Jong PSV - Algemeen

Die Dante Sealy is toch wel een leuk talent. Misschien eens mee laten trainen met het eerste. Zou zomaar een pareltje kunnen blijken. Wel mooi dus dat er een optie tot koop op zit.
 
Hopen dat jongens als Oppegard, Sealy, Bakayoko, Fofana en Antonisse (als de laatste 2 terug zijn van blessures) minuten kunnen gaan maken bij het eerst. Gewoon keer meenemen tegen een RKC of Cambuur thuis en laten invallen als je 3-0 voorstaat in de 70e minuut. Altijd leuk om nieuwe talenten te zien. Kijken of ze het pad van onder andere Madueke en Vertessen kunnen bewandelen en goed kunnen aansluiten bij de A-selectie.
 
Maar bijzonder klote voor zijn ontwikkeling, dit is wel ff flink balen.
Tja, je ziet het helaas vaak bij grote talenten dat ze vroeg in hun carrière lang eruit liggen door blessureleed. Liever nu dan als die op het punt van doorbreken staat. Gelukkig komen er wel meer goede talenten aan en zijn we niet meer afhankelijk van 1 toptalent zoals vroeger. Er komen een paar goede lichtingen aan.
 
Tja, je ziet het helaas vaak bij grote talenten dat ze vroeg in hun carrière lang eruit liggen door blessureleed. Liever nu dan als die op het punt van doorbreken staat. Gelukkig komen er wel meer goede talenten aan en zijn we niet meer afhankelijk van 1 toptalent zoals vroeger. Er komen een paar goede lichtingen aan.

Maar CV's.... die blijven zeldzaam. En dit is er 1. Volgens mij is die Seelt ook wel aardig en Kreekels, maar die ligt ook in de Kreukels.
 
Maar CV's.... die blijven zeldzaam. En dit is er 1. Volgens mij is die Seelt ook wel aardig en Kreekels, maar die ligt ook in de Kreukels.
Die kreekels is volgensmij meer zo'n jongen uit de regio die leuk is voor Jong maar nooit PSV 1 gaat halen heb ik het idee. Fedde Leysen schijnt ook wel een talentje te zijn, maar heb hem persoonlijk weinig gezien. Luiz felipe is niks, leuk dat die braziliaans is maar daar blijft het bij.
Persoonlijk denk ik dat de kanshebbers voor PSV 1 zijn: vd Blaak, Commencia, Oppegard, Sealy, Bakayoko, Fofana, antonisse, Ledezma & Sambo. Denk niet dat ze allemaal doorbreken maar verwacht wel dat er flink aantal over 2/3 jaar minuten maakt bij PSV 1. Dit zijn dan de talenten van Jong
Daaronder heb je nog jongens als: Babadi, Bougafer, Jimenez, Houben, Priske, Raap, J. van Duiven die ook wel als groot talent gezien worden.
Ben benieuwd of ze het allemaal kunnen waarmaken. Vroeger waren jongens als van Ooijen, Rigo, Ojo, van der Moot en Konings ook grote talenten en uiteindelijk bleek het allemaal ook niet goed genoeg te zijn voor de top. We gaan het Zien
 
Die slechte, die wel al eens in het eerste speelde? Tijdje niks van gehoord. Speelt ie nog bij PSV?

Editje: even opgezocht bij speler van de week. Luis Felipe!
Die ja, klopt die was matig haha. maar misschien heeft hij flinke sprongen gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan