lopen achterstand op de puissant rijk geworden rivaal.

En nu je het toch over duistere zaakjes hebt die "ergens niet kloppen" in de voetbalwereld.
Ik zal negeren dat er zo te zien een keer of tien een Spanjaard rijp leek te zijn voor opname op de spoedeisende hulp.
Gevolgd door een wonderbaarlijke genezing nadat Zwayer weer met een kaart gezwaaid had.
De dubieuze figuur die gisteren weliswaar geen schuld had aan onze nederlaag, gaf PSVers wel de ene na de andere idiote kaart.
Hij zadelt ons dus wel op met maar liefst drie schorsingen, nadat hij zaterdag al de Duitse competitie manipuleerde.
Toch treedt de DFB niet op tegen deze dubieuze meneer , maar wel met een forse boete voor een gedupeerde speler die er wat van zegt.
Waar hebben we zulke manier van doen toch eerder al eens meegemaakt? :(

Hoe dan ook, het is duidelijk dat dit soort zaken inmiddels schering en inslag zijn geworden in wat eens King Soccer heette toen voetbal zelf
en clubliefde en niet geld en nog meer geld in deze mooie sport omgingen.
Het is zoals het is, want niemand schijnt zich nog druk te maken over het totale verlies aan ( financial ) fair play en ethiek.
Op naar Qatar en wat PSV betreft; wie zijn verwachtingen op het peil houdt van 2005 en niet drastisch lager gaat zitten zal nog menig trieste avond
beleven zoals gisteren.
Maar o wat is het moeilijk om die realiteit vanuit je hersens in je hart te doen nestelen. Het doet pijn, heel veel pijn.
 
FGRes5gXwAMEtvk
 
“Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.”:cautious:
Je spreuk klopt dus daar wil ik het niet over hebben.
Als Schmidt adept die niet meegaat in het steeds maar afkraken van zijn vaak goed te verklaren wisselbeleid,
moet ik toch toegeven dat ik ditmaal al vooraf hevige twijfel had over zijn keuze om zonder aanspeelpunt
Vinicius te starten en Gakpo op te zadelen met een verkeerde positie.
Dat soort blunders zie ik liever niet meer.
Anderzijds wil ik er op wijzen dat er heel wat in hun tijd als zogenaamde gek omschreven mensen nu,
wat later in de geschiedenis, als geniaal worden beschouwd. ;)
 
Je spreuk klopt dus daar wil ik het niet over hebben.
Als Schmidt adept die niet meegaat in het steeds maar afkraken van zijn vaak goed te verklaren wisselbeleid,
moet ik toch toegeven dat ik ditmaal al vooraf hevige twijfel had over zijn keuze om zonder aanspeelpunt
Vinicius te starten en Gakpo op te zadelen met een verkeerde positie.
Dat soort blunders zie ik liever niet meer.
Anderzijds wil ik er op wijzen dat er heel wat in hun tijd als zogenaamde gek omschreven mensen nu,
wat later in de geschiedenis, als geniaal worden beschouwd. ;)
Met als kleine detail dat die gekken wél iets bereikten met hun onbegrepen acties :sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het seizoen is toch nog niet voorbij? ;)
klopt; noem het voorbarig, maar ik waag het alvast een voorschot te nemen op de eindstanden van PSV dit seizoen in alle competities. Mocht er nog iets significants gewonnen worden, mag je me naar hartenlust terugpakken op die stelling. (Y)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan