Formule 1

Het gaat gebeuren. :geek: Hoop doet de gek leven. :maniac:
Jij als de man tegen de toernooien in Qatar of gelijksoortige landen en de man die vond dat de voetballers zich daarover moesten uitspreken, zou eigenlijk erg blij moeten zijn met Hamilton en juist iemand als Max een virtuele pak slaag moeten geven. Ik weet het, het is in dit topic vloeken in de kerk maar dat doe ik graag.
 
Nou het andere motortje ligt erin hoor...
:speechless:
Ja
Verstappen nu 0.102 sneller, maar Verstappen op de zachte banden en Hamilton op de harde banden. We zullen straks zien hoe het in de kwalificatie gaat. Hamilton zal wel op pole position staan morgen.
 
Jij als de man tegen de toernooien in Qatar of gelijksoortige landen en de man die vond dat de voetballers zich daarover moesten uitspreken, zou eigenlijk erg blij moeten zijn met Hamilton en juist iemand als Max een virtuele pak slaag moeten geven. Ik weet het, het is in dit topic vloeken in de kerk maar dat doe ik graag.
Als hij echt een punt had willen maken had hij daar niet geracet. Nu is het vooral hypocriet.
 
Max Verstappen op de 1e plaats in P3
Hamilton rijdt op de zachte banden een slechtere tijd dan op de harde banden. Voor wat het waard is. Moeilijk te vergelijken allemaal. Hij reed wel tot 2 keer toe iemand flink in de weg. Eerst moest Gasly voor hem uitwijken en daarna Mazepin. Team Mercedes liet hierin behoorlijke steken vallen door hem niet in te lichten dat Mazepin snel achter hem aan kwam toen Hamilton langzaam reed. Het was bijna een botsing.
 
Kan aan mij liggen, Monaco is nog leuk en classic maar alle overige straatraces zijn gewoon ruk :mask:
Singapore is ook mooi. Zeker als je er live bij bent. :D
Dit circuit In Jeddah is overigens niet echt een stratencircuit. Gewoon een circuit gebouwd op een zandvlakte aan de kust.
 
Max Verstappen op de 1e plaats in P3
Hamilton rijdt op de zachte banden een slechtere tijd dan op de harde banden. Voor wat het waard is. Moeilijk te vergelijken allemaal. Hij reed wel tot 2 keer toe iemand flink in de weg. Eerst moest Gasly voor hem uitwijken en daarna Mazepin. Team Mercedes liet hierin behoorlijke steken vallen door hem niet in te lichten dat Mazepin snel achter hem aan kwam toen Hamilton langzaam reed. Het was bijna een botsing.
Kortom, nog geen reet van te zeggen, zitten we straks hoopvol voor de buis rijdt Hamilton gewoon weer naar P1 :(
 
Meneer Lewis gaat het druk krijgen. Bljjkbaar dubbele gele vlag genegeerd en moet zich ook melden vanwege incident met Mazepin. (Vrije training 3)

Afwachten of die gridstraffen krijgt.
 
Als hij echt een punt had willen maken had hij daar niet geracet. Nu is het vooral hypocriet.
Ik heb het niet over wat Hamilton deed maar over mensen die nu wegduiken als Max niets zegt of niet gaat. Maar de voetballers kregen zoveel bagger over zich heen en Penalty die op mijn post niet reageert maar jou een like geeft nu, was en is de grote tegenstander van een WK in Qatar! En al die mensen die overal riepen dat het een schande is dat oranje naar Qatar gaat, staan nu op de banken voor Max. Dat is pas hypocriet. En Hamilton overigens ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan