Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies de instelling die bij PSV heerst; en daarom presteert PSV niet. Dit is gewoon een wanprestatie van jewelste, en PSV moet zich diep, diep schamen.
Monaco en Real Sociadad zijn toch op zijn minst gelijkwaardig al dan niet beter materiaal dan PSV?
Dan kun je, in mijn optiek, niet spreken van een wanprestatie.

Was trouwens vandaag gewoon kut. Daar niet van.
 
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor.
AZ staat 8ste momenteel. Dat je ons niveau Feyenoord noemt kan ik me voorstellen met de huidige vorm van Feyenoord. Maar AZ is echt wel 2x minder op dit moment.
 
Monaco en Real Sociadad zijn toch op zijn minst gelijkwaardig al dan niet beter materiaal dan PSV?
Dan kun je, in mijn optiek, niet spreken van een wanprestatie.

Was trouwens vandaag gewoon kut. Daar niet van.
Thuis niet kunnen winnen is een wan prestatie. Niet 1 aanval bijelkaar gevoetbald vandaag is triest. RS faal.
 
Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..

Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
Accepteren? Nooit. Zo zit ik niet in elkaar. Wel ga ik er, als het zo nog een paar jaar door blijft gaan, simpelweg mee kappen. Als PSV geen kans meer maakt op het kampioenschap, dan is er voor mij geen reden meer om nog voetbal te gaan kijken. De rest van het voetbal heb ik al langer opgegeven. Het hangt aan een zijden draadje nu.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zet Slot voor deze ploeg, zet Ten Hag voor deze selectie en PSV staat gewoon bovenaan in de eredivisie. Ben ik van overtuigd. Waarbij ze waarschijnlijk gewoon veel vaker met Pröpper zullen spelen en met Teze en met Obispo. Ook daar ben ik van overtuigd.

Waarom?
Omdat het gaat om het bouwen van een team en niet enkel om wat goede spelers op te stellen. Wat een zooitje nu.

(Overigens gaat het bij PSV al jaaaaaren mis op de positie van rechter verdedigende middenvelder. Dat concept kan écht niet meer. Prehistorie-filosofie. Dat kan eigenlijk alleen nog maar met drie verdedigers. Of je moet twee Sangarés hebben. Guti: mijn hemel, dan kan je beter Rosario terugkopen.)
 
Laatst bewerkt:
Weet je, het zijn allemaal jongens met zo weinig binding met de club. Ik mis kerels uit de Peel, de Kempen of de Meijerij. Gewoon de beuk er in en gaan. Weg met dat slappe gedoe.
 
Accepteren? Nooit. Zo zit ik niet in elkaar. Wel ga ik er, als het zo nog een paar jaar door blijft gaan, simpelweg mee kappen. Als PSV geen kans meer maakt op het kampioenschap, dan is er voor mij geen reden meer om nog voetbal te gaan kijken. De rest van het voetbal heb ik al langer opgegeven. Het hangt aan een zijden draadje nu.
Wie gaan er dan nog aanhaken bij ajax? Wij moeten dan maar hopen op een enorme blessuregolf daar en meteen kampioen worden willen we op de korte termijn iets kunnen.. en dan is het nog maar de vraag of we dat vasthouden met dit bestuur..
 
Ben inmiddels zo ver (bijna dan, want ik blijf wat hangen in de ontkenningsfase) dat ik Ajax niet meer als de natuurlijke directe concurrent zie

Vooral bang dat die berusting ook bij de leiding van onze club post heeft gevat

Nee, met deze mannen aan het roer bij PSV beleef ik eerder Feyenoord of een behoorlijk AZ als directe concurrent dan Ajax … heel jammer en gaat snel … mis vooral -komt ie weer- de topsportmentaliteit. Het lijkt allemaal zo vrijblijvend, ook vanavond weer, in het veld en na afloop
 
Zet Slot voor deze ploeg, zet Ten Hag voor deze selectie en PSV staat gewoon bovenaan in de eredivisie. Ben ik van overtuigd. Waarbij ze waarschijnlijk gewoon veel vaker met Pröpper zullen spelen en met Teze en met Obispo. Ook daar ben ik van overtuigd.

Waarom?
Omdat het gaat om het bouwen van een team en niet enkel om wat goede spelers op te stellen. Wat een zooitje nu.
Eens, idereen denkt dat de kwaliteit van de selectie bepaalt waar je eindigt, Mis, spelconcept, teambuilding, motivatie, saamhorigheid en eindeloos trainen op automatismen is echt veel belangrijker.
 
Jij pretendeert PSV-supporter te zijn, ondanks je naam? Lachwekkend.

Verder hoeven ajacieden wat mij betreft hier niemand de les komen lezen. Ik snap de logica ook niet dat wij niets mogen zeggen over de poule van ajax. Voor CL-begrippen hadden zij een makkelijke poule. Dat PSV op het moment niets te zoeken heeft in de CL staat daar totaal los van. Sowieso ben ik niet van plan om mijn mening over ajax op de weegschaal te leggen omdat wij hier toevallig zo gastvrij zijn om ajacieden toe te laten. Ken je plaats, zou ik zeggen.

Roger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt​

 
Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..

Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.
Investeerders en achterban zien echt meer in een landelijke topclub als een provinciale vereniging.
 
Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.
Investeerders en achterban zien echt meer in een landelijke topclub als een provinciale vereniging.
Als je naar Chelsea, City en PSG kijkt, blijkt dat ook clubs mét een van oorsprong niet zo’n grote achterban Europese topclubs kunnen worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan